Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Solhauggt 2 0565 Oslo

Siste vurderinger av Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

nightmare

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

I'm almost afraid to go to the doctor. Sometimes prefer to go to emergency room instead.

Seems to be very cold and distant from the patient.

Good point: always available

Kald og uinteressert

Lege: Stephan Peter Schmidbauer Skrevet

Har hatt han som fastlege i 10 år (ikke bevisst) og har benyttet meg av timer så lite som mulig. For å fornye resept må man ringe, og blir satt i lang telefonkø! Ellers når jeg etterlyste henvisning, fikk jeg tre A4 ark med telefonnummer, og beskjeden om å prøve noen av de.

Har også vært hos vikaren, hun er bedre en Stephan, men fortsatt kald. Hun kunne informere meg om at jeg ikke hadde fått resepten jeg burde fått 3år tidligere.

Da jeg trengte en akutt legetime, ringte jeg til privat senter, for det er alltid mye venting. Glad jeg dro til noen som kunne behandle meg umiddelbart og ikke ventet i 2-4 uker, for lungen var punktert.

Hyggelig kar, men på et rotete kontor

Lege: Ronny Granå Skrevet

Ronny er grei han, og gjør jobben sin.
Hovedproblemet ligger i at han er på et rotete kontor. Hvis man ringer så er man heldig hvis de tar telefonen, og hvis de gjør det så blir du nesten kjeftet på.

Effektiv, korrekt og flink

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Jeg har hatt Kongshaug som fastlege i ca 5 år. Hun har alltid gitt meg den hjelpen jeg trenger. Kongshaug er effektiv, virker meget kompetent og viser nødvendig omsorg.

Tilgjengeligheten er elendig

Lege: Stephan Peter Schmidbauer Skrevet

Min man har en demensdiagnose og er pasient hos Stephan Schmidbauer. For å bestille time/fornye resept må man ringe direkte. Det finnes ingen resepsjon/elektronisk mulighet. Man må vente til legen tar telefon (står nå på plass 4 i køen i 30 minutter). Dette er jo fullstendig anakronistisk. Dessuten fikk jeg bare vite gjennom en annen omtale at Schmidtbauer har en vikar fram til mars 2020.