Parveen Chopra

Tlf: 22 74 90 50 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Parveen Chopra er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Parveen Chopra

Ubehagelig

Fulgte min gamle mor til legevakten. Han verken hilste eller hadde blikk kontakt med oss. Da han satte seg, trakk han stolen ut, slik at den traff moren min da hun var på vei inn i rommet. Ubehagelig å møte en lege som så tydelig viser at han ikke bryr seg.

Veldig alternativ

Det blir veldig mye alternativ behandling. Yoga, mindfulness og økologiske produkter. Lite lyttende til
pasienten.

The best doctor in norway

Dr chopra er den beste fastlege jeg har hatt. Han er flink og kommer med mange råd hele veiene. Han er alltid opptimistik og vet akkurat hva man skal gjøre for å bli frisk

Ser ikke pasienten sin

Har han lagt seg opp en mening om deg endres den ikke, hører ikke på pasienten sin eller tar smerter og problemer på alvor. Vanskelig å kommunisere med, og jeg fikk ikke den hjelpen jeg trenger hos han. Fikk det derimot på kort tid fra annen behandler som tok meg seriøst.

Dårlig

Svært rask og overfladisk undersøkelse av skaden min. Han viste liten forståelse av smerten han påførte meg ved undersøkelsen. Han forsvant uten å informere meg om medisinen han skrev ut, og jeg måtte be sykepleien om å be han om bedre smertestillende. Hilste ikke da han kom og forsvant uten å si adieu. Jeg måtte kontakte en annen lege dagen etter.