Audun Olav Bertelsen Brandal

Geitmyrsveien 45 B 0455 Oslo
Audun Olav Bertelsen Brandal er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Audun Olav Bertelsen Brandal

Fantastisk oppfølgende lege

Har aldri i mitt liv hatt en lege av dette kaliber! Hos ham er jeg trygg, sikker, og vet jeg blir tatt godt vare på, IKKE MINST under oppfølging! Han VET å være et godt menneske ved siden av å være lege, og DET i seg selv virker jo helbredende! Han er et unikum, og takk for at du er min fastlege! Alt er bra med deg som min lege

Solid faglig

Brandal er dyktig, høflig og tar seg tid. Som lege selv er dette viktige egenskaper for en fastlege. Henviser ved behov. Dog ofte forsinkelser, slik at man bør sette av litt ekstra tid til legebesøket.. Også spesielt at timebestilling i stor grad er flyttet over til nettbasert tjeneste som både er kronglete og koster penger.

Fantastisk!

Den beste fastlegen jeg har hatt! Tok seg alltid god tid (selv om han var forsinket) og er en meget god lytter. Han har god forståelse for både fysiske og psykiske plager og anerkjenner deg som pasient. Ivrig etter å finne en løsning/årsak på symptomer etc. Følte meg meget godt ivaretatt!

Alltid god hjelp å få

Brandal tar seg alltid god tid til pasienten selv om tiden han har til hver enkelt er begrenset. Han gjør alt han kan for å finne den rette behandlingen.

Utrolig empatisk

Jeg har aldri hatt en lege som lytter slik som Audun. Han tok seg god tid og jeg føler at han forstod meg og min situasjon. Ikke minst delte han livsvisdom. Det var lang ventetid på møterommet, men det er verdt det når man skjønner at det kommer av at han tar seg den tiden som trengs for hver pasient. Jeg er skikkelig fornøyd.