Stener Clausen

Ingen på venteliste

Stener Clausen er en av 561 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stener Clausen

Veldig flink lege

Vurderer alltid situasjonen bra og kommer med de beste anbefalingene. Er alltid trygg på rådene enten det er om behandling eller at det går over av seg selv.

Lydhør, følger opp.

Fastlege over tid for ektepar i 60-åra. Følger opp, tar seg tid, og justerer til riktig medisinering/ behandl er funnet. Vi føler oss godt mottatt og trygge.

Overall Helpful and Straightforward

Straightforward, helpful and good English. I was recommended to take some tests and put onto an appropriate specialist who ultimately diagnosed my condition. There was a miscommunication when I came back for dropping something off for a test that resulted in me waiting unnecessarily but otherwise, a good overall experience. Recommended.

God fastlege

Jeg har hatt Stener Clausen som fastlege over flere år, og har fått god hjelp og støtte. En klok, vennlig og dyktig fastlege. Anbefales!

Klok og respektfull

Jeg har hatt Clausen som fastlege i 9 år og bytter grunnet flytting. Han er klok, respektfull og hjelpsom. Desverre er han ofte borte fra kontoret og vikarene kan oppleves som stresset og uoppmerksomme. Det hadde nok lønnet seg for Rodeløkka legesenter å ansette en legesekretær.