Lovisenberg Legesenter

Geitmyrsveien 45 B 0455 Oslo
Tlf: 22 80 90 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Lovisenberg Legesenter

Snill og Hyggelig, men det er alt!

Lege: Audun Olav Bertelsen Brandal Skrevet

Enig med andre anmeldere, at han er snill og hyggelig. Det er alt han er! Følger ikke opp når det er snakk om lengre sykemelding eller kronisk syk. Svarer ikke på henvendelser. Kan være frekk til tider. God til å lytte, elendig til å følge opp. Er du kronisk syk eller langtids syk STYR UNNA!!! Bedre oppfølging andre steder.

Enestående fastlege. Elendig vikar.

Lege: Nils Fredrik Holm Moseid Skrevet

Moseid er en fantastisk bra fyr. Makser ut kompetanse og tillitsskalaen. Tviler på at du finner bedre fastlege. Men han har ikke jobbet mer enn bare litt på mange år. Vikarene har vært greie nok. helt til han siste. sazha mahmoud ett eller annet. Nedlatende og ganske uhøflig fyr som konkluderer før du får satt deg i stolen. Som en annen her sa: uggen følelse etter å ha vært der.
Bytter nå pga sist besøk. Derfor jeg kom innom her. Anbefales ikke. klinikken er for øvrig vanskelig å komme i kontakt med til tider.

Dyktig og tar seg tid

Lege: Audun Olav Bertelsen Brandal Skrevet

Et hyggelig menneske som lytter, drøfter, forklarer og har tid. Det er sjelden vare i vår tid. All honnør til legen som lytter

Dårligste vikaren!

Lege: Nils Fredrik Holm Moseid Skrevet

Jeg har aldrig vært på konsultasjon hos Nils Moseid men hos hans nye vikar, Shazad Mahmood og jeg synes han er en elendig fastlege! Sist jeg var hos han gikk jeg derifra med en skikkelig dårlig følelse som satt igjen i noen dager. Ikke akkurat det jeg trenger når jeg heller vil konsentrere meg om å bli frisk. Han er frekk, uinteressert og prater om når han jobbet på sykehus hver gang jeg er der, som ikke har med noenting med hvorfor jeg er der å gjøre. Gjesper og ser knappt på meg under konsultasjonen og kommer med beslutninger basert på sine forinntatte meninger. Leser heller ikke på sykedomshistorikken min slik han lettere kan hjelpe meg. Anbefales ikke til noen!

Fantastisk lege, men elendig vikar

Lege: Nils Fredrik Holm Moseid Skrevet

Nils er en fantastisk lege som tar deg på alvor. Jeg har hatt han siden jeg var et barn og har vært fornøyd med han hele livet.

Han er raskt ute med å henvise deg og er utrolig dyktig faglig.

Det eneste negative er personalet som jobber i resepsjonen, skrur av telefonen i arbeidstiden og er frekke.

Vikaren til Nils som jobber på legekontoret nå er elendig, han er mer opptatt av å fortelle deg om tiden han studerte medisin istedenfor å hjelpe pasienten. Han er ekstremt arrogant og forteller deg gjentatte ganger den samme historien om medisinstudiet.

Han gir deg diagnoser uten å se på skader eller stiller spørsmål rundt sykdom.

Han er mest opptatt av å få deg ut av legekontoret raskest mulig.

Han har ved tidligere konsultasjoner angående allergi sagt at det er pasienten sin oppgave å finne ut av hva man reagerer på og nektet meg. Han har nektet å gi meg tilbud om blodprøver.

Han pleier å gjespe under konsultasjon, og gnir seg over ansiktet og virker misfornøyd med jobben hans.