Marcel Chabané

Furuset Legesenteret
Trygve Lies plass 1 1051 Oslo
Marcel Chabané er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marcel Chabané

Den beste legen jeg har sett.

Empatisk, hjelpsom og har nødvendige materielle å ta diverse prøver ved akuttsykdom. Får raskt medisinske behandling.

Beste lege av alle legene i Oslo.

Beste legen!

Han er uten tvil den beste jeg har hatt. Han tar seg god tid til å forklare hva som foregår i kroppen og svare på spørsmål, han spør om det er flere ting man ønsker å vite/sjekke og han er lett å prate med. Ingen moralpreken, heller sunn fornuft og forståelse.

Ikke så flink...

Jeg har vært hos han flere ganger, men jeg føler det aldri hjelper å dra hos han.. Ingen forandringer fram til nå..

Anbefales ikke hvis du er syk/skadet

Tar ikke pasienten på alvor, dårlig lytter, følger ikke opp og nekter å henvise videre. Vært skadet og har hatt leddplager i flere år uten hjelp eller oppfølging, heller ikke fått nødvendig adhd-oppfølging.
Kan heller nesten ikke norsk, veldig misfornøyd. Gruer meg hver gang jeg må til lege.

Den beste legen noen sinne!

Har vært hos Marsel i mange år og er strålende fornøyde. Han snakker mange språk og er alltid svært hjelpsom. Vi har behold ham selv om vi flyttet fra Furuset.

tjha

her er det treigt in og kjapt ut ,dere må vente opp til halv time vær gang, også er det fort ut når du er der. og har du flere sykdommer på gang så må du bestille time for hver og en av dem og uansett ingen hjelp.
jeg anbefaler alle sammen om å holde dere unna denne legen her.! dårlig hjelp ingen oppfølging. de som jobber i resepsjonen kan så vidt norsk og har ingen kunnskap, og jeg er ikke rassist el noe sånnt er utlending selv. Og så lenge jeg har brukt marcel så har jeg ikke fått noe hjelp med sykdommen min. jeg har fortsatt glassskår i hånda som han mente skulle gå ut av seg selv innen 1 år?!!
komedie legesenter

DEN VERSTE LEGEN! !!

Dette her er den verste legen jeg har vært bort i. Han tar ikke deg seriøs, bruker ikke tiden og gir deg dårlig oppfølging. Han forstår ikke så bra norsk og gidder ikke å henvise videre noen steder selv om du har behov for dette! ! Jeg har byttet fastlege og anbefales IKKE....skjønner ikke hvordan de ansetter slike personer

Tok meg sjelden alvorlig

Han virker alltid som om han har dårlig tid. Husker ikke/ser ikke på sykdomshistorikk. Er treg med å henvise til spesialister. Han er hyggelig nok, men jeg følte meg ikke godt ivaretatt. Det er policy på legesenteret at man kun kan ta opp en ting hver time. Har nå byttet lege og legesenter.

Anbefalles ikke

Chabane og furuset legesenter er ikke bra nok.
Chabane er redd for å henvise folk når han ikke forstår årsaken til sykdommen. Erkalæringene hans inneholder masse språk feil , og noen ganger skriver han på Dansk og ikke på Norsk.

Definitift den værste

Ikke å annbefale byttet lege direkte etter første besøk hos lege på mange år,

The best!

He is my 2 year old kids fast lege. I go to him very often. He takes every matter seriously no matter how small. Always answers questions and puts our mind at peace. Very professional and caring and kind towards my kid.

Highly recommended!

God og omsorgsfull lege med god kompetanse.

Dette er en god og omsorgsfull lege med god kompetanse.
Han setter seg godt inn i problemstillingen/sykdommen til pasientene sine, og gjør nøye undersøkelser for å gi rett behandling.

Føler både jeg og familien min er godt ivaretatt hos denne legen, og kommer ikke til å bytte.

Selve Furuset legesenter kunne ha godt av en liten oppgradering, og de som tar telefonen/sitter i resepsjonen kunne vært mer imøtekommende

den er beste legen får meg.

han var fastlegen min tidligere jeg er for nøyd med han . han er veldig bra lege
.når jeg snake med han fårstor med var andre. vi snake arabisk samen det er letere for meg.

Super lege!

Super lege med meget god kompetanse innen medisin. Faglig flink og dyktig. Får til meget god kommunikasjon med pasienter. Du får time relativt raskt. En omsorgsfull lege som bruker tid på deg!

Service i skranken ok. Betal og forlat. Assistentene som tar prøver og lignende må skjerpe seg!! De ser og oppfører seg som amatører. Virker som om de diskriminerer deg på grunn av din bakgrunn. De burde være mer smilende og veiledende i forhold til hvordan man skal sitte/demonstrere på hva som skal gjøres/utføres.

Han er virkelig de beste legen

Dr. Marcel bruker så pass( bra ) tid for å finne ut hva sykdomen og årsaker til lidelse hos pasienten og i tillegg gir han råd og veiledning for å forebygge sykdomen på best mulig måte.

Topp lege!

Flott, faglig flink og omsorgsfull lege som lytter til og tar godt vare på sine pasienter. Kort ventetid. Har som regel kommet relativt fort frem på telefonen, og blitt bemøtt med respekt av serviceinnstilt og hyggelig personale. En av de middelaldrende sekretærer bør vurdere sin stilling!

Bra lege, men...

Chabané er en veldig dyktig lege, men Furuset Helsesenter er det absolutt verste legesenteret jeg har vært pasient ved. Det hjelper ikke at legen er flink når alle andre som jobber der er komplett udugelige. Jeg har opplevd feilmåling av blodtrykk (for liten mansjett), spolering av blodprøver, dobbelfakturering, dårlig og nærmest frekk behandling av assistenter i skranken, osv.

Når jeg, som stort sett er frisk og sjelden har så mye som 1 sykedag i året har klart å få et så dårlig inntrykk av Furuset Helsesenter, tør jeg ikke tenke på dem som er verre stilt enn meg og faktisk trenger å besøke dette forferdelige stedet kanskje flere dager i uka. Man blir deprimert allerede før man går inn på senteret og det blir ikke bedre av å komme inn på kontoret. Jeg føler meg syk bare av å være der inne, selv om jeg er helt frisk.

Ligg unna!

Den beste legen

Han er veldig dyktig lege, rask behandling og forstår sin pasient velig godt.
Anbefales på det sterkeste.