Parveen Chopra

Lambertseter Legesenter AS

1994

Lambertseter Legesenter AS Telefonnummer22 74 90 5022 74 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mellombølgen 47 1157 Oslo
Parveen Chopra er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Parveen Chopra

Mindfullnes skal løse alle problemer?

Legen ga uttrykk for at min gamle mor som hadde fått slag og er veldig handikappet ikke trengte antidepressiv behandling for hun kunne klare seg med mindfullness! Det er hennes familie som skal håndtere henne når hun er depressiv og det er ikke greit.

Surrete

Den mest surrete og sære legen eg har møtt. Det har gått 4 mnd siden jeg bestillte legeerklæring og jeg har fremdeles ikke fått det. Avlyser timer uten å gi beskjed.

Følger ikke opp

Byttet til Parveen for ikke lenge siden etter å ha hatt en super dyktig lege på Storo legesenter i mange år. Parveen er en årleit fyr men han følger ikke opp hva det gjelder henvisinger eller svarresultater, må alltid purre. Dessutten baserer han legetimen litt vel mye på det alternative. Yoga og mindfullness er SUPERT, men det hjelper ikke mot ALT.

En sjelden og dyktig lege

Denne mannen møter meg i døra med et godt blikk og et fast håndtrykk. Han tar seg alltid god tid, lytter og vurderer nøye. Tar prøver, skriver ut nødvendig medisin og henviser til spesialist når det trengs. At han deler sin innsikt i alternativ medisin oppleves som et tilleggsgode og genuint ønske om best mulig helse på sikt.
Endelig en klinisk dyktig og tillitsvekkende lege med kompetanse i østens behandlingsmetoder.
Ingen tvil om at jeg vil ha Chopra som fastlege i årene framover.

Ubehagelig

Fulgte min gamle mor til legevakten. Han verken hilste eller hadde blikk kontakt med oss. Da han satte seg, trakk han stolen ut, slik at den traff moren min da hun var på vei inn i rommet. Ubehagelig å møte en lege som så tydelig viser at han ikke bryr seg.