Lovisenberg Legesenter

Geitmyrsveien 45 B 0455 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lovisenberg Legesenter

Dr. Rashidi fant årsaken til mine problemer.

Lege: Kaveh Rashidi Skrevet

Har gått til Dr. Rashidi en stund og fått diverse henvisninger mht problemer med uro, åreknuter, høy puls og uvisshet.
Etter ett inngrep i beinet og noen helt nye medisiner er jeg blitt omtrent helt fri fra de tidligere plager.
Svært glad for å ha denne fastlegen.

Dyktig og grundig

Lege: Kaveh Rashidi Skrevet

Kaveh gjør arbeidet grundig og legger inn ekstra innsats. Han er også veldig enkel å prate med samt flink

Veldig fornøyd

Lege: Kaveh Rashidi Skrevet

Kaveh er veldig hyggelig og imøtekommende. Han tok meg og mine problemer på alvor og jeg følte meg godt ivaretatt. Han sa at han satt veldig pris på at jeg hadde bestilt den første timen som ny pasient i god tid før NAV søknader skal fornyes.

Det skulle være så enkel som en blodprøve...

Lege: Ole Bendik Kjellstad Skrevet

Jeg skulle reise i utlandet i September 2020 og ville sjekke om jeg fikk Covid. I tillegg ville jeg oppdatere hva jeg var allergisk imot, og derfor en enkel blodprøve var vel nok.

Startet sesjon 30 min sent, som var ikke et problem siden jeg tok halv dagen, men det gikk veldig fort pga dette.

Men! For å få blodprøve, skal man reise til Oslo sentrum, og betale ekstra! Ingenting skjer på legesenter. Også fikk jeg veldig få kontroll på blodprøve, bare 4-5 + allergi greie (i forhold til de 25+ som kjæresten min fra en annen legesenter).

Når jeg spurte om dette, fikk jeg bare svar ang. kost, som var egentlig ikke det største problemet. Også ingen svar etterpå.

Overalt dårlig behandling og kommunikasjon. Har byttet fastlege snart etterpå.

Fantastisk fastlege

Lege: Ole Bendik Kjellstad Skrevet

Veldig, veldig fornøyd med Ole Bendik som har vært min fastlege i mange år.
Grundig og tar seg tid.

Dette er en Pluss-tjeneste.