Marit Hellandsjø Bjørnnes

Legene Bjørnnes & Borna DA
Kvinne, 37 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Autorisert

2007

Ledige plasser

0 av 1900
Motta varsel når denne legen får ledig plass

Praksis

Legene Bjørnnes & Borna DA
Pilestredet park 7 0176 Oslo
Tlf: 22 99 20 40 Vis kart
Marit Hellandsjø Bjørnnes er en av 532 fastleger i Oslo

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
4.0
46 vurderinger
Tilgjengelighet
2.0
42 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
4.5
40 vurderinger
Service
3.0
41 vurderinger

Siste vurderinger av Marit Hellandsjø Bjørnnes

Enkelt tilbud

Skrevet
Samlet vurdering
3.0
Tilgjengelighet
2.0
Tillit og kommunikasjon
4.0
Service
3.0

Marit er en kjempe hyggelig person som man fort føler som imøtekommende og tillitsfull. Men det er aldri svar og få når man ringer til legekontoret, de som sitter i resepsjonen er aldri hjelpsomme og ofte vanskelig og snakke med. Vanligvis får jeg heller ikke hjelp før nærmere en time etter avtalt tid for legetimen, så man må smøre seg med tålmodighet og regne med at et legebesøk mest sannsynlig tar en god stund her. Dessverre tar de heller ikke blodprøver på stedet, men sender deg videre. Uansett hvor godt man liker legen som person, så er ikke dette et legekontor jeg ville anbefalt videre. Må legge til at selvom resepsjonen er dårlige på og svare, så fungerer online systemet veldig bra og det er ofte ledige timer selv samme uke som når man bestiller!

Beste legen jeg har hatt

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
2.0
Tillit og kommunikasjon
5.0
Service
3.5

Dr. Marit Bjørnnes er alltid imøtekommende, lytter og svarer på alt av spørsmål jeg har. Hun tar seg god tid med hver pasient hun har, så det kan være noe ventetid, men det er verdt det. Hun nøler ikke med å sende henvisninger til spesialister og jeg opplever at hun har en stor interesse i meg som pasient. Føler meg veldig godt tatt vare på av henne. Vil absolutt anbefale henne!

Eneste negative er resepsjonen, men siden legekontoret har fått ePortal så har jeg ikke lengre behov for å kommunisere med dem. I ePortalen kan man få fornying av respeter, sende melding til lege og bestille time.

Fantastisk Lege

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
3.0
Tillit og kommunikasjon
5.0
Service
4.0

Veldig fornøyd med Marit. Hun er flink til å lytte og tar seg god tid. Hun tar deg på alvor og er alltid blid og hygglig!

Fantastisk lege!

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
3.0
Tillit og kommunikasjon
5.0
Service
3.5

Utrolig hyggelig og imøtekommende, uansett hvor mange pasienter som venter på time. Tar seg alltid tid, men er også utrolig effektiv. Har hatt litt sløve leger som utelukker mye, men Marit vurderer det som kan vurderes og er ikke redd for å henvise deg til fysioterapeut e.l., sånn det virker mange leger av en eller annen grunn er.

Kan ofte være lang ventetid (hun tar den tiden hun trenger på hver pasient), og å ringe resepsjonen er ofte helt håpløst. Har heldigvis e-portal, hvor man kan bestille og avbestille timer som man vil, sende melding direkte til legen og fornye resepter!

Så bortsett fra resepsjonen, veldig anbefalt lege! Etter sløve leger setter jeg virkelig pris på en som gjør jobben sin så strålende og jordnært som Marit.

Alt tar tid

Skrevet
Samlet vurdering
3.0
Tilgjengelighet
2.0
Tillit og kommunikasjon
0.0
Service
1.5

Har kun hatt mulighet til å møte Marit en gang siden jeg byttet fastlege i januar. Opplevde henne som svært imøtekommende og vennlig, som gav gode råd og hjelp. Har ingenting å utsette på legene, men resepsjonen har absolutt et stort forbedringspotensiale. Nå drar ikke jeg til legen så veldig ofte, men jeg forventer i det minste å komme igjennom på telefon i løpet av dagen. Når jeg ringer inn (noe som ikke er lett, siden de har begrenset telefontid) så opplever jeg å måtte stå i kø i 20 min når jeg først får svar, men av og til må jeg ringe i flere dager. Damen i resepsjonen tok også prøver da jeg var der sist, og da hørte jeg telefonen ringe uten at noen kunne ta den. Virker som det er sprengt kapasitet der, og det kan hende at det burde ansettes noen som i det minste er tilgjengelig til å ta telefonen. Så meg desverre nødt til å bytte fastlege. Synes det er synd, siden det virker som om legene der er flinke.