Audun Olav Bertelsen Brandal

Lovisenberg Legesenter

2001

Lovisenberg Legesenter Telefonnummer22 80 90 0022 80 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Geitmyrsveien 45 B 0455 Oslo
Audun Olav Bertelsen Brandal er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Audun Olav Bertelsen Brandal

Veldig fornøyd

Dette er en lege som tar godt vare på deg og hører på hva du har å si. Bruker god tid og tar deg på alvor.

Jeg føler meg trygg på å anbefale ham videre til hvem som skulle trenge en god fastlege!

Dårlig!!

Jeg, min kone og datter skifter med det samme lege, da sekretær er fuldstændig likegla i at hjælpe og siger man bare kan skifte lege om man er utilfreds med servicen der, så det gør vi alle tre. Personalet er uinteresseret i alle inkl. Legen. stedet er beskidt, støv overalt på gulvet. Rett og slet det værste legesenter jeg har set og jeg jobber selv på sykehus her i Oslo.

Utålmodig

Utålmodig og stresset. Det var ikke et sted for meg. Fikk inntrykk at legen virket opptatt med noe annet under konsultasjonen. Ikke et sted der jeg fikk sagt det jeg ønsket og fikk ikke hjelp med det jeg trengte.

Kanskje ikke hans beste dag, men uansett så kan man respektere hver pasient med å være til stedet under konsultasjonen.

Snill og Hyggelig, men det er alt!

Enig med andre anmeldere, at han er snill og hyggelig. Det er alt han er! Følger ikke opp når det er snakk om lengre sykemelding eller kronisk syk. Svarer ikke på henvendelser. Kan være frekk til tider. God til å lytte, elendig til å følge opp. Er du kronisk syk eller langtids syk STYR UNNA!!! Bedre oppfølging andre steder.

Dyktig og tar seg tid

Et hyggelig menneske som lytter, drøfter, forklarer og har tid. Det er sjelden vare i vår tid. All honnør til legen som lytter