Marcel Chabané

Furuset Legesenteret Mann, 58 år

Autorisert2007
Ledige plasser 211 av 1800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Furuset Legesenteret

Trygve Lies plass 1 1051 Oslo
Marcel Chabané er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marcel Chabané

Beste legen!

Han er uten tvil den beste jeg har hatt. Han tar seg god tid til å forklare hva som foregår i kroppen og svare på spørsmål, han spør om det er flere ting man ønsker å vite/sjekke og han er lett å prate med. Ingen moralpreken, heller sunn fornuft og forståelse.

Ikke så flink...

Jeg har vært hos han flere ganger, men jeg føler det aldri hjelper å dra hos han.. Ingen forandringer fram til nå..

Anbefales ikke hvis du er syk/skadet

Tar ikke pasienten på alvor, dårlig lytter, følger ikke opp og nekter å henvise videre. Vært skadet og har hatt leddplager i flere år uten hjelp eller oppfølging, heller ikke fått nødvendig adhd-oppfølging.
Kan heller nesten ikke norsk, veldig misfornøyd. Gruer meg hver gang jeg må til lege.

Den beste legen noen sinne!

Har vært hos Marsel i mange år og er strålende fornøyde. Han snakker mange språk og er alltid svært hjelpsom. Vi har behold ham selv om vi flyttet fra Furuset.

tjha

her er det treigt in og kjapt ut ,dere må vente opp til halv time vær gang, også er det fort ut når du er der. og har du flere sykdommer på gang så må du bestille time for hver og en av dem og uansett ingen hjelp.
jeg anbefaler alle sammen om å holde dere unna denne legen her.! dårlig hjelp ingen oppfølging. de som jobber i resepsjonen kan så vidt norsk og har ingen kunnskap, og jeg er ikke rassist el noe sånnt er utlending selv. Og så lenge jeg har brukt marcel så har jeg ikke fått noe hjelp med sykdommen min. jeg har fortsatt glassskår i hånda som han mente skulle gå ut av seg selv innen 1 år?!!
komedie legesenter