Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Solhauggt 2 0565 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Trygg og stabil lege

Lege: Stener Clausen Skrevet

Jeg har hatt Dr.Clausen som fastlege siden før jeg kunne gå, og har fått godt tilpasset hjelp over årene.

I voksen alder har han vært god på tilgjengelighet. Jeg opplever at jeg kan ringe og få time senere på dagen eller dagen etter dersom det haster noe, eller at jeg kan få en E-konsultasjon over telefon. Det kan være noe ventetid på telefon, og jeg savner at det er en resepsjonist som det en gang har vært.

Fornying av resept skjer på dagen! Det kan være ventetid ved "drop-in timer", men tenker at det er prisen å betale dersom man vil smette gjennom blant de pasientene som på forhånd har time. Jeg synes det er rimelig å forvente, og jeg har selv gjort det ved flere anledninger.

Tar ulike utfordringer og bekymringer seriøst, og følger opp på en medmenneskelig måte samtidig som jeg opplever han som en kunnskapsrik lege. Jeg liker at han er litt gammeldags og veldig nøye med å "ikke bare skrive ut sykemelding". Han har også vært utrolig god å ha som familie-fastlege, og kan ta familiære sammenhenger veldig godt om det er noe sammenheng. I tillegg til dette har han vært veldig behjelpelig for min mor ved å bestille tolk dersom det skulle være behov for det. Henvisninger til spesialister eller ved andre videre undersøkelser har vært uproblematisk - og jeg stoler helt og holdent på Dr.Clausen og hans kunnskap rundt medisin.

Ubehagelig

Lege: Kine Fredrikke Dyremyhr Skrevet

Man skal ikke forvente at fastlegen er kjempeempatisk, men fikk meg til å føle meg ille til mote av å være der.

Følger opp om man ber om det

Lege: Sjur Olav Hesla Skrevet

Burde likevel vært flinkere å se det hele mennesket, og prøve andre metoder om noe ikke fungerer. Man føler seg trygg fram til man leser seg opp på bivirkninger visse "medisiner" kan ha, noe som har gjort at jeg har følt meg utrygg.

Great doctor during pregnancy

Lege: Kine Fredrikke Dyremyhr Skrevet

I'm now leaving this doctor because I've moved so I will write a review. I saw this doctor throughout my first pregnancy. She was always kind, intelligent, and very knowledgeable about pregnancy and post partum (for example, understanding about pelvic floor issues about birth, not just shrugging away my concern). She seems very capable and I felt like I was in good hands.

The office is old and ugly, but it's definitely worth it for the good care from Dr Dyremyhr. I recommend

Styr unna!

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Kongshaug er den verste fastlegen jeg har hatt. Hun har absolutt ingen interesse i deg. Hun lytter ikke og kan være veldig frekk. Skulle tenkt du har gjort noe galt ved å kontakte henne når det er hennes jobb å hjelpe folk. Hun skynder deg også. Jeg endte opp med å bytte fastlege. Når jeg ba henne om overføre pasientjournalen min så nektet hun fordi jeg ikke ville betale for en blodprøve jeg aldri fikk svarene på. Hvis du kan, hold deg unna henne.