Stener Clausen

Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

1983

0 av 2000

Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe Telefonnummer24 13 13 0024 13 13 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Solhauggt 2 0565 Oslo
Stener Clausen er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stener Clausen

Aldri tilgjengelig

Han er sjelden tilgjengelig og når han først er på kontoret føles det som om han ikke har tid til å behandle meg. Føler meg ikke tatt på alvor her og har aldri noen god selvfølelse når jeg drar fra dette legesenteret. Bortkastet tid.

Legesenteret har et grusomt system som ikke fungerer. Det mangler en resepsjonist, lokalene er slitne og råtne hvor ingen er interessert i å behandle deg. Jeg fraråder dette legesenteret på det sterkeste. Hva kan bli bedre her: alminnelig omtanke, lidenskap for yrket og en resepsjonist. Revurder systemet med kølappsystem, timeavtale og telefonvakt.

En mindre god lege i vanskelige situasjoner

Jeg har skrevet en relativt god vurdering av Dr. Clausen tidligere, men må nå få korrigere etter at jeg fant det helt nødvendig å bytte fra ham.

Den siste tiden jeg hadde ham som fastlege, måtte han dessverre overbringe dårlige nyheter til meg, og som om ikke nyheten i seg selv var lei å få, ble den overbrakt på en måte som gjorde det enda verre. Han kunne ikke svare meg på spørsmålene jeg hadde, som i grunn var forståelig, da jeg måtte til spesialisthelsetjenesten for videre oppfølging og behandling, og de sikkert var bedre egnet. Imidlertid klarte han ikke være trygg, tydelig og ærlig på at han ikke kunne nok, og at jeg burde snakke med spesialisten når jeg kom dit. Han stotret frem uforståelige ting som gjorde meg enda mer usikker.

Grunnet ventetid ved fastlegebytte, måtte jeg også fortsette hos ham en periode, og da opplevde jeg først å komme inn til time svært forsinket, for så at han gikk ut TO ganger under timen for å snakke i mobiltelefonen - samtaler som til sammen tok tretti minutter.

Lang

Det är alltidca 40 min väntetid i telefon för att beställa time, sedan är det 30-60 min väntetid för att komma in till legen som har max 5 minuters tid att konsultera.
Det positiva är att när man äntligen fått svar så är det ofta samma eller dagen efter man får legetime.

Jag tycker inte Stener Clausen är en dålig lege, men han jobbar på ett dåligt legesenter vilket gör att han inte får ut sin fulla potensial.

Flink, men gammeldags system

Faglig flink og hyggelig. Får raskt time ved behov. Følger også opp ved behov og henviser videre. Selve legekontoret er litt gammeldags (på godt og vondt). Ringer man dem må man stå leenge i kø. Det positive og heller sjeldne er at man kommer til legen selv (ikke via resepsjonist). Han har e-resept ordning, men virker som det stopper der. Sykehuset ønsket ved en anledning at han kommuniserte med dem digitalt, og det var tydeligvis ukjente greier (men han ringte dem å gjorde det på gammel-måten da). Ikke har man mulighet til å kommunisere med legen via sms eller app. Har et merkelig kølapp-system som er litt merkelig.

Arrogant og nedlatende

Nektet meg å bestille legetime. Sa alle mine problemer var selvforskyldt, og viste til rusproblemer jeg hadde for noen år tilbake. Måtte bestille time hos psykolog selv.