Parveen Chopra

Lambertseter Legesenter AS

1994

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Lambertseter Legesenter AS Telefonnummer22 74 90 5022 74 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mellombølgen 47 1157 Oslo
Parveen Chopra er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Parveen Chopra

En dyktig og flink lege!

Veldig flink lege og profesjonell i sitt arbeid. Har hatt Parveen som fastlege i 10-12 år, og alltid fått den nødvendige behandlingen med god service.
Anbefales på det sterkeste!

En trygg overveielse

Har hatt Chopra som fastlege i fem år. Han lar meg snakke og tillater flere utredninger per besøk. Takk.

Veldig dårlig til å se pasienten

Denne mannen møtte meg på legevakten i Bærum. Jeg kom inn med kraftige magesmerter og vred meg i smerte. Denne mannen hevdet at jeg hadde menstruasjonsmerter siden magen var "bløt" og kjentes fin ut. Jeg hadde ikke mensen, og skulle heller ikke få det på en stund...

Viste seg at jeg hadde blindtarmbetennelse og i tillegg hadde endometriose etter behandling av en annen lege.

Ukonsentrert og litt "for" alternativ

Han var ok da jeg trengte noe akutt behandling, men ellers blir det for mye svada om økologisk mat og mindfullness som svar på alle problemer. En av de viktigste egenskaper en lege bør ha, nemlig det å kunne lytte, mangler i stor grad.

Flott Lege

Lege er en person som utøver faget medisin, eller mer spesifikt humanmedisin, det vil si har som yrke å forebygge, diagnostisere og behandle sykdommer hos mennesker. Dette gjør Dr Parvven Chopra i aller høyeste grad.

Mange leger er raske med å gi ut medisiner, uten å sette seg sikkelig inn i situasjonen. Uten å vurdere bivirkningene det måtte gi, eller om det faktisk kan løses på en naturlig måte.

Dr Parveen lytter til meg,henviser meg til spesialister om nødvendig. I tillegg til å følge opp min medisinering, tilbyr /opplyser han meg om alternative behandlinger, som ikke kommer på resept. Behandlinger /øvelser som forebygger og healer.

Jeg har aldri før klart å følge opp min sykdom som er en autoimmun sykdom som kreves oppfølging minst hver 3mnd. Sammen med Dr Parveen Chopra har jeg klart å følge opp dette,med blod prøver og justeringer. Jeg er på bedringens vei etter ti år med ustabile verdier. Det har gitt meg håp om at jeg kommer til å bli frisk igjen.