Seyed Ebrahim Alavi

Mauraveien 4 2032 Maura
Seyed Ebrahim Alavi er en av 9 fastleger i Nannestad

Siste vurderinger av Seyed Ebrahim Alavi

Fantastiske Alavi!

Jeg har hatt Alavi som lege siden 2009, har alltid blitt møtt med medmenneskelighet og forståelse. Han er flink til å ta meg på alvor og han henviser gjerne videre ved behov. Anbefales på det sterkeste!

Anbefaler ikke denne legen

Har hatt han som lege i 12 år nå. På tide å bytte.
Dårlig oppfølging. Setter seg ikke godt nok inn i ting. Skriver dårlige jouanler. Korte uklare epikriser som A hus ikke forstår. Dårlig i Norsk rettskrivning. I det hele tatt en lege jeg ikke anbefaler hvis du er syk eller har dårlig helse.

Den dårligste legen

Dårlig tid ,lite oppfølging ,leser ikke jonal ,ingen tiltro til han etter 9 år som fastlege.
flere i min familje brukte han men nå er det slutt , etter utallige feil og misstolkninger så får vi nå ny lege

Min beste lege jeg har hatt :)

Han er hensynsfull og en meget god lytter. Har full tillit til han som lege :)
Han skjønner raskt hva jeg mener og er rask med henvise videre til spesialister.

distre/opptatt

Syns han har altfor lite tid til meg og syns han prøver å få timen unna fort fordi han har så mye å gjøre.
Han glemmer avtaler
Han kommer for sent til møter han skal Være med på ...eller uteblir

Positivt: lett å prate med
Forståelsesfull
Lytter
Blid
Tillitsfull
Snill
Klok/smart
Flink i sitt fag.

Tror det er tiden det skorter på

skuffa

Han har vært legen min i alle år, men må si jeg har hatt mer problemer enn hjelp de siste årene, virker som han gjetter istede for å teste sykdommer... Vært tilbake flere ganger, han konkluderer med det han tror det er 2 ganger selv uten riktige symptomer og allikevel må man betale for ny time selv etter at han vet han tar feil

Dyktig lege!

En utrolig dyktig lege, både for meg, mannen min og barna våre. Han tar seg tid til å lytte og er flink til å sette riktig diagnose.
Utrolig flink lege for barn - morsom og finner raskt ut hva som er galt, uten å gjøre det ubehagelig for dem.
Får time på dagen ved behov.

Ikke den beste legen jeg har hatt

Treg med å sende en til spesialist.
Prøver medisin på medisin uten å kjenne årsaken.
Henvisningene er svært ordknappe og skrevet på meget dårlig norsk nærmest svorsk. Resultatet er at en kommer langt bak på ventelistene hos spesialist eller sykehus.
For vanskelig å oppnå kontakt pr.tlf. og lang ventetid på time. Dårlig tid, ønsker at du blir ferdig . Altfor dårlig til å holde timeplanen. Vente værelse helt uten luftemuligheter.
Hyggelig,smilende,men ordknapp.

Fullstendig ubrukbar

Har aldri tid til og lytte. Virker helt uinteressert og tar en ikke på alvor.

Den beste legen jeg har hatt!

Han er det eneste legen som har tatt meg på alvor når det gjelder skader, diverse familiære sykdommer og følger nøye opp når det gjelder alt.
Han tar seg alltid godt tid og er veldig flink til å lytte!

Strålende fornøyd!!

Vurderer og bytte

Jeg føler slik at legen er dyktig nok men at jeg ikke helt får den får den oppfølging og behandling jeg burde ha. Etter et år med smerter og sykemeldinger måtte jeg sjøl finne spesialister som kunne hjelpe meg. og det må jeg betale av egen lomme. Det mener jeg legen kunne henvise meg til spesialister som har avtaler med det offentlige.

Faglig dyktig og empatisk.

Tar seg tid til å lytte, og er informativ. Man føler at man blir ivaretatt og trygg på at man raskt blir henvist til speialister når det trengs. Vært min fastlege i mange år. Jeg bytter ikke!

Hyggelig

En lege som er dyktig og høflig.
Synd det er forferdelig vanskelig å komme gjennom på tlf.

Dyktig og imøtekommende

En lege jeg kun har møtt pga akutt sykdom. Tar pasienten på alvor, lytter, er grundig, konstruktiv og empatisk. God evne til dialog med pasienten.

hyggelig og grei og snakke med

meget dyktig lege, som tar seg tid til pasientene sine, holder kontroller og setter på plass nav når det trengs, takk for mye bra hjelp

min fastlege

Han er en hyggelig lege som følger opp kontrollene en skal ha.Han er også informativ.

Utrolig fornøyd med denne legen. Syns han følger meget godt opp sine pasienter.