Parveen Chopra

Hjartdal Legekontor

1994

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Parveen Chopra er en av 3 fastleger i Hjartdal

Siste vurderinger av Parveen Chopra

En lege som ser hele mennesket

Litt forvilet har jeg oppdaget at jeg har mistet fastlegen min. Lykke til på nytt sted!

En dyktig lege som ikke bare behandler symptomer, men er opptatt av å finne årsak. Som pasient blir du oppmerksom på sammenheng mellom livsstil, psyke og helse.

Flink til å konsultere spesialister når nødvendig.

Trygg og kunnskapsrik

Jeg har hatt Parveen Chopra som fastlege siden fastlegeordningen ble opprettet. Jeg har alltid følt meg sett og tatt på alvor. Meget fornøyd.

En dyktig og flink lege!

Veldig flink lege og profesjonell i sitt arbeid. Har hatt Parveen som fastlege i 10-12 år, og alltid fått den nødvendige behandlingen med god service.
Anbefales på det sterkeste!

En trygg overveielse

Har hatt Chopra som fastlege i fem år. Han lar meg snakke og tillater flere utredninger per besøk. Takk.

Veldig dårlig til å se pasienten

Denne mannen møtte meg på legevakten i Bærum. Jeg kom inn med kraftige magesmerter og vred meg i smerte. Denne mannen hevdet at jeg hadde menstruasjonsmerter siden magen var "bløt" og kjentes fin ut. Jeg hadde ikke mensen, og skulle heller ikke få det på en stund...

Viste seg at jeg hadde blindtarmbetennelse og i tillegg hadde endometriose etter behandling av en annen lege.