Stener Clausen

Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

1983

0 av 2000

Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe Telefonnummer24 13 13 0024 13 13 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Solhauggt 2 0565 Oslo
Stener Clausen er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stener Clausen

Lang

Det är alltidca 40 min väntetid i telefon för att beställa time, sedan är det 30-60 min väntetid för att komma in till legen som har max 5 minuters tid att konsultera.
Det positiva är att när man äntligen fått svar så är det ofta samma eller dagen efter man får legetime.

Jag tycker inte Stener Clausen är en dålig lege, men han jobbar på ett dåligt legesenter vilket gör att han inte får ut sin fulla potensial.

Flink, men gammeldags system

Faglig flink og hyggelig. Får raskt time ved behov. Følger også opp ved behov og henviser videre. Selve legekontoret er litt gammeldags (på godt og vondt). Ringer man dem må man stå leenge i kø. Det positive og heller sjeldne er at man kommer til legen selv (ikke via resepsjonist). Han har e-resept ordning, men virker som det stopper der. Sykehuset ønsket ved en anledning at han kommuniserte med dem digitalt, og det var tydeligvis ukjente greier (men han ringte dem å gjorde det på gammel-måten da). Ikke har man mulighet til å kommunisere med legen via sms eller app. Har et merkelig kølapp-system som er litt merkelig.

Arrogant og nedlatende

Nektet meg å bestille legetime. Sa alle mine problemer var selvforskyldt, og viste til rusproblemer jeg hadde for noen år tilbake. Måtte bestille time hos psykolog selv.

Flink, Faglig og engasjert

Har brukt Clausen i flere år - lett å komme i kontakt med og interessert i sitt fagfelt - har sjelden eller aldri hatt noen utfordringer. De tar blodprøver på kontoret og resultatene blir tilsendt.

FOR en god lege:)

Jeg hadde Clausen som lege før jeg byttet lege pga flytting. Og For en lege han er. Han lytter, eier sympati og tar tak i problemet. Jeg er så takknemlig for at Stener Clausen har vist tillit til meg som tenåring når det er mange leger som desverre ikke har noe tro på det ungdommer sier. Savner Clausen! Den aller beste:)