Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Solhauggt 2 0565 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Fornøyd! :-)

Lege: Stephan Peter Schmidbauer Skrevet

Jeg er kvinne i slutten av 20 årene som har gått til Stephan de siste seks årene. Jeg har vært mye innom, og er fornøyd med å gå til Stephan. Opplever at jeg alltid får kontakt med han når jeg trenger. Ja, det er som regel telefonkø, men det er det generelt på de aller fleste legekontorene. Får uansett alltid svar. Har ikke hatt noen problem med henvisninger, og jeg føler at han er en rolig og en grei fastlege. Kan ikke snakke på vegne av andre pasienter her, men jeg personlig syntes han har fått dårligere rykte enn fortjent. :-)

Veldig flink lege

Lege: Stener Clausen Skrevet

Vurderer alltid situasjonen bra og kommer med de beste anbefalingene. Er alltid trygg på rådene enten det er om behandling eller at det går over av seg selv.

Unngå denne fastlegen

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Kan virke ok i begynnelsen, men på sikt forstår man hva slags person dette er. Kald, usympatisk og svært lite interessert i å lytte til deg som pasient. Var min fastlege i en periode og ble mer og mer forundret over hvor overflatisk det var mulig å være som lege. Prøvde å gi denne en sjanse men viste seg over tid at dette er et menneske som mangler evnen til å vise empati. Er i stand til å "smelle" på røret før du i det hele tatt er ferdig med å si det du ønsker. Spør kun om personnummer og ikke interessert i å høre navnet ditt. Som andre også har skrevet, døra kan stå oppe når du er inne på kontoret hennes. Har flere ganger hørt samtaler mellom legen og pasienter mens jeg har vært i venterommet. Anbefaler på det sterkeste å unngå denne fastlegen.

Hyggelig og hjelpsom

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Alltid hyggelig, hjelpsom og effektiv. Har alltid fått gjort det jeg kom for å undersøke. Får time kjapt eller løst det jeg skal over telefon.

Kan være litt vanskelig å komme gjennom på telefon da hun ikke har sekretær.

Lydhør, følger opp.

Lege: Stener Clausen Skrevet

Fastlege over tid for ektepar i 60-åra. Følger opp, tar seg tid, og justerer til riktig medisinering/ behandl er funnet. Vi føler oss godt mottatt og trygge.

Dette er en Pluss-tjeneste.