Parveen Chopra

Tlf: 22 74 90 50 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Parveen Chopra er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Parveen Chopra

Følger ikke opp

Byttet til Parveen for ikke lenge siden etter å ha hatt en super dyktig lege på Storo legesenter i mange år. Parveen er en årleit fyr men han følger ikke opp hva det gjelder henvisinger eller svarresultater, må alltid purre. Dessutten baserer han legetimen litt vel mye på det alternative. Yoga og mindfullness er SUPERT, men det hjelper ikke mot ALT.

En sjelden og dyktig lege

Denne mannen møter meg i døra med et godt blikk og et fast håndtrykk. Han tar seg alltid god tid, lytter og vurderer nøye. Tar prøver, skriver ut nødvendig medisin og henviser til spesialist når det trengs. At han deler sin innsikt i alternativ medisin oppleves som et tilleggsgode og genuint ønske om best mulig helse på sikt.
Endelig en klinisk dyktig og tillitsvekkende lege med kompetanse i østens behandlingsmetoder.
Ingen tvil om at jeg vil ha Chopra som fastlege i årene framover.

Ubehagelig

Fulgte min gamle mor til legevakten. Han verken hilste eller hadde blikk kontakt med oss. Da han satte seg, trakk han stolen ut, slik at den traff moren min da hun var på vei inn i rommet. Ubehagelig å møte en lege som så tydelig viser at han ikke bryr seg.

Veldig alternativ

Det blir veldig mye alternativ behandling. Yoga, mindfulness og økologiske produkter. Lite lyttende til
pasienten.

The best doctor in norway

Dr chopra er den beste fastlege jeg har hatt. Han er flink og kommer med mange råd hele veiene. Han er alltid opptimistik og vet akkurat hva man skal gjøre for å bli frisk