Stener Clausen

Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe Mann, 63 år

Autorisert1983

Stener Clausen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stener Clausen

Faglig oppdatert, effektiv og sympatisk

Jeg har vært pasient hos Dr Clausen i ti år og er meget fornøyd. Han har alltid vært på seminar og lært noe nytt som han forteller om med stort engasjement. Han gir meg innsikt i vurderingene sine og har en behagelig væremåte. Jeg har blitt møtt med forståelse og tatt på alvor. Jeg bytter nå lege kun fordi jeg flytter vekk fra Oslo og håper den som får plassen min på Dr Clausens liste blir fornøyd. Det er litt pussig å komme til legekontoret da de ikke har resepsjonist, men det funker greit. Kontoret prøver vel ut nye teknologiske løsninger i et forsøk på å være effektive. Tidvis har Dr Clausen vært noen minutter på etterskudd, men ikke mer enn man må forvente mtp de forholdene fastleger arbeider under synes jeg.

Flink og hyggelig

Hjelpsom, tar meg seriøst og lytter. Anbefaler han. Han er flink lege. En av det beste etter min mening og erfaring som sin pasient.

Veldig hyggelig men ikke så konkret hjelp

Clausen er hyggelig, men travel. Har fått hjelp til resepter, henvisninger og sykemeldinger ved behov. Men føler at jeg har måttet gjør mye av jobben selv med å finne ut hvilken behandling jeg trenger, og finne fram til gode behandlere. Har måttet bruke privat hjelp pluss anbefalinger fra andre, og skulle gjerne hatt en fastlege som hjalp meg litt mer på veien og var min kontaktperson i helsevesenet og link videre til gode spesialister. Føler at jeg har stått veldig alene i prosessen og at jeg har vært prøvekanin for ulik behandling, siden jeg selv må test ut alternative løsninger, som må være mer enn smertestillende.

Sikkert flink

Å vente tre timer for å komme inn, da er det bedre å være sjuk. Samme hvor bra en lege er hvis man ikke gidder å vente mer. Køsystemet er latterlig og bestille time er nesten umulig. Hvor får jeg igjen penger for tapt fritid?

Fantastisk lege!

Jeg har hatt Clausen som fastlege siden 2007, og senere har også barna mine hatt han. Kunne ikke fått bedre lege. Han tar deg seriøst, fikser resepter på null komma niks, du får alltid time på dagen eller dagen etter, og han er forståelsesfull og tar seg tid. Han har spesielt vært utrolig god å ha i forbindelse med mine to svangerskap - ikke noe mistenkeliggjøring i forbindelse med sykemeldinger etc., lett å få henvisning videre osv. Vi har fortsatt å ha han etter at vi flyttet til andre siden av byen, det er verdt reiseveien. Anbefales på det varmeste!