Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Solhauggt 2 0565 Oslo

Siste vurderinger av Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Uinteressert og offensiv

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Jeg har valgt å bytte fastlege basert på tidligere erfaringer med Marthe Kongshaug. Det går for kjapt og hun er uinteressert i meg som pasient. Har hver gang måtte kjempe for å "bevise" at jeg trenger legehjelp.
Da jeg ringer for å få sendt journal til ny lege, blir hun straks offensiv og nevner fort betaling (ikke beløp!) og mobilnummer, og legger på. Jeg hørte ikke hva hun sa over tastingen hun gjorde på pc'en sin, så jeg ringer da opp igjen. Da sier hun sitt mobilnummer og beløp veldig fort igjen, og legger på. Nå har jeg bare satset på at jeg hørte riktig beløp!

Ronny er helt super!

Lege: Ronny Granå Skrevet

Hyggelig, kunnskapsrik og empatisk lege.

Ronny lytter og er genuint interessert i å hjelpe med å finne den beste løsningen på behandling av skader/sykdommer.

Verdens beste fastlege

Lege: Ronny Granå Skrevet

Ronny Granå er udiskutabelt verdens beste fastlege. Tar seg tid til å høre på deg og er rutinert og flink.

Lege: Ronny Granå Skrevet

Det er første gang jeg opplever å ha en lege som later til å ha så mye bred, og ikke minst oppdatert kunnskap. Her er det en lege som tar tid til å løse problemer, ikke bare symptomene.

Jeg har litt legeangst, fordi jeg opplever at man ofte må vite selv hva man må be om - enda jeg vet jo knapt hva senkning, CT osv er. Sånn har jeg ikke hatt det hos Ronny. Han spør alltid om det var noe mer jeg lurte på, og gir meg tid til å tenke meg om. Da er det alltid noe jeg kommer på (føler meg litt dum om jeg har med en huskelapp). Han er også flink til å forklare hva vi har funnet ut, hva f.eks. verdier på en blodprøve betyr, og han er også god på henvisninger. Du blir ikke bare kastet rundt og tatt prøver av uten å vite hva som foregår, du får være en del av diskusjonen.

nightmare

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

I'm almost afraid to go to the doctor. Sometimes prefer to go to emergency room instead.

Seems to be very cold and distant from the patient.

Good point: always available