Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Telefonnummer24 13 13 0024 13 13 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Solhauggt 2 0565 Oslo

Siste vurderinger av Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Burde ikke være lege

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Frekk, arrogant og får deg til å føle deg til bry. Rekker aldri å fullt forklare hvorfor du har kontaktet legen før hun gir inntrykk av at du kaster bort tiden hennes. Jeg er sjeldent syk, men unner ingen å møte en lege som henne når du virkelig sliter. Bytter lege asap.

Imøtekommende og hjelpsom

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Har hatt Marthe som fastlege siden 2007, og jeg kjenner meg ikke igjen i det som blir skrevet her. Marthe er dyktig, grundig, hjelpsom, hyggelig og seriøs. Har alltid blitt tatt seriøst, og fått grundig hjelp.

Verste fastlegen jeg har vært borti

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Byttet til henne da jeg hadde flyttet til Oslo, men etter å ha vært hos henne 2 ganger, så byttet jeg fort som mulig!

Jeg følte meg ikke ønsket hos henne... er altfor rast i tlf og legger på så fort som mulig, uten at man får med seg hva hun sier. Og når man først er hos henne, så er hun stressende og vil bli ferdig med deg på 5 min. En gang kastet hun meg rett og slett ut, uten at jeg hadde fått hjelpen jeg trengte.
Anbefaler ikke henne som fastlege!

Dessverre misfornøyd

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Måtte se meg nødt til å bytte fastlege etter dagens telefonsamtale der hun la på røret uten at jeg fikk snakket ferdig. Jeg har ventet i mange uker på brev til revmatolog time på Diakonhjemmet, men Kongshaug hadde ikke sendt inn henvisningen jeg personlig leverte til henne, noe hun forlangte at jeg måtte gjøre. Hun informerte meg heller ikke om at jeg måtte til privat revmatolog😳😳😳. Jeg har vært tålmodig, men nok er nok
Morna!

Frekk og stressende

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Kort og frekk på telefonen, og man får en følelse at man plager henne ved å ta kontakt. Opplevde at hun åpenlyst ga seg over at jeg ikke kunne møte opp umiddelbart da jeg ringte for å bestillle time, til tross for at jeg fortalte at jeg dessverre var på jobb og måtte ha en time neste uke. Opplevde også at hun stresser for å blir ferdig med konsultasjon/prosedyre.