Cecilie Brekke

Autorisasjon (1997)

Cecilie Brekke er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Cecilie Brekke

Dyktig og empatisk

Jeg har bare gode erfaringer med Cecilie. Hun er empatisk og flink til å lytte, samtidig som hun er både erfaren og dyktig. Hun henviser videre ved behov og følger godt opp. Jeg håper jeg får beholde henne som min fastlege i mange år.

Empatisk og kompetent

Har gått til Cecilie i flere år og jeg føler alltid at hun har tid til å lytte til det det jeg har å si. Jeg føler meg alltid ivaretatt og tatt på alvor uansett om det skulle være fysiske eller psykiske plager. Hun er en lege som er empatisk i tillegg til å være veldig dyktig faglig. Er veldig fornøyd med henne som lege og føler meg heldig som har henne som fastlege

Hun bryr seg

Cecilie har alltid tid til å lytte og jeg føler at hun kommer med gode forslag når det gjelder behandling. Ingen problemer er for små og jeg får IKKE følelsen av å vøre en i rekken. Hun tar seg tid til å høre hvordan jeg og mine barn har det før vi går videre til det vi er der for. Jeg har vært borti flere leger, Cecile er den beste!

ikke så fornøyd

Dr Brekke er OK, men jeg synes at hun tenker alt for tradisjonelt, gjør det hun skal men minst mulig og ikke prøver nye ting. Jeg synes at hun ikke er behagelig å prate med og er overlegen. Jeg vet at leger har dårilg tid, men når du føler etter 5 min at legen helst vil bli kvitt deg, er det ikke noe betryggende følelse. Siden hun var rask med å gi diagnose, og vil ikke høre meg ble det flere konsultasjoner og lengre tid til å finne ut hva som var problemet. Kunne ønske hun var mer ydmyk, empatisk og åpen til nye ideer.

En svært god og grundig lege

En lege som kan lytte og som henviser deg videre ved behov. Hun er dyktig og empatisk. Omsorgsfull og ser den enkelte pasient. Tilgjengelig når det haster med time.