Lovisenberg Legesenter

Telefonnummer22 80 90 0022 80 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Geitmyrsveien 45 B 0455 Oslo

Siste vurderinger av Lovisenberg Legesenter

Dårlig!!

Lege: Audun Olav Bertelsen Brandal Skrevet

Jeg, min kone og datter skifter med det samme lege, da sekretær er fuldstændig likegla i at hjælpe og siger man bare kan skifte lege om man er utilfreds med servicen der, så det gør vi alle tre. Personalet er uinteresseret i alle inkl. Legen. stedet er beskidt, støv overalt på gulvet. Rett og slet det værste legesenter jeg har set og jeg jobber selv på sykehus her i Oslo.

Ikke fornøyd!

Lege: Ole Bendik Kjellstad Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med denne fastlegen. Opplever han som lite empatisk, lite engasjert i pasienten og alltid forsinket.

Utålmodig

Lege: Audun Olav Bertelsen Brandal Skrevet

Utålmodig og stresset. Det var ikke et sted for meg. Fikk inntrykk at legen virket opptatt med noe annet under konsultasjonen. Ikke et sted der jeg fikk sagt det jeg ønsket og fikk ikke hjelp med det jeg trengte.

Kanskje ikke hans beste dag, men uansett så kan man respektere hver pasient med å være til stedet under konsultasjonen.

Paternalistisk

Lege: Ole Bendik Kjellstad Skrevet

Kjellstad opplevde jeg som hyggelig først. Etterhvert opplevde jeg ham som mer og mer kritisk. Han ba meg ta permisjon uten lønn i stedet for å forlenge sykemeldingen. Jeg ba han om å sende søknad om uføretrygd. Det lovet han. I stedet for en legeerklæring sendte etter tre måneder et "timenotat" med delvis feilaktige opplysninger . Selv skaffet jeg meg spesialisterklæringer. Jeg fikk innvilget midlertidig uføretrygd etter en måned.

Lite servicevennlig kontor

Lege: Ole Bendik Kjellstad Skrevet

Sikkert en ok lege, men har ikke truffet han på de 5-8 årene jeg har hatt han som fastlege. Den ene gangen jeg har forsøkt meg med en time ble jeg møtt av lite hjelpsom person på tlf. og fikk ikke hjelp ut ifra behov. Ble i stedet time på legevakt, kom i bedre form i forkant av oppsatt time på dette legesenteret og deretter belastet for time når jeg avlyste siden at ble frisk. Jeg bytter pga. dette.