Cecilie Brekke

Autorisasjon (1997)

Cecilie Brekke er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Cecilie Brekke

Veldig hyggelig og flink

Cecilie Brekke har vært hele familiens lege i mange år. Hun virker oppriktig interessert i deg som person og din situasjon. Videre virker hun veldig faglig flink, noe som er viktig for vår familie hvor tre er kronisk syke, men meget godt fungerende bl.a. pga dr. Brekke. Hun henviser raskt videre ved behov, og er tydelig på hva vi kan forvente av ventetider hos spesialister og hvordan vi skal agere i tilfelle vi ikke hører noe. Cecilie er lett å prate med. Hun er den beste legen både min kone og jeg har hatt, og den eneste fastlegen våre barn noen gang har hatt. Forhåpentligvis forblir det slik lenge.

Veldig fornøyd

Flink til å analyserer, stille spørsmål og følge opp.
Har også tillit til hennes vurderinger

Fantastisk dyktig lege!

Cecilie Brekke er utrolig flink og hyggelig! God til å lytte og virker oppriktig interessert i pasientene sine. Hun tar deg på alvor og ingen spørsmål er dumme!
Lett å få tillit til henne!
Jobber ikke hver dag, men hvis det haster får man gjerne time hos kollegaen (som også er veldig flink og hyggelig)
Sekretærene er også hyggelige og hjelpsomme, det er i det hele tatt en veldig god atmosfære der.
Dessuten er brekke nesten alltid i rute og opplever sjelden ventetid. Beste legen jeg noen gang har hatt!

En bra fastlege

Dr Brekke er en lyttende og flink lege. Hun hører på hva man sier og henviser videre hvis nødvendig. Jeg savner at hun følger opp, og hører om hvordan tidligere " saker " har utviklet seg. Hun konsentrerer seg om i dag, og kun det. Hun hadde virket mer interessert i deg som pasient hvis hun hadde gjort dette.

Fantastisk lege

Pålitlig, omsorgsfull, klar, tydelig, lite snikk snakk, husker tidligere problemstillinger, føler meg likeverdig. Tar meg og mine på alvor.
Aldri hatt bedre lege.