Trine Bjørner

Kirkevn. 64 B 0364 Oslo
Trine Bjørner er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Trine Bjørner

Jeg følte meg dum.

Trine Bjørner er uten tvil en god lege. Kjempeflink og i grunnen ganske hyggelig. Likevel følte jeg meg litt dum og flau etter å ha vært på undersøkelse hos henne, da hun virket litt nedlatende. Dette var min første legetime i voksen alder, og jeg ble litt sjokkert over mangel på forståelse og behjelpelighet. Hun er nok en lege som passer bedre for folk som er litt mer erfaren i helsesektoren, om man kan si det.
Selv tror jeg at jeg bytter til en lege med litt bedre tid og forståelse, slik at jeg føler meg "tryggere".

Det har kommet seg.

Også jeg opplevde denne legen som mindre interessert i meg enn hennes kvinnelige vikar var . Men det har bedret seg betraktelig. Det at det tar litt tid å få time hos henne, kan jo tyde på at hun er populær.

Effektiv, men tilstede når det virkelig trenges.

Min erfaring med Dr. Bjørner er at hun er effektiv og kort når det er vanlige problemstillinger som skal løses, som feber, magevondt eller GU. Men hvis du kommer til henne med dypere anliggende, som dyp depresjon, ser hun deg. Jeg aldri vært med på lignende støtte og forståelse fra en lege, hun tok meg på alvor og gjorde alt i sin makt for å hjelpe. I mine øyne er hun akkurat som en lege skal være: effektiv, faglig dyktig og empatisk når det behøves. Hun kan oppfattes som noe kald, men trenger man en lege som stryker en over håret når man bare skal inn for dagligdagse problemstillinger? Jeg anbefaler Dr. Bjørner om du ønsker er dyktig fastlege.

Dyktig og effektiv lege

Trine Bjørner er en dyktig og effektiv lege som jeg har fått god hjelp av. Hun er alltid lyttende til meg, men har også evnen til å stoppe bekymringene mine når jeg pådrar meg småhypokondriske egendiagnoser. Hun har i flere tilfeller vist seg å være smartere enn meg og Dr. Google ;-) I en lengre periode med mye sykdom hvor jeg var ofte på Majorstuhuset Legegruppe, opplevde jeg å bli godt ivaretatt både av Dr. Bjørner og laboratoriepersonalet. Jeg ble henvist til alle de nødvendige andrelinjeinstansene rakst og effektivt. Om du trenger en dyktig fastlege, så anbefaler jeg Trine Bjørner.

vikar

Trine Bjørner har fortiden en vikar som fyller inn for henne mens hun selv er på kurs noen dager i uken. Jeg fikk tilbud om å se ham forrige uke istedenfor Bjørner og det var virkelig helt håreisende dårlig. Dersom du får tilbud om å se ham så si heller at du vil vente, jeg hadde tre spørsmål å få svar på da jeg kom dit og kom ut av rommet med 2 - vent å se hvordan det går, samt at da jeg kom til apoteket for å hente ut en resept på et legemiddel så viste det seg at han hadde skrevet ut resepten på noe som jeg allerede hadde fortalt ham at jeg var imun mot.