Stener Clausen

8 av 2000

Stener Clausen er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stener Clausen

Arrogant og nedlatende

Nektet meg å bestille legetime. Sa alle mine problemer var selvforskyldt, og viste til rusproblemer jeg hadde for noen år tilbake. Måtte bestille time hos psykolog selv.

Flink, Faglig og engasjert

Har brukt Clausen i flere år - lett å komme i kontakt med og interessert i sitt fagfelt - har sjelden eller aldri hatt noen utfordringer. De tar blodprøver på kontoret og resultatene blir tilsendt.

FOR en god lege:)

Jeg hadde Clausen som lege før jeg byttet lege pga flytting. Og For en lege han er. Han lytter, eier sympati og tar tak i problemet. Jeg er så takknemlig for at Stener Clausen har vist tillit til meg som tenåring når det er mange leger som desverre ikke har noe tro på det ungdommer sier. Savner Clausen! Den aller beste:)

Aldri tilgjengelig

Veldig vanskelig å få tak i, og hverken meg el datteren min får bestilt time, og når vi møter opp personlig må vi vente i flere timer. Dette gjør datteren min veldig lei hvis hun må ha sykemelding fra skolen. I fjor repeterte hun på videregående pga dette. Hverken jeg el min datter vil til legen lenger, og når vi er syke drar vi heller til apoteket el legevakt. Uheldig må jeg si.

Uinteressert og avisende

Ville ikke henvise meg vidre til spesialist. Er lite faglig oppdatert. Veldig lang telefonkø for å bestille time.

Jeg var veldig misfornøyd med denne legen. Byttet derfor fastlege, fikk heldigvis god hjelp fra min nye lege.