Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Solhauggt 2 0565 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Usympatisk og holder ikke avtaler

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Har gått til Marthe Kristin Kongshaug én gang tidligere og opplevde hun da som svært usympatisk, stresset og lite interessert i meg. Når jeg nå hadde behov for ny time, gjerne samme dag, ble jeg bedt over telefon om å sende hun en tekstmelding med personnummeret mitt og så ville hun ringe meg opp. Dette var 4 dager siden og har ikke hørt noe enda. Blir et bytte for meg.

En veldig dyktig og effektiv lege

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Har hatt Marthe Kongshaug som fast lege siden ordningen ble innført. Hun er en dyktig lege, opptatt av sine pasienter og veldig effektiv. Anbefales på det sterkeste!

Klok og respektfull

Lege: Stener Clausen Skrevet

Jeg har hatt Clausen som fastlege i 9 år og bytter grunnet flytting. Han er klok, respektfull og hjelpsom. Desverre er han ofte borte fra kontoret og vikarene kan oppleves som stresset og uoppmerksomme. Det hadde nok lønnet seg for Rodeløkka legesenter å ansette en legesekretær.

Elendig legekontor og stadig vikar skifte

Lege: Kine Fredrikke Dyremyhr Skrevet

Var hos henne kun en gang for flere år siden ellers kun ulike vikar som er slitsomt å forholde seg til. Umulig å booke time hos Rodeløkka legesenter, booking på nettsiden blir alltid kansellert, tar flere timer å få svar på tlf.

Hadde dyktig vikar

Lege: Kine Fredrikke Dyremyhr Skrevet

Veldig fornøyd med hennes tidligere vikar [fjernet av moderator]. Jeg var kunn innom for å få satt en vaksine,men sjekker med jevne mellomrom om det er mulig å få Dr.Kabat som fastlege.
Et annet sted enn Rodeløkka legesenter, for der er det så vanskelig og tidkrevende å komme gjennom på telefon for å bestille time. Håpløst å ikke tilby booking på app /mail mulighet. Eller gjøre som i gamle dager ha en sekretær på telefon.