Marit Hellandsjø Bjørnnes

Autorisasjon (2007)

Marit Hellandsjø Bjørnnes er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marit Hellandsjø Bjørnnes

God lege

Legen er lyttende, tar pasienten alvorlig og er generelt flink. Ulempen er at førstelinjen (legesekretærene) ikke er like behjelpelige og har en nedlatende holdning som gjør at man føler seg litt dum når man trenger en time. Dette er totalt uakseptabelt og trekker ned inntrykket av en ellers dyktig lege.

Flink lege, men vanskelig å nå

Marit er en hyggelig og flink lege som setter av tiden som trengs. Men hvis du vil ha tak i legen på dagen, er det ikke lett å komme gjennom på telefon. Man kan sende mail, men det er ikke nødvendigvis all informasjon man vil sende på e-post. Håper de kan forbedre den delen av servicen, for alt det andre er bra!

En av de beste legene jeg har hatt

Svært dyktig og lyttende lege. Vil gjerne fortsette, men pga inkompetente sekretærer ønsker jeg ikke å være der lenger. Har en negativ holdning til alle spørsmål, er ikke interessert i å finne time i hastesituasjoner. ( Ringte kl 9 om morgenen og hadde kraftig lungebetennelse + bihulebetennelse, fikk tid etter 11 dager, måtte kontakte legevakt når den åpnet) Gir feilinformasjon og har en nedverdigende talemåte. Tar lang tid før en får svar i telefonen( kan lett ta over 30 min)
Er mye syk og synes det blir for vanskelig å alltid måtte "krangle" seg til en time, derfor mister jeg en fantastisk lege!

Marit er helt fantastisk.

Tar seg tid, er omsorgsfull, empatisk. Beste legen jeg har hatt.

De som jobber i resepsjonen derimot, er både sure og yter lite service. Vanskelig å få kontakt med på tlf, men på mail går det stort sett fint.

Fantastisk lege

Marit kom inn som vikar for min gamle fastlege for mange år tilbake, noe som jeg ble strålende fornøyd med. Hun er en fantastisk person og tar seg tid til å lytte. Hadde også svangerskapsoppfølgning hos henne istedetfor hos Jordmor som fungerte kjempebra! Har nå dessverre flyttet så langt unna at jeg har måttet bytte :(