Audun Olav Bertelsen Brandal

Tlf: 22 80 90 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Audun Olav Bertelsen Brandal er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Audun Olav Bertelsen Brandal

Helt unik lege

Audun er en helt unik lege. På alle måter. Han ser tvers gjennom deg og tar tak i helsen og psyken. Er så heldig som har han som fastlege.

Fantastisk oppfølgende lege

Har aldri i mitt liv hatt en lege av dette kaliber! Hos ham er jeg trygg, sikker, og vet jeg blir tatt godt vare på, IKKE MINST under oppfølging! Han VET å være et godt menneske ved siden av å være lege, og DET i seg selv virker jo helbredende! Han er et unikum, og takk for at du er min fastlege! Alt er bra med deg som min lege

Solid faglig

Brandal er dyktig, høflig og tar seg tid. Som lege selv er dette viktige egenskaper for en fastlege. Henviser ved behov. Dog ofte forsinkelser, slik at man bør sette av litt ekstra tid til legebesøket.. Også spesielt at timebestilling i stor grad er flyttet over til nettbasert tjeneste som både er kronglete og koster penger.

Fantastisk!

Den beste fastlegen jeg har hatt! Tok seg alltid god tid (selv om han var forsinket) og er en meget god lytter. Han har god forståelse for både fysiske og psykiske plager og anerkjenner deg som pasient. Ivrig etter å finne en løsning/årsak på symptomer etc. Følte meg meget godt ivaretatt!

Alltid god hjelp å få

Brandal tar seg alltid god tid til pasienten selv om tiden han har til hver enkelt er begrenset. Han gjør alt han kan for å finne den rette behandlingen.

Utrolig empatisk

Jeg har aldri hatt en lege som lytter slik som Audun. Han tok seg god tid og jeg føler at han forstod meg og min situasjon. Ikke minst delte han livsvisdom. Det var lang ventetid på møterommet, men det er verdt det når man skjønner at det kommer av at han tar seg den tiden som trengs for hver pasient. Jeg er skikkelig fornøyd.

Veldig flink lege, men dårlig på oppfølging

Audun er en empatisk og hyggelig fastlege som tar seg tid til pasientene, opptrer på en naturlig og behagelig måte, og tar den tiden det trenger for å finne ut hva som feiler deg. Han er ikke redd for å henvise når det er nødvendig, og gir intrykk av å ha bunnsolid kompetanse innen sitt område. Han er ikke fremmed for kirurgi, og tar gjerne små rutinemessige operasjoner (fettkuler, føflekker mv) raskt og smidig, i stedet for å dytte deg til venteliste på et sykehus.

Han har imidlertid et betydelig forbedringspotensiale på rutiner. Ting kan bli avglemt eller ikke fulgt opp som avtalt/forventet, så det er viktig at du som pasient ikke er passiv, men følger opp og maser. Han kan også knote til papirer litt hvis han er stresset, men rydder opp så fort han blir klar over det. Enkelte ganger føler jeg han også kunne ha vært litt tydeligere i forklaringene sine, og snakke litt mer i klartekst.

Enkelte andre ting kan også gjøres smidigere for deg som pasient, eksempelvis når du venter i 40-50 minutter i forkant av timen (for så vidt ikke uvanlig på et legekontor..), har time sent på dagen, og må tilbake neste dag for å ta rutinemessige og nærmest opplagte prøvesvar som godt kunne ha blitt gjort i forkant av timen, mens resepsjonen fremdeles var oppe.

Fantastisk fastlege

Han er den beste fastlegen jeg har hatt. Han er ofte forsinket , men det er fordi han tar seg godt av sine pasienter. Rask tilbakemelding via nettkommunikasjon og fordel med nett eller sms bestilling av time.

Den beste legen

Fantastisk lege som følger opp godt. Flink til å lytte og undersøker pasienter bra. Har han både på meg og barnet mitt og er super fornøyd. Anbefales på det sterkeste!

Veldig dyktig lege

Gir gode raad. Relasjon bygges paa tillit. Tar seg tid til aa lytte. Rolig og selvsikker i sitt arbeid.

Aldri tilgjengelig.

I 3 år har vi aldri fått sett legen når vi skulle. Alltid opptatt og akutte saker blir kastet til legevakten. har sett kun legevakten siden jeg ble pasient på Lovisenberg legesenter ( hvis det finnes noe sånt..) løp til andre leger med andre ord.

Den beste legen jeg har hatt!

Legen tar seg god tid. Kommunikasjonen er ypperlig. Han forklarer grundig hva saken gjelder. Er rask til å sette i gang undersøkelser og telefonerer gjerne instanser han skal henvise til i løpet av timen. Veldig sympatisk fyr.

" den beste legen jeg har hatt"

Han har alltid til til å høre på deg uansett smått eller stort. Seriøs og grundig og blir tatt på alvor.

Kempebra

Meget fornøyd. Lytter og ønsker å finne løsninger. Lojal mot pasientene

En fantastisk lege

Har alltid tid til deg. Er nøye. På tilbudssiden. Lyttende og seriøs.

Effektiv brannmur mot nye pasienter

Forværelset setter ikke over. Ikke mulig å snakke med ham for å se om han kan bli min nye fastlege. Opplyste kun om byråkrati når jeg trengte en lege, til tross for at han har en plass ledig.

Dårlig på å få sendt henvisninger

Audun var en grundig lege som tok seg tid til meg, men jeg opplevde at han som regel ikke fulgte opp etter jeg hadde dratt og henvisninger som ikke ble sendt under konsultasjonen ble ikke sendt i det hele tatt, tross gjentatte påminnelser. Han fulgte dog veldig godt opp da jeg ved en anledning måtte innlegges på sykehus og viste at han genuint brydde seg.

Beste fastlegen jeg har hatt

Jeg var tidligere veldig misfornøyd med min fastlege, men det endret seg etter at jeg kontaktet Audun Brandal. Han er faglig dyktig og tålmodig, og tar seg tid til å lytte på deg.

Uformell og seriøs

Rolig og seriøs. Tar seg god tid, meget fornøyd med ham

Dyktig og interessert lege

Audun er interessert, hyggelig og tar seg god tid. Anbefales - eneste grunnen til at jeg byttet er fordi legekontoret er litt langt unna der jeg bor.

Hender at man må vente litt - men det hjelper å tenke på at grunnen til at man venter, er fordi han tar pasientene sine på alvor og tar seg god tid!

Et tips til de som er pasienter der er å registrere seg på den elektroniske tjenesten de har. Da kan man velge tidspunkt for time selv, og man kan sende beskjeder til legen og få fornyet resepter og sånn på internett.