Marit Hellandsjø Bjørnnes

Legene Bjørnnes og Walther DA
Kvinne, 43 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2007)

Ledige plasser

0 av 1800
Motta varsel når denne legen får ledig plass

Venteliste

115 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Marit Hellandsjø Bjørnnes er en av 576 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(62)
62 vurderinger
Tilgjengelighet
(52)
52 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(50)
50 vurderinger
Service
(53)
53 vurderinger

Siste vurderinger av Marit Hellandsjø Bjørnnes

Kan anbefales

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har brukt Marit som fastlege fra 2011 til 2023, og endrer kun pga flytting til ny by. Skulle gjerne ha fortsatt hos Marit. Hun er interessert, vennlig, detaljorientert og henviser der hun bør. Fint med mulighet for e-dialog og digital timebestilling/reseptfornyelse.

Personlig og lyttende

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Veldig hyggelig, personlig og lyttende lege. Tar meg (og datter) alltid på fulleste alvor, og er en god menneskekjenner.

Lyttende og dyktig lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Tar seg alltid god tid. Hun er forståelsesfull, lyttende og dyktig! Vurderte å beholde henne selv om jeg flytta.

Veldig flink og hyggelig fastlege, men for dårlig kommunikasjon

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Marit er kjempehyggelig, flink, effektiv og bryr seg om pasientene sine. Jeg har gått til henne i 8 år nå, og har vært veldig fornøyd hele tiden. Resepsjonisten derimot er vanskelig å kommunisere med og hun er relativt lite løsningsorientert. Det er også vanskelig å komme gjennom på telefonen, og relativt få timer med kort ventetid, derfor blir app-leger hyppigere brukt for vår del.

Dyktig lege, men dårlig kommunikasjon og oppfølging

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Marit Bjørnnes tar seg alltid god til til meg og jeg føler meg godt ivaretatt når jeg endelig sitter på kontoret hennes og prater ansikt til ansikt.
Desverre føles det alltid ekstremt innviklet og knotete å få time,resultater av prøver, henvisninger som aldri blir noe av uten at man selv må purre, osv.
Ofte er det ukesvis med ventetid for å få en time, vanskelig å komme igjennom på telefonen og de to siste gangene har jeg ventet 45 minutter over tiden.
Etter å ha ventet 3 uker på svar på en MR av skulderen, ringte jeg ned dit. Marit var på ferie, så jeg ble satt over til Eivind Borna. Han var opptatt med en pasient, men sa han skulle ringe meg opp snart med resultatet. Hørte ikke mer fra han. Prøvde igjen idag, resepsjonisten sa hun skulle gi Eivind beskjed om å ringe i løpet av dagen. Nok en gang hørte jeg ikke mer fra dem, så jeg ringte tilbake ca.14:50, uten å få svar..

Rett og slett for dårlig kommunikasjon og oppfølging ødelegger opplevelsen av en ellers meget dyktig, sympatisk lege som man føler bryr seg om en

Vis flere...