Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Tlf: 24 13 13 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Værste jeg har opplevd

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Marthe er et prakteksempel på alt hva en lege ikke burde være. Ikke bare er hun frekk, hun mangler også basic legekunnskaper. Jeg gav henne alt informasjon hun trengte, og fremdeles gav hun meg ikke det jeg hadde krav på! Hun gjør syke mennesker sykere. For min del går det fint, da jeg kan stå på mine krav, og vet hvor jeg skal henvende meg videre. Men pass opp for Marthe, hun vil bare sende deg unødvendig mye rundt for mangel på kompetanse, hun er lat, og gjerrig da hun vil du skal komme tilbake unødvendig mange ganger.
Hun la også på telefonen midt i en samtale uten at jeg fikk forklart hvorfor jeg ringte henne hun sa bare «gå til legevakten»

Hastverk, lite kunnskap

Lege: Stephan Peter Schmidbauer Skrevet

Stephan er etter min mening ikke en som har den nødvendige kunnskapen han kanskje burde ha hatt i en alder av 60+.

Etter uttalige besøk hos han gjennom årene har jeg fått et inntrykk at han bare vil bli ferdig med meg fortest mulig dessverre. Han vet ofte ikke hva problemet er - da løser han alltid saken med å henvise deg til en spesialist som tar uker før det er din time.

Stephan er hyggelig, men er en lege som alltid har hastverk og i hans øyner er de symptomene som du har alltid «normalt».

Svært fornøyd

Lege: Sjur Olav Hesla Skrevet

- Lett å få tak i, ringer deg opp igjen.
- Grei å snakke med
- Virker ikke stresset og føler han tar seg god tid til deg.
- fornøyd med behandling, henvisning, råd ol

Dessverre måtte jeg bytte lege da jeg flyttet fra Oslo, savner han!

Flink, men gammeldags system

Lege: Stener Clausen Skrevet

Faglig flink og hyggelig. Får raskt time ved behov. Følger også opp ved behov og henviser videre. Selve legekontoret er litt gammeldags (på godt og vondt). Ringer man dem må man stå leenge i kø. Det positive og heller sjeldne er at man kommer til legen selv (ikke via resepsjonist). Han har e-resept ordning, men virker som det stopper der. Sykehuset ønsket ved en anledning at han kommuniserte med dem digitalt, og det var tydeligvis ukjente greier (men han ringte dem å gjorde det på gammel-måten da). Ikke har man mulighet til å kommunisere med legen via sms eller app. Har et merkelig kølapp-system som er litt merkelig.

Effektiv, omsorgsfull og utrolig dyktig

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Jeg vil anbefale Marthe Kongshaug på det varmeste. Hun er effektiv, er god til å vurdere tilstand og er utrolig raus, vennlig og har en fantastisk humor. Marthe Kongshaug er verdens fineste og beste lege.