Marcel Chabané

Autorisasjon (2007)

Marcel Chabané er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marcel Chabané

Fantastisk

En ganske god lege, gir meg de riktige anbefalingene og har alltid gode råd! Å bytte fastlege til Marcel er det beste jeg har gjort!

Hjelpsom og flink lege

Begge våre barn har Marcel som sin fastlege. Vi er svært fornøyd når vi har hatt behov for hjelp. Marcel er flink med barn og viser alltid interesse for barna. Vi føler oss alltid godt ivaretatt. Vi kan trygt anbefale Marcel

Verste legen

Følger ikke opp. Krever betaling for enkle svar på spørsmål i pasientsky. Selv når han ikke kan ha konsultasjon!
Kjenner ikke godt nok til regler og fremgangsmåter når han skal henvise videre. Totalt sett vært uinteressert i min velvære

Virkelig flink

Han har bredere kunnskap enn alle andre leger krg har vært hos før. Han kan alt uten å måtte slå det opp i pc-en slik som alle andre leger gjør. Den beste og sikreste legen jeg har vært hos hittil! Anbefales på fet sterkeste.

Tap av tid og ikke hjelpsomt

Jeg har aldri fått hjelpen fra denne legen som en LEGE, anbefalingene hans er samme som en fremmed person du treffer på hvor hend i verden hadde sagt det samme. F.eks ikke trene hardt og ikke sitte hjemme

Som lege synes jeg han gjør ikke jobben og følger ikke opp pasienten sin. Anbefalingene hans er gammelt nytt. Han vil ikke løse problemet eller behandlet noe mer (ekstra), men er opptatt av at pasienten skal slutte med den type aktiviteten slik at utover noen år kan kroppen automatisk bygges opp igjen. Jeg må selv spørre etter å ha googlet opp slik at jeg kan gå gjennom han for å få Røntgen typer osv.
Her er det virkelig kjedelig med tid og kunnskap!
Respesjonistene delen går flytendet og blir gjort noe (blodprøver osv)