Marit Hellandsjø Bjørnnes

Legene Bjørnnes & Borna DA
Pilestredet park 7 0176 Oslo
Marit Hellandsjø Bjørnnes er en av 531 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marit Hellandsjø Bjørnnes

Flink lege. Dårlig resepsjon.

Marit virker flink, varm og veldig profesjonell. Hun tok sin tid, å hørte virkelig på meg. Veldig fornøyd med henne.

Det som ødleger hele ærfaringen min er den forferdelige resepsjonen. Umulig å komme igjennom på telefon. Som for eksempel idag, kontoret har to timer med telefontid, har nå prøvd å ringe dit i over 40 minutter, fortsatt ikke noe svar.
Dette med resepsjonen alene får meg til å vurdere om legekontoret er verdt det.

Ok, men ofte vikarer

Imøtekommende , våken og grundig, men det kan ikke sies om en vikar som foretok en feilhenvisning til ultralyd . Føler noen ganger at jeg blir litt overbehandlet. Henvisning til private klinikker må være kostbart for NAV.

Enkelt tilbud

Marit er en kjempe hyggelig person som man fort føler som imøtekommende og tillitsfull. Men det er aldri svar og få når man ringer til legekontoret, de som sitter i resepsjonen er aldri hjelpsomme og ofte vanskelig og snakke med. Vanligvis får jeg heller ikke hjelp før nærmere en time etter avtalt tid for legetimen, så man må smøre seg med tålmodighet og regne med at et legebesøk mest sannsynlig tar en god stund her. Dessverre tar de heller ikke blodprøver på stedet, men sender deg videre. Uansett hvor godt man liker legen som person, så er ikke dette et legekontor jeg ville anbefalt videre. Må legge til at selvom resepsjonen er dårlige på og svare, så fungerer online systemet veldig bra og det er ofte ledige timer selv samme uke som når man bestiller!

Beste legen jeg har hatt

Dr. Marit Bjørnnes er alltid imøtekommende, lytter og svarer på alt av spørsmål jeg har. Hun tar seg god tid med hver pasient hun har, så det kan være noe ventetid, men det er verdt det. Hun nøler ikke med å sende henvisninger til spesialister og jeg opplever at hun har en stor interesse i meg som pasient. Føler meg veldig godt tatt vare på av henne. Vil absolutt anbefale henne!

Eneste negative er resepsjonen, men siden legekontoret har fått ePortal så har jeg ikke lengre behov for å kommunisere med dem. I ePortalen kan man få fornying av respeter, sende melding til lege og bestille time.

Fantastisk Lege

Veldig fornøyd med Marit. Hun er flink til å lytte og tar seg god tid. Hun tar deg på alvor og er alltid blid og hygglig!