Lovisenberg Legesenter

Tlf: 22 80 90 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Lovisenberg Legesenter

Flink lege - ubrukelig legekontor

Lege: Ole Bendik Kjellstad Skrevet

Dr. Kjellstad er en flink og vennlig lege.

Grunnen til at du ikke skal velge han er på grunn av legekontoret han holder til på. Lovisenberg Legesenter er ubrukelig som legekontor ettersom man sjeldent får tak i dem på telefonen innenfor telefontiden, det er lang ventetid på å få time, sykepleierne som tar telefonen er usympatiske, uhyggelige og ikke flinke til å ta prøver. Når man tar prøver hos sykepleierne er de hardhendte, de vasker ikke hendene og desinfiserer ikke huden før f.eks et stikk. Hvis de ikke har ledig time er de ikke hjelpsomme - heller raske på å henvise deg til Oslo Legevakt eller gir deg time hos fastlegen 1-2 uker senere.

Jeg har dessverre byttet fra Dr. Kjellstad på grunn dette.

Hyggelig fastlege, fantastisk vikar!

Lege: Nils Fredrik Holm Moseid Skrevet

Jeg har vært pasient hos Nils Moseid I mange år og vært veldig fornøyd. Da Jeg hørte at han hadde fått vikar gruet Jeg meg veldig til å gå til vikaren. Jeg var redd for at Jeg ikke Ville bli tatt vare på slik som tidligere grunnet min kompliserte sykdoms historie. Shahzad mahmood var helt fantastisk. Han lyttet til mine problemer, viste forståelse og informerte om plan for videre behandling. Han tok seg også tid til å svare på spørsmål jeg hadde. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt. Vil anbefale Moseids vikar på det sterkeste.

Snill og Hyggelig, men det er alt!

Lege: Audun Olav Bertelsen Brandal Skrevet

Enig med andre anmeldere, at han er snill og hyggelig. Det er alt han er! Følger ikke opp når det er snakk om lengre sykemelding eller kronisk syk. Svarer ikke på henvendelser. Kan være frekk til tider. God til å lytte, elendig til å følge opp. Er du kronisk syk eller langtids syk STYR UNNA!!! Bedre oppfølging andre steder.

Enestående fastlege. Elendig vikar.

Lege: Nils Fredrik Holm Moseid Skrevet

Moseid er en fantastisk bra fyr. Makser ut kompetanse og tillitsskalaen. Tviler på at du finner bedre fastlege. Men han har ikke jobbet mer enn bare litt på mange år. Vikarene har vært greie nok. helt til han siste. sazha mahmoud ett eller annet. Nedlatende og ganske uhøflig fyr som konkluderer før du får satt deg i stolen. Som en annen her sa: uggen følelse etter å ha vært der.
Bytter nå pga sist besøk. Derfor jeg kom innom her. Anbefales ikke. klinikken er for øvrig vanskelig å komme i kontakt med til tider.

Dyktig og tar seg tid

Lege: Audun Olav Bertelsen Brandal Skrevet

Et hyggelig menneske som lytter, drøfter, forklarer og har tid. Det er sjelden vare i vår tid. All honnør til legen som lytter