Lovisenberg Legesenter

Geitmyrsveien 45 B 0455 Oslo

Siste vurderinger av Lovisenberg Legesenter

Veldig bra

Lege: Ole Bendik Kjellstad Skrevet

Jeg opplever legen som alltid er vennlig og tilgjengelig,
Legen gir profesjonelt og klokt råd. Hva jeg trenger hjelp for jeg får hjelp med.

vanligvis ok men idag føler jeg meg sviktet selv om feilen er i stor grad på min side

Lege: Ole Bendik Kjellstad Skrevet

alle de gangene jeg satt tålmodig og ventet på min time, med ca halv time til en times venting ble annulert med at idag jeg var forsinket og jeg ga beskjed om det før jeg stresset meg gjennom problemene mine for å komme frem til legen min, så ble jeg bare avvist. greit nok, jeg var forsinket, min feil og alt det der Men. hvor mange ganger kunne jeg gjort det samme mot legen, da han var forsinket med andre pasienter, hvor jeg viste respekt til han og ventet på min tur, rolig og tålmodig?! rett skal være rett?

Happy with my experience

Lege: Nils Fredrik Holm Moseid Skrevet

This review is for Shahzad Mahmood, the replacement for Moseid.
Mahmood is a good and compassionate doctor. I didn't listen to him in the beginning, but in the end I realised he was right about many things. He arranged me an urgent mini-surgery I really needed. Without him I would have to wait more than a month and I am very grateful for this.
I changed my fastlege only because I moved to another town.

Usympatisk

Lege: Ole Bendik Kjellstad Skrevet

Han hører ikke på meg som pasient, jeg må be ham sende meg til specialist selv. han har "vær så god neste" holdning. Jeg føler at han er opptatt av hva nav sier om ham enn å ta mine problemer seriøst.

Unngå denne fastlegen! Utålmodig og stresset!

Lege: Audun Olav Bertelsen Brandal Skrevet

Under konsultasjon er opptatt av andre ting. Legen er bagatelliserende, arrogant og frekk. Er du syk og trenger du hjelp fin deg en annen lege!
Styr unna !