Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Telefonnummer24 13 13 0024 13 13 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Solhauggt 2 0565 Oslo

Siste vurderinger av Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Når du først får time er det ok

Lege: Kine Fredrikke Dyremyhr Skrevet

Kine er grei, litt kort og fremstår ikke særlig empatisk.

Var greit fornøyd inntil det hastet med time og jeg måtte ringe. Prøvde tre dager på rad å komme igjennom uten hell. Et legekontor uten telefonresepsjon er helt håpløst ass. Tommel NED.

Kunnskapsrik og lyttende.

Lege: Ronny Granå Skrevet

Lytter til det du sier og gir god behandling. Sender deg videre til riktig behandling om nødvendig. Har forståelse om du er i en vanskelig livssituasjon og yter bra service. Bra service!

Tar deg ikke på alvor

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Har ikke hatt en god opplevelse med denne legen. Senest søkte jeg hjelp da jeg hadde fått ekstrem betennelse i mandlene og trengte medisin da jeg ikke kunne være borte fra jobben. Jeg kastet bort 2 timer på dette legesenteret av min arbeidsdag - uten å få medisiner eller hjelp. Hun ba meg komme tilbake dagen etter for å ta de samme testene igjen, men hvem vil kaste bort 2 nye timer av arbeidsdagen på et udugelig legesenter uten å få medisin 2 dager på rad?

Hun er brysk og virker ikke fornøyd med sin jobb. Det virker ikke som om hun har tid til å behandle deg og du er bare en forstyrrelse i hennes arbeidsdag. Har aldri hatt noen god selvfølelse når jeg går fra dette legesenteret og føler meg lurt for masse penger som ikke bunner i noen verdens ting. Man kommer ikke til et legesenter for moroskyld, men man får verken ordentlig behandling, seriøs mottakelse, null medisinering og en stor regning for ingenting. Bortkastet tid, bortkastet penger. Kunne like gjerne dratt på legevakta.

Aldri tilgjengelig

Lege: Stener Clausen Skrevet

Han er sjelden tilgjengelig og når han først er på kontoret føles det som om han ikke har tid til å behandle meg. Føler meg ikke tatt på alvor her og har aldri noen god selvfølelse når jeg drar fra dette legesenteret. Bortkastet tid.

Legesenteret har et grusomt system som ikke fungerer. Det mangler en resepsjonist, lokalene er slitne og råtne hvor ingen er interessert i å behandle deg. Jeg fraråder dette legesenteret på det sterkeste. Hva kan bli bedre her: alminnelig omtanke, lidenskap for yrket og en resepsjonist. Revurder systemet med kølappsystem, timeavtale og telefonvakt.

ingen lytteevne

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Lite som er bra, tar telefonen og snakker med andre pasienter mens hun har konsultasjon. Snakker med pasienter med døren åpen. Tar seg ikke tid til å lytte. Man blir nesten kastet ut av kontoret før man har fått satt seg ned. Glemmer å fikse resept på apoteket, fyller ut lab test som er feil.