Marit Hellandsjø Bjørnnes

Legene Bjørnnes & Borna DA

2007

0 av 1900

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Marit Hellandsjø Bjørnnes er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marit Hellandsjø Bjørnnes

Lege som inngir tillit

Dr. Bjørnnes er en super fastlege. Tar seg tid til å lytte og har en imøtekommende og vennlig væremåte. Resepsjonen er ikke den beste, men er bare et lite aber. Edialogen fungerer veldig bra.

Dyktig og interessert

Har hatt Marit som lege i snart fire år og er meget fornøyde. Hun tar seg god tid til å svare på spørsmål og er nøye og forståelsesfull.
Litt ventetid må man regne med men det er jo ikke rart når hun faktisk bruker tid på hver og en pasient. Absolutt verdt å vente.
Resepsjonisten er ikke veldig blid men man trenger ikke å ha så mye kontakt med henne så lenge man bestiller timen på nett.

Jeg syntes Marit er en absolutt god lege, men jeg vurderer nå sterkt og byte lege på grunn av en utrolig sur resepsjonist dame som har en ekstrem dårlig holdning og krangler på telefon. Hun la på røret sist jeg ringte og hindrer pasienter til å få hjelp. Dette er uakseptabelt og jeg håper at denne disse tilbakemeldingene gjør at folk ser seriøsiteten over hvordan hun behandler pasienter som ringer inn.

Flink lege, elendig resepsjon

har hatt Marit Bjørnnes som fastlege i tre år og er veldig fornøyd med henne. Hun er veldig forståelsesfull og en god menneskekjenner. En topp fastlege for meg. Da synes jeg det er så utrolig trist at resepsjonisten drar ned helhetsopplevelsen min såpass mye.

For det første kan jeg vente på at telefonen skal tas i over 20 min. I går ringte jeg jevnlig gjennom hele dagen, har fremdeles ikke kommet gjennom. Og det bare for å avbestille en time jeg ikke trenger allikevel (dette kan ikke gjøres via eportalen, dessverre). Når så telefonen endelig tas, har jeg opplevd å få kjeft av helsesekretær flere ganger og møtt dårlig service når jeg ønsker å stille medisinske spørsmål direkte til legen. Jeg må "krangle meg til" å få gitt beskjeder videre til legen min, selv om jeg hadde en løpende avtale om at dette var slik jeg skulle kontakte legen min i en periode. Så tiden og energien min går på å prøve å overbevise helsesekretæren min om at dette må hun hjelpe meg med. I to av telefonsamtalene har jeg begynt å gråte fordi helsesekretæren har mistenkliggjort meg i en svært sårbar situasjon. Før jul kom sa hun også til meg at jeg kom til å slite med en spesiell tilstand/sykdom "i minst et halvt år". Jeg ble selvsagt fra meg, men ganske oppgitt da det gikk over etter en uke.

Jeg mener at resepsjonen per i dag absolutt ikke holder mål og ødelegger for legene på kontoret. Jeg har venner som har byttet fastlege her pga dette. Trist at man bytter vekk en fastlege en er så fornøyd med fordi resepsjonspersonalet gir deg en så dårlig opplevelse hver gang. Jeg skjønner helt ærlig ikke hvordan dette kan ha pågått så lenge uten at lederen i bedriften gjør noe med personalet.

Marit Bjørnnes

En fantastisk dyktig lege på alle måter.
Tar seg tid, ser og lytter. Tar på alvor og gir et svært godt inntrykk. Barna går også til henne, og hun yter alltid god service.

Den kontoransatte er ikke serviceorientert, men det får man tåle om man vil til den beste legen vi har hatt.