Cecilie Brekke

Ringsveien 3 1368 Stabekk
Cecilie Brekke er en av 106 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Cecilie Brekke

ikke så fornøyd

Dr Brekke er OK, men jeg synes at hun tenker alt for tradisjonelt, gjør det hun skal men minst mulig og ikke prøver nye ting. Jeg synes at hun ikke er behagelig å prate med og er overlegen. Jeg vet at leger har dårilg tid, men når du føler etter 5 min at legen helst vil bli kvitt deg, er det ikke noe betryggende følelse. Siden hun var rask med å gi diagnose, og vil ikke høre meg ble det flere konsultasjoner og lengre tid til å finne ut hva som var problemet. Kunne ønske hun var mer ydmyk, empatisk og åpen til nye ideer.

En svært god og grundig lege

En lege som kan lytte og som henviser deg videre ved behov. Hun er dyktig og empatisk. Omsorgsfull og ser den enkelte pasient. Tilgjengelig når det haster med time.

Veldig hyggelig og flink

Cecilie Brekke har vært hele familiens lege i mange år. Hun virker oppriktig interessert i deg som person og din situasjon. Videre virker hun veldig faglig flink, noe som er viktig for vår familie hvor tre er kronisk syke, men meget godt fungerende bl.a. pga dr. Brekke. Hun henviser raskt videre ved behov, og er tydelig på hva vi kan forvente av ventetider hos spesialister og hvordan vi skal agere i tilfelle vi ikke hører noe. Cecilie er lett å prate med. Hun er den beste legen både min kone og jeg har hatt, og den eneste fastlegen våre barn noen gang har hatt. Forhåpentligvis forblir det slik lenge.

Veldig fornøyd

Flink til å analyserer, stille spørsmål og følge opp.
Har også tillit til hennes vurderinger

Fantastisk dyktig lege!

Cecilie Brekke er utrolig flink og hyggelig! God til å lytte og virker oppriktig interessert i pasientene sine. Hun tar deg på alvor og ingen spørsmål er dumme!
Lett å få tillit til henne!
Jobber ikke hver dag, men hvis det haster får man gjerne time hos kollegaen (som også er veldig flink og hyggelig)
Sekretærene er også hyggelige og hjelpsomme, det er i det hele tatt en veldig god atmosfære der.
Dessuten er brekke nesten alltid i rute og opplever sjelden ventetid. Beste legen jeg noen gang har hatt!