Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Telefonnummer24 13 13 0024 13 13 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Solhauggt 2 0565 Oslo

Siste vurderinger av Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Effektiv og flink

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Var hos Marthe for å ta celleprøve. Veldig flink lege, effektiv og kjapp samt hyggelig og med en god dose humor. Veldig fornøyd!

Homofob

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege i noen år, men ofte opplever jeg at hun sier jeg har en kjønnssykdom, siden jeg er homofil. Jeg har testet dette og dette har aldri vært tilfelle. Når jeg har feber, utslett eller lignende, skylder hun på at jeg er homofil.

Sist jeg var hos henne, da jeg hadde utbrudd og kløe på kroppen, skyldte hun først på inngrodde hår. (Jeg hadde også røde prikker i håndflaten). Deretter nevner hun igjen at jeg er homofil og utsatt for kjønnssykdommer. Jeg fortsetter med å fortelle at jeg er gift. Da er svaret: Din mann har sikkert gitt deg kjønnssykdommer.

Synes det er svært diskriminerende oppførsel, når kjønnssykdom aldri er tilfelle! Men, jeg dømme pga min legning. Nå har jeg fått nok å endelig fått skiftet lege!

Empatisk og effektiv

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Hun har vært fastlegen min i omlag 20 år. Jeg går ikke ofte til legen,men hun husker meg godt fra gang til gang. Hun stiller gode spørsmål, viser empati og handler raskt. Jeg har hatt den samme opplevelsen uansett plage og om det gjelder meg eller ungene.

Rolig og tillitsvekende

Lege: Stephan Peter Schmidbauer Skrevet

Jeg opplever at Stephan ser meg og tar meg på alvor. Lett å snakke med og oppmerksom. Han tar i mot pasienter kun mandag og fredag, og har derfor noe begrenset tilgjengelighet. Anbefales.

Skremmende opplevelse

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Første gang jeg kom til henne var jeg førstegangsfødende med mange spørsmål og bekymret i 2008. Jeg ble avfeid og skyflet ut, hun sa at hun ikke hadde tid. Jeg fikk 5 min. Jeg skiftet fastlege. Så gikk det noen år og min fastlege flyttet ned dit hun hadde kontor. Da jeg 10 år etter traff henne som vikar for min lege og var veldig syk, ble jeg avfeid igjen og hun viste ingen interesse og var helt lik slik jeg husket henne fra første gangen. Denne damen har knapt øyekontakt med pasientene sine. Styr unna.