Trine Bjørner

Majorstuhuset legegruppe DA

1981

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Majorstuhuset legegruppe DA
Kirkevn. 64 B 0364 Oslo
Tlf: 23 33 18 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Trine Bjørner er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Trine Bjørner

Ikke flink på oppfølging

Hun vegrer seg mot å videresende pasienter til spesialister. Setter gjerne diagnose selv, å utrykker gjerne tvil om andre legers tidligere diagnoser. Funker sikkert greit for de som er forkjølet 1 gang i året. Men for langtidssyke er hun ikke flink på oppfølging,- tar selv lite initiativ for å få fremgang i sykdomsforløpet.

Trygg, hyggeleg, presis

Trine Bjørner har vært veldig nøye med å sende meg til ultralyd, blodprøver, ringer meg dersom kolesterolet begynner å tippe til 7 ( ja, litt skremmende å bli oppringt, men du verden, det hjelper jo!)
Det at hun et kjapp og effektiv, -
vel-, det var en dansk mannlig vikar der engang som pratet høl i huet på alle. Jeg måtte vente 1 time, så takk til alle effektive "kjerringer" der ute!
Hyggelege folk på jobb på kontoret og laboratoriet et det også.
Håper du jobber til du er 75, dr. Bjørner 🤗 <3

Ikke til særlig stor hjelp

Jeg har hatt Trine Bjørner som fastlege i flere år, store deler av tiden har hun ikke vært tilgjengelig og jeg har blitt henvist til andre leger på samme kontor. Det har fungert helt greit. I det siste har jeg fått timer hos dr. Bjørner, og hun virker dyktig innen fagfeltet, men er ikke særlig flink til å være interessert eller imøtekommende. Man får en følelse av at hun har dårlig tid, ikke bryr seg særlig, men tvert imot synes at du er dum som stiller spørsmål om vanlige bekymringer eller plager. Jeg har også fått beskjed om at det er umulig å undersøke enkelte ting som jeg nå har skjønt er ganske vanlig. Fikk en følelse av at hun svarte det fordi hun hadde dårlig tid eller ikke gadd å gjøre jobben sin, og det ser jo ut til å stemme. Jeg kommer til å bytte fastlege.

Jeg følte meg dum.

Trine Bjørner er uten tvil en god lege. Kjempeflink og i grunnen ganske hyggelig. Likevel følte jeg meg litt dum og flau etter å ha vært på undersøkelse hos henne, da hun virket litt nedlatende. Dette var min første legetime i voksen alder, og jeg ble litt sjokkert over mangel på forståelse og behjelpelighet. Hun er nok en lege som passer bedre for folk som er litt mer erfaren i helsesektoren, om man kan si det.
Selv tror jeg at jeg bytter til en lege med litt bedre tid og forståelse, slik at jeg føler meg "tryggere".

Det har kommet seg.

Også jeg opplevde denne legen som mindre interessert i meg enn hennes kvinnelige vikar var . Men det har bedret seg betraktelig. Det at det tar litt tid å få time hos henne, kan jo tyde på at hun er populær.

Effektiv, men tilstede når det virkelig trenges.

Min erfaring med Dr. Bjørner er at hun er effektiv og kort når det er vanlige problemstillinger som skal løses, som feber, magevondt eller GU. Men hvis du kommer til henne med dypere anliggende, som dyp depresjon, ser hun deg. Jeg aldri vært med på lignende støtte og forståelse fra en lege, hun tok meg på alvor og gjorde alt i sin makt for å hjelpe. I mine øyne er hun akkurat som en lege skal være: effektiv, faglig dyktig og empatisk når det behøves. Hun kan oppfattes som noe kald, men trenger man en lege som stryker en over håret når man bare skal inn for dagligdagse problemstillinger? Jeg anbefaler Dr. Bjørner om du ønsker er dyktig fastlege.

