Stener Clausen

Tlf: 24 13 13 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Stener Clausen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stener Clausen

Flink, men gammeldags system

Faglig flink og hyggelig. Får raskt time ved behov. Følger også opp ved behov og henviser videre. Selve legekontoret er litt gammeldags (på godt og vondt). Ringer man dem må man stå leenge i kø. Det positive og heller sjeldne er at man kommer til legen selv (ikke via resepsjonist). Han har e-resept ordning, men virker som det stopper der. Sykehuset ønsket ved en anledning at han kommuniserte med dem digitalt, og det var tydeligvis ukjente greier (men han ringte dem å gjorde det på gammel-måten da). Ikke har man mulighet til å kommunisere med legen via sms eller app. Har et merkelig kølapp-system som er litt merkelig.

Arrogant og nedlatende

Nektet meg å bestille legetime. Sa alle mine problemer var selvforskyldt, og viste til rusproblemer jeg hadde for noen år tilbake. Måtte bestille time hos psykolog selv.

Flink, Faglig og engasjert

Har brukt Clausen i flere år - lett å komme i kontakt med og interessert i sitt fagfelt - har sjelden eller aldri hatt noen utfordringer. De tar blodprøver på kontoret og resultatene blir tilsendt.

FOR en god lege:)

Jeg hadde Clausen som lege før jeg byttet lege pga flytting. Og For en lege han er. Han lytter, eier sympati og tar tak i problemet. Jeg er så takknemlig for at Stener Clausen har vist tillit til meg som tenåring når det er mange leger som desverre ikke har noe tro på det ungdommer sier. Savner Clausen! Den aller beste:)

Aldri tilgjengelig

Veldig vanskelig å få tak i, og hverken meg el datteren min får bestilt time, og når vi møter opp personlig må vi vente i flere timer. Dette gjør datteren min veldig lei hvis hun må ha sykemelding fra skolen. I fjor repeterte hun på videregående pga dette. Hverken jeg el min datter vil til legen lenger, og når vi er syke drar vi heller til apoteket el legevakt. Uheldig må jeg si.