Lovisenberg Legesenter

Geitmyrsveien 45 B 0455 Oslo

Siste vurderinger av Lovisenberg Legesenter

Happy with my experience

Lege: Nils Fredrik Holm Moseid Skrevet

This review is for Shahzad Mahmood, the replacement for Moseid.
Mahmood is a good and compassionate doctor. I didn't listen to him in the beginning, but in the end I realised he was right about many things. He arranged me an urgent mini-surgery I really needed. Without him I would have to wait more than a month and I am very grateful for this.
I changed my fastlege only because I moved to another town.

Usympatisk

Lege: Ole Bendik Kjellstad Skrevet

Han hører ikke på meg som pasient, jeg må be ham sende meg til specialist selv. han har "vær så god neste" holdning. Jeg føler at han er opptatt av hva nav sier om ham enn å ta mine problemer seriøst.

Unngå denne fastlegen! Utålmodig og stresset!

Lege: Audun Olav Bertelsen Brandal Skrevet

Under konsultasjon er opptatt av andre ting. Legen er bagatelliserende, arrogant og frekk. Er du syk og trenger du hjelp fin deg en annen lege!
Styr unna !

Helt ok

Lege: Ole Bendik Kjellstad Skrevet

Timebestilling fungerer bra ved bestilling på nett, kan velge tider selv.
Helsesekretærene er flinke til å ta prøver og er hyggelige.
Han er nøye med å ta prøver, og du får de prøvene du ønsker om du er bekymret.
Han har humor, men det er ikke alltid det passer seg.

I løpet av de årene jeg har hatt han til fastlege, synes jeg empati, medfølelse og tilliten har gått ned.

Han kan virke litt kontrollerende ved spørsmål om sykemelding. Og det er vel og bra til tider, men en sitter igjen med dårlig samvittighet selv om det er berettiget sykemelding.
Kan bli bedre på å håndtere kvinnesykdommer og svangerskap.

Føler jeg ikke ble trodd

Lege: Ole Bendik Kjellstad Skrevet

Kun vært hos ham en gang, og det var en dårlig opplevelse. Han som person hadde en vennlig fremtoning, men trenger å forbedre kommunikasjonen sin med pasienter. Etter å ha fortalt om smerter og låsing i kjeven, stilte han spørsmål som nærmest anklagde meg for å ha spiseforstyrrelser. Ble spurt om "Jeg fikk vondt ved tanken på mat", noen jeg synes var utrolig uprofesjonelt. Følte jeg ble mistrodd.

Han sendte derimot et brev til kjevekirurgisk avdeling på sykehuset samme time, slik at jeg raskt kom på venteliste og fikk time der. Det satt jeg pris på.