Dyktig og effektiv lege

Trine Bjørner er en dyktig og effektiv lege som jeg har fått god hjelp av. Hun er alltid lyttende til meg, men har også evnen til å stoppe bekymringene mine når jeg pådrar meg småhypokondriske egendiagnoser. Hun har i flere tilfeller vist seg å være smartere enn meg og Dr. Google ;-) I en lengre periode med mye sykdom hvor jeg var ofte på Majorstuhuset Legegruppe, opplevde jeg å bli godt ivaretatt både av Dr. Bjørner og laboratoriepersonalet. Jeg ble henvist til alle de nødvendige andrelinjeinstansene rakst og effektivt. Om du trenger en dyktig fastlege, så anbefaler jeg Trine Bjørner.

vikar

Trine Bjørner har fortiden en vikar som fyller inn for henne mens hun selv er på kurs noen dager i uken. Jeg fikk tilbud om å se ham forrige uke istedenfor Bjørner og det var virkelig helt håreisende dårlig. Dersom du får tilbud om å se ham så si heller at du vil vente, jeg hadde tre spørsmål å få svar på da jeg kom dit og kom ut av rommet med 2 - vent å se hvordan det går, samt at da jeg kom til apoteket for å hente ut en resept på et legemiddel så viste det seg at han hadde skrevet ut resepten på noe som jeg allerede hadde fortalt ham at jeg var imun mot.

Uinteressert, respektløs og lang ventetid

Trine Bjørner er en lege som jeg har opplevd som uinteressert, respektløs og hun tar ikke pasientene sine på alvor. Hun ser på pasientene sine med et uhyggelig blikk med et lite skjevt smil som "hvem tror du at du er" eller "som om dette er noe å komme til legen med." Hun får pasientene sine til å føle seg "dumme." Dette er en lege jeg har hatt i flere år.
Anbefales absolutt ikke.

Dyktig lege med for lang pasientliste og mye venting.

Har inntrykk av at hun er en dyktig lege. Men man må alltid vente lenge på å få legetime, og det er alltid store forsinkelser. Hvis man tenker at det skal lønne seg å komme tidlig på morgenen, hjelper heller ikke dette. Jeg har aldri opplevd å få komme inn til tiden, tidligst en halvtime etter timen var satt. Flere ganger har jeg ventet over en time. Hva med respekten for andres tid??

Umulig å få time

På grunn av "brannmuren" man må gjennom for å bestille time vurderer jeg å måtte bytte fastlege. Hvis de i det hele tatt tar telefon er beskjeden at man kan få time om to uker.
Det er heller ikke mulig å korrespondere med legen på e-Mail vedrørende fornyelse av resepter eller enkle spørsmål.
Jeg har hatt Trine Bjørner som fastlege i mer enn 15 år og er meget fornøyd med hennes kompetanse så det er trist å bytte lege på grunn av tilgjengelighet.

Faglig dyktig og grundig lege

Har gått hos Bjørner noen år. Hun har alltid tid til alle spørsmål du måtte ha, har en rolig og behagelig fremtoning, hun tar dine bekymringer på alvor, undersøker deg nøye, setter opp ekstra kontroller hvis det er nødvendig.

Hun rynker veldig på brynene, etterhvert som jeg har vært der noen ganger har jeg forstått at det bare er i konsentrasjon!

Den beste legen jeg har hatt !

Trine Bjørner har vært min fastlege i mer enn 4 år, og jeg er svært fornøyd med hun! hun er ikke bare en veldig flink lege, men veldig imøtekommende og hyggelig!

Effektiv - Imøtekommende - Gode tilbakemeldinger

En lege med god oppfølging av mine problemer. Henvises til ytterligere undersøkelser når dette er nødvendig. Gir gode tilbakemeldinger og vurderinger av helsetilstand. Effektiv og god pasientbehandling som gir en følelse av trygghet ved besøkene.

