Marcel Chabané

Furuset Legesenteret
Trygve Lies plass 1 1051 Oslo
Marcel Chabané er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marcel Chabané

Tap av tid og ikke hjelpsomt

Jeg har aldri fått hjelpen fra denne legen som en LEGE, anbefalingene hans er samme som en fremmed person du treffer på hvor hend i verden hadde sagt det samme. F.eks ikke trene hardt og ikke sitte hjemme

Som lege synes jeg han gjør ikke jobben og følger ikke opp pasienten sin. Anbefalingene hans er gammelt nytt. Han vil ikke løse problemet eller behandlet noe mer (ekstra), men er opptatt av at pasienten skal slutte med den type aktiviteten slik at utover noen år kan kroppen automatisk bygges opp igjen. Jeg må selv spørre etter å ha googlet opp slik at jeg kan gå gjennom han for å få Røntgen typer osv.
Her er det virkelig kjedelig med tid og kunnskap!
Respesjonistene delen går flytendet og blir gjort noe (blodprøver osv)

Den beste legen jeg har sett.

Empatisk, hjelpsom og har nødvendige materielle å ta diverse prøver ved akuttsykdom. Får raskt medisinske behandling.

Beste lege av alle legene i Oslo.

Beste legen!

Han er uten tvil den beste jeg har hatt. Han tar seg god tid til å forklare hva som foregår i kroppen og svare på spørsmål, han spør om det er flere ting man ønsker å vite/sjekke og han er lett å prate med. Ingen moralpreken, heller sunn fornuft og forståelse.

Ikke så flink...

Jeg har vært hos han flere ganger, men jeg føler det aldri hjelper å dra hos han.. Ingen forandringer fram til nå..

Anbefales ikke hvis du er syk/skadet

Tar ikke pasienten på alvor, dårlig lytter, følger ikke opp og nekter å henvise videre. Vært skadet og har hatt leddplager i flere år uten hjelp eller oppfølging, heller ikke fått nødvendig adhd-oppfølging.
Kan heller nesten ikke norsk, veldig misfornøyd. Gruer meg hver gang jeg må til lege.