Inger Christina Bergstrøm Bodahl

Centrum Fastlegegruppe AS

2006

0 av 2000

Centrum Fastlegegruppe AS Telefonnummer22 41 41 2022 41 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rosenkrantz' gate 21 0160 Oslo
Inger Christina Bergstrøm Bodahl er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Inger Christina Bergstrøm Bodahl

Veldig fornøyd med Bodahl

Dr. Bodahl er lyttende og til stede under timene, hun er hyggelig og med stor tillit til meg som pasient. Jeg føler hun tar meg og mine mange plager på stort alvor. Hun har også vært lett å få tak i for kommunikasjon også utenfor ordinær time (PasienSky).
Eneste minuset er lang ventetid på time. Men det er vel på grunn av at hun er så "populær".
Jeg føler meg veldig ivaretatt av henne.

Ser at legesekretærene får mye pes her inne. Jeg synes de er hyggelige og effektive, har ingenting gærent å si om dem. Alt i alt godt fornøyd med hele Centrum Fastlegegruppe, har måttet prøve nye leger der når Bodahl har vært i permisjon, og har ingenting å utsette på noen av legene.

Hyggelig

Ho er hyggelig og blid. Men er av og til lenge å vente på å komme inn. Å veldig vanskelig å få tak i enten via pazientsky eller om man legger igjen beskjed.
Litt lang kø for å få time. Ho var mye mer grundig i starten. Men nå så føler jeg at det blir snudd til at det er psykisk betinget det meste. Men ho er blid og hyggelig og litt stressa

En lyttende lege

Doktor Bodahl er noe så sjeldent som en lege som fester øynene på pasienten, ikke dataskjermen.
Hun er lyttende, problemløsende og inngir stor tillitt.
Har også erfaring med andre leger i Centrum legegruppe, gjennomgående dyktige alle sammen.

En lyttende lege som bryr seg

Christina er en imøtekommende, vennlig og lyttende lege som tar pasienten på alvor. Selv om det ofte er forsinkelser er det verdt det, for det er sjelden jeg har blitt møtt på en så god måte av en lege før. Det oppleves som at hun oppriktig bryr seg og lever seg inn i situasjonen jeg er i.

Jeg syns faktisk at sekretærene på legekontoret har blitt mye bedre det siste året. Og selv om det skal litt til før de trekker på smilebåndet, er de mer imøtekommende enn før. Og de svarer saklig og fint på telefonen når jeg ringer.

Bodahl er ei fantastisk lege. Hun er alltid forsinket, for når du er inne hos henne har hun alltid tid til å lytte.

Første gang jeg var hos henne var hun ganske ny i gamet, men jeg fikk med en gang tillit til henne, for hun gjorde det jeg ofte savner hos leger; hun sa at akkurat dette kunne hun ikke så mye om så hun skulle sjekke opp og ringe meg opp igjen når hun viste hvor hun best kunne henvise meg. Og dagen etter ringte hun meg opp og forklarte alt jeg trengte og vite, og henviste meg til riktig sted.

Bodahl er nå mange års erfaringer rikere. Men hun har aldri mistet evnen til å henvise videre når det trengs. Hun er fantastisk til å lytte, og veldig omgjengelig. Og hun vet når hun skal henvise hvor. Og er det behov for det så løfter hun likegodt opp telefonrøret og ringer rett til den aktuele legen..

Desverre har hun vært borte mye i det siste og selv når hun er tilstede kan det være lange ventetider. Men sånn er det vel med gode leger ...

På den positive siden er det alltid lett å få time hos andre på Centrum fastlegegruppe. Så skal du bare ha en rask sykmelding eller noe får du lett time på dagen hos den som har "akuttvakt".