Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Solhauggt 2 0565 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

En av de beste og tryggeste legene

Lege: Sjur Olav Hesla Skrevet

Trygg, hyggelig, sympatisk, plikt-oppfyllende, kunnskapsrik, og treffsikker lege. Noen utdanner seg for pengene, andre for å oppnå status. Sjur Hesla er helt klart en av de som har tatt seg utdannelsen og oppdaterer sin kunnskap motivert av interesse for faget og mennesker.

Effektiv, pålitelig og tilgjengelig

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Kongshaug har vært min fastlege i 10 år, men må dessverre byttes ut grunnet flytting. Hun har vist seg å være veldig etterrettelig, og får henvisninger og annet raskt unna. Har aldri hatt behov for purring på noe som helst. Hun har vist tilgjengelighet ved å tilby meg å komme til time der og da. Har alltid opplevd henne som positiv og støttende, hun er fastlege ikke psykolog, så her er det ikke snakk om å dele problemer i vide og brede.

Kjempedyktig lege

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Har hatt Marthe Kongshaug som fastlege i mange år. Hun er tvers igjennom en superdyktig lege. Hun bruker ikke tid på uvesentligheter og kan kanskje oppleves som krass av sensitive personer. Men vil du ha en medisinsk svært kompetent og superdyktig lege er Marthe absolutt å anbefale. Hun gjør en veldig god jobb også i kompliserte tilfeller. [Navn fjernet av moderator]

Bør ikke være fastlege

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Ringte fordi jeg trengte helsehjelp og ble møtt med kjeft, begynte å gråte i telefonen fordi hun var så stygg mot meg. Jeg har aldri opplevd slik behandling av helsepersonell, men fikk den hjelpen jeg trengte av legevakten.

Flink og effektiv.

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Har hatt Marthe som fastlege hele mitt liv, og har alltid blitt møtt med forståelse og effektivitet.
Ønsker du noen som kan dulle med deg er ikke dette legen for deg - men hun er virkelig kunnskapsrik og gjør sitt for at du skal få den hjelpen du trenger.