Trine Bjørner

Majorstuhuset legegruppe DA

1981

Ingen på venteliste

Majorstuhuset legegruppe DA Telefonnummer23 33 18 4023 33 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkevn. 64 B 0364 Oslo
Trine Bjørner er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Trine Bjørner

Trine Bjørner

Jeg har vært hos henne kun 1 gang, men jeg opplevde henne som uempatisk.

Vanskelig å ha tillit til en lege som ikke prøver å skape et trygt forhold til sin pasient.

Bekymret et halvt år etter forrige besøk

Jeg ønsket en generell kontroll og sjekk før jeg dro på utveksling. Legen snakket omtrent ikke til meg i løpet av timen. Stilte ingen spørsmål. Og så ikke på meg mår jeg prøvde å forklare. Hun ba meg legge meg ned på benken og kjørte opp spekteret uten noen forvarsel. Jeg har kun vært hos gynekolog to ganger før og skvatt fryktelig. Hele prosessen var smertefull. Når jeg reiste meg opp så jeg en kopp full av blod og legen sa ikke noe. Jeg hadde vondt lenge etterpå og blødde nedentil i 3 uker. I etterkant har jeg slitt med blødninger mellom hver menstrasjon, noe jeg aldri hadde før. Og mitt første samleie var smertefullt. Nå er jeg bekymret og redd og vil hjem til Norge for å få en annen fastlege til å sjekke å forklare hva dette betyr.

Rask og upersonlig

Har hatt Trine som fastlege i 2-3 år. Tiltross for at konsultasjonene med henne aldri varer med enn 5-10 minutter, må jeg alltid vente 30-45 min på henne etter avtalt tid.

Hun er upersonlig og kald, men sikkert faglig dyktig. Ved forrige GU var hun så hardhendt at tårene mine spratt.

Jeg vil ikke anbefale henne.

Trygg og effektiv

Virker som en erfaren og trygg lege, som tar deg på alvor og ser deg i øynene når hun snakker til deg.

Uinteressert og nedlatende

Jeg har vært hos Trine Bjørner få ganger og hatt hun som fastlege i ca 4 år. Hun virker uinteressert og får meg til å føle at jeg er til bry. I tillegg er hun nedlatende og får meg til å føle meg dum når jeg stiller spørsmål jeg selv ikke har kunnskap om. Hun leser heller ikke gjennom journalen før du kommer inn, og slenger heller til med en kommentar som "jeg kan ikke ha alle mine pasienter i hodet". Under en gynekologtime gikk hun ut av kontoret og åpnet døren på vidt gap mens jeg lå med bena spredt. Jeg følte meg så krenket og begynte faktisk å gråte etter den timen. Nå har jeg valgt å bytte fastlege.