Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes

Tveita Legesenter

2004

Tveita Legesenter Telefonnummer22 76 19 5022 76 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tvetenveien 150 0671 Oslo
Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes

Super legen

Har hatt Kinga siden hun kom til tveita legesenter. Hun har støttet meg og mine barn i alle år, med store og små hendelser i årenes løp. Hun har alltid tid til å lytte, å har nok sørget for at noen har fått ventetid. Spørsmål blir alltid besvart, via sms eller tlf etter kontortiden. Flyttet langt avsted, men kommer aldri til å bytte! Hun vet alt om meg, å husker alt, føler meg trygg og i varetatt. Hun er helt super med barna som har legeskrekk. (Grusomt møte m legevakt, skremte vettet av en av dem) kinga tok det seriøst, å nå er barnet trygg igjen. Ventetid blir det, men Kinga tar seg tid til å lytte! Å da er det vært det!

Trygg

En meget hyggelig og dyktige lege som gir stor tillit som følger opp hundre prosent som jeg anbefaler sterkt

En lege som lytter til deg

Kunnskapsrik lege, som lytter til det som du sier til henne. Samtidig - ikke redd til å henvise til spesialister hvis hun er usikker.

Utrolig fantastisk

Kinga Kerekes er fastlegen til hele familien. Hun håndterter alltid godt vår helsesituasjon. Hun er dyktig, grundig og rolig. Jeg får alltid legetime hos henne senest dagen etter jeg ber.
Hun tar oss på alvor og vi får tilbakemelding om alle resultatet. Det er lett å ta kontakt med henne via helserespons, vanligvis svarer hun innen 2 timer (særlig hvis det gjelder barn).
Vi er svært fornøyde med henne og vil alltid bytte fastlege.

Kinga er den beste legen som finnes, utrolig hyggelig dame som alltid tar seg god tid til pasientene sine!
Føler meg alltid trygg når jeg går ut derifra