Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Tlf: 24 13 13 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Dessverre misfornøyd

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Måtte se meg nødt til å bytte fastlege etter dagens telefonsamtale der hun la på røret uten at jeg fikk snakket ferdig. Jeg har ventet i mange uker på brev til revmatolog time på Diakonhjemmet, men Kongshaug hadde ikke sendt inn henvisningen jeg personlig leverte til henne, noe hun forlangte at jeg måtte gjøre. Hun informerte meg heller ikke om at jeg måtte til privat revmatolog😳😳😳. Jeg har vært tålmodig, men nok er nok
Morna!

Frekk og stressende

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Kort og frekk på telefonen, og man får en følelse at man plager henne ved å ta kontakt. Opplevde at hun åpenlyst ga seg over at jeg ikke kunne møte opp umiddelbart da jeg ringte for å bestillle time, til tross for at jeg fortalte at jeg dessverre var på jobb og måtte ha en time neste uke. Opplevde også at hun stresser for å blir ferdig med konsultasjon/prosedyre.

Hyggelig lege

Lege: Ronny Granå Skrevet

Imøtekommende, tar seg tid, dyktig.
Tungvint bookingsystem, må vente veldig lenge for å komme til på telefon.

Vanskelig

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Vanskelig lege å få tak i, stresser mye under konsultasjon. Hele legesenteret lukter curry og du føler at du bare er i veien..

Ufin!

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Jeg har dessverre måttet oppleve Marthe både på telefon og som vikar for egen lege. Min oppfatning er at hun er frekk og uhøflig, rett og slett skikkelig sint og ufin! Man føler seg til bry. Jeg håper hun er flinkere med egne pasienter, ellers forstår jeg ikke hvordan hun får fortsette som lege!