Audun Olav Bertelsen Brandal

Geitmyrsveien 45 B 0455 Oslo
Audun Olav Bertelsen Brandal er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Audun Olav Bertelsen Brandal

Fantastisk!

Den beste fastlegen jeg har hatt! Tok seg alltid god tid (selv om han var forsinket) og er en meget god lytter. Han har god forståelse for både fysiske og psykiske plager og anerkjenner deg som pasient. Ivrig etter å finne en løsning/årsak på symptomer etc. Følte meg meget godt ivaretatt!

Alltid god hjelp å få

Brandal tar seg alltid god tid til pasienten selv om tiden han har til hver enkelt er begrenset. Han gjør alt han kan for å finne den rette behandlingen.

Utrolig empatisk

Jeg har aldri hatt en lege som lytter slik som Audun. Han tok seg god tid og jeg føler at han forstod meg og min situasjon. Ikke minst delte han livsvisdom. Det var lang ventetid på møterommet, men det er verdt det når man skjønner at det kommer av at han tar seg den tiden som trengs for hver pasient. Jeg er skikkelig fornøyd.

Veldig flink lege, men dårlig på oppfølging

Audun er en empatisk og hyggelig fastlege som tar seg tid til pasientene, opptrer på en naturlig og behagelig måte, og tar den tiden det trenger for å finne ut hva som feiler deg. Han er ikke redd for å henvise når det er nødvendig, og gir intrykk av å ha bunnsolid kompetanse innen sitt område. Han er ikke fremmed for kirurgi, og tar gjerne små rutinemessige operasjoner (fettkuler, føflekker mv) raskt og smidig, i stedet for å dytte deg til venteliste på et sykehus.

Han har imidlertid et betydelig forbedringspotensiale på rutiner. Ting kan bli avglemt eller ikke fulgt opp som avtalt/forventet, så det er viktig at du som pasient ikke er passiv, men følger opp og maser. Han kan også knote til papirer litt hvis han er stresset, men rydder opp så fort han blir klar over det. Enkelte ganger føler jeg han også kunne ha vært litt tydeligere i forklaringene sine, og snakke litt mer i klartekst.

Enkelte andre ting kan også gjøres smidigere for deg som pasient, eksempelvis når du venter i 40-50 minutter i forkant av timen (for så vidt ikke uvanlig på et legekontor..), har time sent på dagen, og må tilbake neste dag for å ta rutinemessige og nærmest opplagte prøvesvar som godt kunne ha blitt gjort i forkant av timen, mens resepsjonen fremdeles var oppe.

Fantastisk fastlege

Han er den beste fastlegen jeg har hatt. Han er ofte forsinket , men det er fordi han tar seg godt av sine pasienter. Rask tilbakemelding via nettkommunikasjon og fordel med nett eller sms bestilling av time.