Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Solhauggt 2 0565 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Uprofesjonell

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Får inntrykk av at denne legen ikke ønsker å ha pasienter. Om det er på tlf eller ved fysisk oppmøte.
Ikke lytter henne til hva du har å si. Jeg har hatt en veldig dårlig opplevelse med denne fastlegen og anbefaler henne absolutt ikke. Veldig uprofesjonelt spør du meg

Ufin og utålmodig

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Dr. Marthe Kristin Kongshaug oppfattes som ufin og utålmodig. Hun fremstår kald og lite interessert i deg som pasient. Det viktigste for Dr. Kongshaug er tydeligvis å avslutte samtalen så fort som mulig. Jeg ble sjokkert over at hun la på røret midt i samtalen.

Utrolig dårlig lege

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Hun er kjapp, lite omtenksom, blir ferdig med deg ut så fort hun kan, legger på i telefonen før du har snakket ferdig. Ikke bruk denne legen, utrolig dårlig..

Seriøs og lyttende

Lege: Stener Clausen Skrevet

Bra telefon system hvor man alltid får kontakt med legen. Seriøs lege som ser pasienten og lytter. Legesekretær som tar blodprøver og setter vaksine uten at man trengeravtale tid på forkant

Ikke interessert i pasienten, henviser kun videre til andre leger eller spesialister

Lege: Stephan Peter Schmidbauer Skrevet

Generelt vanskelig å få tak i, han har direktelinje som alltid er opptatt. Alltid kø på legekontoret og dårlig grad av service.
I timene stiller han alltid bare spørsmål om hva jeg tror er feilen, og spør om å jeg vil han skal skrive henvisning - opplever å kaste penger ut av vinduet.
Videre tar han aldri initiativ for videreoppfølging. Jeg må selv oppsøke han etter spesialistbesøk, eller ta kontakt for å undersøke problemet videre (ettersom vi selvfølgelig aldri kommer frem til noe)