Stener Clausen

54 av 2000

Stener Clausen er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stener Clausen

Klok og respektfull

Jeg har hatt Clausen som fastlege i 9 år og bytter grunnet flytting. Han er klok, respektfull og hjelpsom. Desverre er han ofte borte fra kontoret og vikarene kan oppleves som stresset og uoppmerksomme. Det hadde nok lønnet seg for Rodeløkka legesenter å ansette en legesekretær.

Kunnskapsrik

Tar meg alltid på alvor og oppfyller alltid de forventningene jeg hadde før legetimen. Får den henvisningen, eller medisineringen jeg trenger.
Litt dårlig lokale og uhøflig dame som fjerner stign og tar blodprøve.
Konklusjonen er at Stener er en bra lege!

Aldri tilgjengelig

Han er sjelden tilgjengelig og når han først er på kontoret føles det som om han ikke har tid til å behandle meg. Føler meg ikke tatt på alvor her og har aldri noen god selvfølelse når jeg drar fra dette legesenteret. Bortkastet tid.

Legesenteret har et grusomt system som ikke fungerer. Det mangler en resepsjonist, lokalene er slitne og råtne hvor ingen er interessert i å behandle deg. Jeg fraråder dette legesenteret på det sterkeste. Hva kan bli bedre her: alminnelig omtanke, lidenskap for yrket og en resepsjonist. Revurder systemet med kølappsystem, timeavtale og telefonvakt.

En mindre god lege i vanskelige situasjoner

Jeg har skrevet en relativt god vurdering av Dr. Clausen tidligere, men må nå få korrigere etter at jeg fant det helt nødvendig å bytte fra ham.

Den siste tiden jeg hadde ham som fastlege, måtte han dessverre overbringe dårlige nyheter til meg, og som om ikke nyheten i seg selv var lei å få, ble den overbrakt på en måte som gjorde det enda verre. Han kunne ikke svare meg på spørsmålene jeg hadde, som i grunn var forståelig, da jeg måtte til spesialisthelsetjenesten for videre oppfølging og behandling, og de sikkert var bedre egnet. Imidlertid klarte han ikke være trygg, tydelig og ærlig på at han ikke kunne nok, og at jeg burde snakke med spesialisten når jeg kom dit. Han stotret frem uforståelige ting som gjorde meg enda mer usikker.

Grunnet ventetid ved fastlegebytte, måtte jeg også fortsette hos ham en periode, og da opplevde jeg først å komme inn til time svært forsinket, for så at han gikk ut TO ganger under timen for å snakke i mobiltelefonen - samtaler som til sammen tok tretti minutter.

Lang

Det är alltidca 40 min väntetid i telefon för att beställa time, sedan är det 30-60 min väntetid för att komma in till legen som har max 5 minuters tid att konsultera.
Det positiva är att när man äntligen fått svar så är det ofta samma eller dagen efter man får legetime.

Jag tycker inte Stener Clausen är en dålig lege, men han jobbar på ett dåligt legesenter vilket gör att han inte får ut sin fulla potensial.