Marit Hellandsjø Bjørnnes

Legene Bjørnnes & Borna DA
Kvinne, 39 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Autorisert

2007

Ledige plasser

0 av 1900
Motta varsel når denne legen får ledig plass

Venteliste

21 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert.

Praksis

Legene Bjørnnes & Borna DA Telefonnummer22 99 20 4022 99 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pilestredet park 7 0176 Oslo
Vis kart
Marit Hellandsjø Bjørnnes er en av 536 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(56)
56 vurderinger
Tilgjengelighet
(49)
49 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(46)
46 vurderinger
Service
(49)
49 vurderinger

Siste vurderinger av Marit Hellandsjø Bjørnnes

Service

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg syntes Marit er en absolutt god lege, men jeg vurderer nå sterkt og byte lege på grunn av en utrolig sur resepsjonist dame som har en ekstrem dårlig holdning og krangler på telefon. Hun la på røret sist jeg ringte og hindrer pasienter til å få hjelp. Dette er uakseptabelt og jeg håper at denne disse tilbakemeldingene gjør at folk ser seriøsiteten over hvordan hun behandler pasienter som ringer inn.

Flink lege, elendig resepsjon

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

har hatt Marit Bjørnnes som fastlege i tre år og er veldig fornøyd med henne. Hun er veldig forståelsesfull og en god menneskekjenner. En topp fastlege for meg. Da synes jeg det er så utrolig trist at resepsjonisten drar ned helhetsopplevelsen min såpass mye.

For det første kan jeg vente på at telefonen skal tas i over 20 min. I går ringte jeg jevnlig gjennom hele dagen, har fremdeles ikke kommet gjennom. Og det bare for å avbestille en time jeg ikke trenger allikevel (dette kan ikke gjøres via eportalen, dessverre). Når så telefonen endelig tas, har jeg opplevd å få kjeft av helsesekretær flere ganger og møtt dårlig service når jeg ønsker å stille medisinske spørsmål direkte til legen. Jeg må "krangle meg til" å få gitt beskjeder videre til legen min, selv om jeg hadde en løpende avtale om at dette var slik jeg skulle kontakte legen min i en periode. Så tiden og energien min går på å prøve å overbevise helsesekretæren min om at dette må hun hjelpe meg med. I to av telefonsamtalene har jeg begynt å gråte fordi helsesekretæren har mistenkliggjort meg i en svært sårbar situasjon. Før jul kom sa hun også til meg at jeg kom til å slite med en spesiell tilstand/sykdom "i minst et halvt år". Jeg ble selvsagt fra meg, men ganske oppgitt da det gikk over etter en uke.

Jeg mener at resepsjonen per i dag absolutt ikke holder mål og ødelegger for legene på kontoret. Jeg har venner som har byttet fastlege her pga dette. Trist at man bytter vekk en fastlege en er så fornøyd med fordi resepsjonspersonalet gir deg en så dårlig opplevelse hver gang. Jeg skjønner helt ærlig ikke hvordan dette kan ha pågått så lenge uten at lederen i bedriften gjør noe med personalet.

Marit Bjørnnes

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

En fantastisk dyktig lege på alle måter.
Tar seg tid, ser og lytter. Tar på alvor og gir et svært godt inntrykk. Barna går også til henne, og hun yter alltid god service.

Den kontoransatte er ikke serviceorientert, men det får man tåle om man vil til den beste legen vi har hatt.

Fantastisk lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Marit er en fantastisk lege som ser "deg". Hun er dyktig og grundig. Et varmt menneske.
Men jeg måtte dessverre bytte lege pga følgene:
- Umulig å komme igjen på telefon da det er bare telefon tid noen timer i løpet av dagen.
- Noen dager er det ikke telefontid i der hele tatt.
- Hun sure dama i resepsjonen som nesten ikke vil sette opp time til deg når du er syk.
- Nevte jeg hun sure dama? Hun er frekk, kald og ligge hyggelig. Virker som hun hater jobben sin. Har vært hos hun en del ganger og tatt blodprøver og det er utrolig dårlig stemning inne på rommet.
-jeg blir irritert og dårlig humør når jeg har snakket med hun på telefon og jeg har flere ganger hatt lyst til å si ifra til hun.
-også er Marit forsinka til hver time. Stort sett 1-2 timer ventetid. Har aldri venta mindre. Men hun stresser ikke når du først kommer inn.

Trygg og kunnskapsrik

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dr.Bjørnnes er grundig og jeg opplever alltid at hun har tid til meg, og hun har i de periodene jeg har hatt behov for god oppfølgning vært veldig tilgjengelig.