Trine Bjørner

Majorstuhuset legegruppe DA

1981

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Trine Bjørner er en av 535 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Trine Bjørner

Veldig dyktig

Hun er kjapp og effektiv selv om hun tar den tiden hun trenger. Litt forsinkelser blir det jo, men tror det gjelder alle leger.
Hun lytter uten å avbryte så mye og er veldig direkte. Jeg liker det. Ser noen her skriver hun er uempatisk, men slik har jeg aldri opplevd henne.
Hun er også kjapp med å henvise og har ingenting imot å sende folk på sykehuset om hun tenker det er en liten sjanse for at det er lurt. Heller litt for ofte enn litt for sjeldent. Husker også at hun for noen år siden gikk ut i avisen og ba folk gå oftere til legen med småting også, så hun bryr seg absolutt. Hun blir min lege så lenge det er mulig.
Hun er også kjapp til å svare på meldinger og fornye resepter på helenorge.no så man slipper legetime for sånt.

Trine Bjørner

Jeg har vært hos henne kun 1 gang, men jeg opplevde henne som uempatisk.

Vanskelig å ha tillit til en lege som ikke prøver å skape et trygt forhold til sin pasient.

Bekymret et halvt år etter forrige besøk

Jeg ønsket en generell kontroll og sjekk før jeg dro på utveksling. Legen snakket omtrent ikke til meg i løpet av timen. Stilte ingen spørsmål. Og så ikke på meg mår jeg prøvde å forklare. Hun ba meg legge meg ned på benken og kjørte opp spekteret uten noen forvarsel. Jeg har kun vært hos gynekolog to ganger før og skvatt fryktelig. Hele prosessen var smertefull. Når jeg reiste meg opp så jeg en kopp full av blod og legen sa ikke noe. Jeg hadde vondt lenge etterpå og blødde nedentil i 3 uker. I etterkant har jeg slitt med blødninger mellom hver menstrasjon, noe jeg aldri hadde før. Og mitt første samleie var smertefullt. Nå er jeg bekymret og redd og vil hjem til Norge for å få en annen fastlege til å sjekke å forklare hva dette betyr.

Rask og upersonlig

Har hatt Trine som fastlege i 2-3 år. Tiltross for at konsultasjonene med henne aldri varer med enn 5-10 minutter, må jeg alltid vente 30-45 min på henne etter avtalt tid.

Hun er upersonlig og kald, men sikkert faglig dyktig. Ved forrige GU var hun så hardhendt at tårene mine spratt.

Jeg vil ikke anbefale henne.

Trygg og effektiv

Virker som en erfaren og trygg lege, som tar deg på alvor og ser deg i øynene når hun snakker til deg.