Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Telefonnummer24 13 13 0024 13 13 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Solhauggt 2 0565 Oslo

Siste vurderinger av Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Flott og kompetent lege

Lege: Kine Fredrikke Dyremyhr Skrevet

Dyremyhr er etter hva jeg som ikke-medisiner en god og kompetent lege.

Nøler ikke med å henvise videre for utredning eller spesialisthelsetjeneste ved kvalifisert behov.

Rodeløkka legesenter har et generelt problem med telefonbookingen sin, men akkurat det er ikke Dyremyhr sin skyld.

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Jeg har gått til Marthe Kongshaug i flere år, og det er den beste legen jeg noensinne har hatt. Hun er effektiv, empatisk, og hun gjør alt hun kan for at jeg skal få det bedre. Marthe er ikke legen som kaster bort tiden på koseprat og trøst. I stedet får hun ting gjort.

Effektiv, flink og tilgjengelig

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Jeg har vært pasient hos Kongshaug i flere år, og er veldig fornøyd. Når jeg har ringt henne for timebestilling har hun sagt at jeg bare kunne komme samme dag. Jeg har heller ikke måttet vente lenge før jeg kom inn. Hun er rask og effektiv, men jeg opplever henne også som empatisk. Jeg var veldig fortvilet over min jobbsituasjon, og hun tok seg tid til å lytte og gi råd.
Dessverre har jeg flere ganger stått på apoteket, og oppdaget at resepten har gått ut, dette har hun fikset med en gang.

Lite tilgjengelig, men flik og effektiv

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Jeg har Marthe som fastlege og opplever henne som svært kompetent, dyktig og effektiv. Burde få seg et online bookingsystem istedet for at man må ringe. Tar veldig lang tid å få svar i telefonen.

Kundeservice

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Rekker ikke si Hei før en sinna "fødselsnummer!?" blir sagt etter å ha venta 30 min i tlf kø. Veldig frekk under hele samtalen og avlsutter med å legge på mens jeg er midt i en setning med et spørsmål ang. Timen.