Kompetent og effektiv

Har hatt Trine Bjørner som fastlege i årevis, og har full tillit til hennes faglige kompetanse. Føler jeg blir godt ivaretatt faglig, og raskt henvist videre om det er nødvendig. Noen ganger har jeg nok ønsket at jeg jeg ble lyttet litt mer til, men har aldri opplevd det som om Trine har hatt mangelfullt grunnlag for sine diagnoser.

Arrogant og alltid forsinket.

Har hatt TB som fastlege for meg og mitt barn i ca 9år. Prøver å være minst mulig med henne ved å holde oss frisk, noe som straffer seg hvis man ønsker hennvisning til spesialisert (f.eks gynekolog) har du ikke vært hos henne ca de siste 12mnd må man ditt -Ført time hos TB som Ikke har noen forståelse for at man ønsker spesialist, så under tvil ,skriver hun ut hennvisning.
Elendig med barn!
Og like lite imøtekommende legesekretærer.
Skal nå bytte lege!

Uinteressert, ovenifra og ned holdning, uempatisk og dårlig tid.

Har hatt henne som lege helt siden jeg flyttet til Oslo for 4 år siden. Førsteinntrykket var veldig bra, men etter det gikk det dessverre bratt nedover. Følte meg ikke velkommen og følte at hun ikke trodde på det jeg sa omtrent. Var veldig vanskelig å åpne seg til, fikk ikke følelsen av at hun var interessert i hva jeg hadde å si. Hun bruker også mesteparten av tiden på å lese på pc skjermen, oppdaterer seg på journalen min mens jeg er der. Dette gjøres vel strengt tatt før en pasient kommer til time. Hun var nøye med å si at vi bare har 20 min til rådighet ofte, så jeg følte at det ikke var tid til meg som pasient egentlig. Ved en anledning skulle hun sjekke trykket på øynene mine med et instrument hun ikke hadde brukt før og heller ikke kunne bruke. Hun kom borti øyet mitt flere ganger slik at det gjorde vondt, men fikk ikke noe "unnskyld", "uffda" osv. Dette synes jeg var dråpen på uprofesjonell oppførsel. Jeg håper hun leser denne siden og tar noe av kritikken til seg og forandrer på måten hun tar i mot pasienter.

bra lege

skjønner litt av hva folk skriver her, om at hun er lite empatisk. blir litt som i doc martin på max.
men hun er effektiv. hun er flink. hun tar de prøver som skal til, det er lett å få akutt-time der.
har vært der flere ganger, og hun tar seg alltid tid til ekstra undersøkelser og samtaler.
selv om hun må jobbe overtid, og kontoret stenger, eller om det er kø
er ofte litt venting der, men det gjør ikke noe

hun gikk jo dessuten også ut i avisen og sa at folk burde gå til legen oftere med småting. føler virkelig ikke jeg er til bry når jeg kommer inn der.
jeg går også til oppfølging på diakonhjemmet, hvor hun har jobbet før, og de også skryter av hvor flink hun er. da føler jeg meg ekstra trygg

Uempatisk

Mitt inntrykk etter 2. besøk var at hun var uempatisk, arrogant, og uten vilje til å hjelpe meg. Jeg var hos henne i forbindelse med kronisk sykdom, og opplevde henne som nedlatende og sur.
Fikk følelsen av at hun ikke trodde meg og ønsket meg ut av døren så raskt som mulig.
Skiftet selvfølgelig straks fastlege.

Kjenner ikke igjen beskrivelsen som de fleste har gjort av Trine her.

Har hatt henne som fastlege siste 15 år,og hun har alltid lyttet og tatt meg på alvor.
Aldri opplevd henne hverken som arrogant eller sur.Da spør jeg meg med hvilken mine disse brukerene kommer inn med?
Har alltid opplevd henne som en lege som handler i forhold til det du kommer dit for.
Og føler aldri at hun har det travelt,selv om jeg vet hun har det.
Kommuniserer på en bra måte gjør hun også..
Jeg skal ikke bytte fastlege,er veldig fornøyd med Trine Bjørner.Dyktig dame!