Trine Bjørner

Autorisasjon (1981)

Trine Bjørner er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Trine Bjørner

Min fastlege i over 30 år

En dyktig lege som alltid har lyttet og tatt meg på alvor. Følger alltid opp med blodprøver og henvisninger. Fulgte meg opp gjennom to svangerskap og ga meg det aller beste rådet før fødsel, nemlig:» Gå til fødsel med et åpent sinn».

Flink og dyktig lege

Dette er en lege jeg har hatt i mange år, og jeg er veldig fornøyd. Jeg har inntrykk av at hun har mye å gjøre, og derfor må forsøke å være så effektiv som mulig. Folk kan derfor oppleve henne som at hun ikke har tid.

Jeg har ingenting annet enn godt å si om henne. Selv om hun ikke alltid har tid til å dulle og prate i evigheter, er det helt tydelig at dette er en dyktig lege. Hun henviser alltid der det trengs, kartlegger godt og tar deg alvorlig. det merkes generelt at hun er veldig kunnskapsrik.

Får stort sett alltid time kjapt og samme dagen hvis jeg trenger det. Det hender derimot at det er litt ventetid på rommet, men det går fint.

Jeg har flyttet til Lier, men har likevel valgt å fortsette å ha henne som fastlege fordi jeg ikke helt klarer å slippe tak da hun kjenner meg så godt, og jeg er så fornøyd med henne. Dessverre må jeg nok bytte da det blir for langt å kjøre til Oslo, og dette er noe jeg syns er veldig leit. Denne legen anbefaler jeg virkelig.

Kunnskapsrik og kompetent

Jeg har vært pasient hos Trine Bjørner i mange år. Nå har jeg skiftet fastlege, men det er ikke fordi jeg var misfornøyd, bare fordi jeg trengte en lege som lå nærmere hjemmet. Trine Bjørner er ikke en lege som duller med deg, men hun er svært flink, har stor oversikt over andre helsetilbud man kan trenge, og tar alltid problemene du har alvorlig. Jeg har alltid fått grundig og kompetent hjelp. En dyktig lege! Jeg er takknemlig for de årene jeg har vært pasient hos Trine Bjørner.

Uempatisk

Opplever at hun ikke har noen empati for pasient. Spør spørsmål og avbryter før man rekker å svare utfyllende.

Har vært hos henne et par ganger bare for sjekk og henvisning, og det var greit. Men da jeg kom med et mer sammensatt bilde opplevde jeg at hun ikke brydde seg og bare ville ha meg ut så fort som mulig, før jeg hadde rukket å forklare hele grunnen til at jeg oppsøkte lege. Fikk meg også til å føle meg dum som i det hele tatt dro til legen, og jeg følte meg verre da jeg dro enn da jeg kom.

Best fastlegen

She is my doctor for more than 3 years and she is the best doctor. She knew when to refer me to a specialist. I feel that every time I go to her she does not minimize my problem. I am grateful to her. And I never felt that she was racist