Audun Olav Bertelsen Brandal

Autorisasjon (2001)

Audun Olav Bertelsen Brandal er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Audun Olav Bertelsen Brandal

Hold deg unna om du har et komplisert sykdomsbilde

Resepsjonen er grei nok, mulig litt passiv aggressive.

Forvent at legen er minst 20 minutter forsinket fra planlagt tidspunkt, men man får da nesten bruke så lang tid som man trenger til å gå gjennom sine plager, legen tar tid og det går over 15-20 minutter. Audun er hyggelig og har gjort alt av undersøkelser jeg har ønsket, men må sies at han snakker mye og en del av tiden går bort på dette (kan være greit det, avhengig av hva man selv ønsker, personlig synes jeg at det gir meg mindre tid til å snakke om det jeg ønsker, så er ikke altfor positiv til det). Audun, som de fleste leger, stiller ikke meg nok spørsmål når jeg beskriver symptomene og jeg får ikke inntrykk av at han virkelig ga alt han kunne for at jeg skulle ha det bedre. Han har i to tilfeller vært direkte ubehagelig. Siste time jeg hadde hos ham så forklarte jeg mine plager i detalj og han tegnet kruseduller mens jeg snakket. Han tok så og klippet neglene sine med en liten svart saks som lå på pulten og det var tydelig han ble ukomfortabel når jeg ble mer emosjonell (ble litt oppgitt, men ikke sint) og forklarte mine plager nøyere. Jeg bestemte meg straks at jeg aldri skulle tilbake til ham igjen, det var tydelig at han ikke ville hjelpe meg mer.

Trygg, kunnskapsrik og tydelig fastlege

Meget fornøyd fordi han er erfaren, kunnskapsrik, evner å se utfordringer fra flere sider. Trygg, god til å lytte. Han tar seg tiden til deg når og hvis du eller han ser at du har behov for det. Det kan noen ganger gå utover ventetiden, men husk at han vil prioritere deg når du selv engang trenger det.

Trygg snäll och hjälpsam

Fast lege i många år. Känner mig väldigt trygg, lyssnad på, Tar sin tid för mig ibland när tiden gått långt över. Snäll och tillitsgivande.

Grundig og dyktig

Veldig grundig, og flink til å forklare i forståelige ordlag. God oppfølging, og tar seg god tid til pasienten.

I trygge hender

En engasjert, tilstedeværende, grundig, dyktig og ikke minst mellommenneskelig varm lege som tar deg og helsen din på alvor.