Lovisenberg Legesenter

Telefonnummer22 80 90 0022 80 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Geitmyrsveien 45 B 0455 Oslo

Siste vurderinger av Lovisenberg Legesenter

Utålmodig

Lege: Audun Olav Bertelsen Brandal Skrevet

Utålmodig og stresset. Det var ikke et sted for meg. Fikk inntrykk at legen virket opptatt med noe annet under konsultasjonen. Ikke et sted der jeg fikk sagt det jeg ønsket og fikk ikke hjelp med det jeg trengte.

Kanskje ikke hans beste dag, men uansett så kan man respektere hver pasient med å være til stedet under konsultasjonen.

Paternalistisk

Lege: Ole Bendik Kjellstad Skrevet

Kjellstad opplevde jeg som hyggelig først. Etterhvert opplevde jeg ham som mer og mer kritisk. Han ba meg ta permisjon uten lønn i stedet for å forlenge sykemeldingen. Jeg ba han om å sende søknad om uføretrygd. Det lovet han. I stedet for en legeerklæring sendte etter tre måneder et "timenotat" med delvis feilaktige opplysninger . Selv skaffet jeg meg spesialisterklæringer. Jeg fikk innvilget midlertidig uføretrygd etter en måned.

Lite servicevennlig kontor

Lege: Ole Bendik Kjellstad Skrevet

Sikkert en ok lege, men har ikke truffet han på de 5-8 årene jeg har hatt han som fastlege. Den ene gangen jeg har forsøkt meg med en time ble jeg møtt av lite hjelpsom person på tlf. og fikk ikke hjelp ut ifra behov. Ble i stedet time på legevakt, kom i bedre form i forkant av oppsatt time på dette legesenteret og deretter belastet for time når jeg avlyste siden at ble frisk. Jeg bytter pga. dette.

Flink lege - ubrukelig legekontor

Lege: Ole Bendik Kjellstad Skrevet

Dr. Kjellstad er en flink og vennlig lege.

Grunnen til at du ikke skal velge han er på grunn av legekontoret han holder til på. Lovisenberg Legesenter er ubrukelig som legekontor ettersom man sjeldent får tak i dem på telefonen innenfor telefontiden, det er lang ventetid på å få time, sykepleierne som tar telefonen er usympatiske, uhyggelige og ikke flinke til å ta prøver. Når man tar prøver hos sykepleierne er de hardhendte, de vasker ikke hendene og desinfiserer ikke huden før f.eks et stikk. Hvis de ikke har ledig time er de ikke hjelpsomme - heller raske på å henvise deg til Oslo Legevakt eller gir deg time hos fastlegen 1-2 uker senere.

Jeg har dessverre byttet fra Dr. Kjellstad på grunn dette.

Hyggelig fastlege, fantastisk vikar!

Lege: Nils Fredrik Holm Moseid Skrevet

Jeg har vært pasient hos Nils Moseid I mange år og vært veldig fornøyd. Da Jeg hørte at han hadde fått vikar gruet Jeg meg veldig til å gå til vikaren. Jeg var redd for at Jeg ikke Ville bli tatt vare på slik som tidligere grunnet min kompliserte sykdoms historie. Shahzad mahmood var helt fantastisk. Han lyttet til mine problemer, viste forståelse og informerte om plan for videre behandling. Han tok seg også tid til å svare på spørsmål jeg hadde. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt. Vil anbefale Moseids vikar på det sterkeste.