Seyed Ebrahim Alavi

Autorisasjon (1997)

Siste vurderinger av Seyed Ebrahim Alavi

Meget dyktig. Jobber raskt.

Fastlege i mange år. Lyttende, høflig og forklarer meget godt. Travel men effektiv. Konsultasjon på mail besvares raskt. Flyttet ut av kommunen men bytter ikke!!

Lyttende, høflig, imøtekommende 😊👍

Han lytter, undersøker, henviser og tar prøver for å være på den sikre siden. Blid, lyttende, tar deg på alvor, ser deg men er også rask og effektiv.

Veldig fornøyd så langt

Datteren min slet mye med halsinfeksjoner og store mandler/polypper. Hun gikk ned i vekt fordi hun nektet å spise, brakk seg og hadde mye ubehag. Alavi ringte til en overlege på Ahus og sørget for at hun fikk time på dagen. Vi dro rett til Ahus og fikk time for operasjon noen uker senere. Nå har hun operert og er mye bedre. Hun spiser normalt igjen og vekten har normalisert seg. Veldig hyggelig lege, og min erfaring er at han får fortgang på ting. Gikk også til han når jeg var i siste del av svangerskapet med minstemor og har bare positive ting å si. Tommel opp fra min side!

Ivaretakende og lyttende

man blir møtt på en høflig og god måte og kan både le og gråte på kontoret, ø hjelp blir prioritert på en god måte.
Legen er litt kjapp innimellom, pasienten bør passe på at oppfølgingen er korrekt for å kvalitetsikre behandlingsopplegget.

Fantastiske Alavi!

Jeg har hatt Alavi som lege siden 2009, har alltid blitt møtt med medmenneskelighet og forståelse. Han er flink til å ta meg på alvor og han henviser gjerne videre ved behov. Anbefales på det sterkeste!