Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes

Autorisasjon (2004)

Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes er en av 544 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes

Flink med oppfølging

Bruker tid på å lytte til pasienten. Har du ekstra spørsmål, spanderer hun tid på å høre. Er flink med tilbakemelding. Er plagen kritisk, finner hun en rask time til pasienten, Vi ble overført til henne pga at vår fastlege hadde sluttet. Har vært fornøyd med å ha hatt henne som fastlege for meg og barna. En liten minus er ventetid ifht. avtalt time kan bli lang noen ganger. Dette kan hun bli bedre på.

Lyttende og handlingsdyktig

Dr Kerekes er kort fortalt den beste fastlegen jeg har hatt. Svært empatisk og opptatt av å forstå sine pasienter, som hun bruker god tid til å føre samtaler med. Hun tar legeavtaler på alvor, og gir alltid god hjelp. Eneste grunnen til at jeg har nå byttet fastlege, er pga. flytting. Meget dyktig dame og kan anbefale henne på det sterkeste.

Super legen

Har hatt Kinga siden hun kom til tveita legesenter. Hun har støttet meg og mine barn i alle år, med store og små hendelser i årenes løp. Hun har alltid tid til å lytte, å har nok sørget for at noen har fått ventetid. Spørsmål blir alltid besvart, via sms eller tlf etter kontortiden. Flyttet langt avsted, men kommer aldri til å bytte! Hun vet alt om meg, å husker alt, føler meg trygg og i varetatt. Hun er helt super med barna som har legeskrekk. (Grusomt møte m legevakt, skremte vettet av en av dem) kinga tok det seriøst, å nå er barnet trygg igjen. Ventetid blir det, men Kinga tar seg tid til å lytte! Å da er det vært det!

Trygg

En meget hyggelig og dyktige lege som gir stor tillit som følger opp hundre prosent som jeg anbefaler sterkt

En lege som lytter til deg

Kunnskapsrik lege, som lytter til det som du sier til henne. Samtidig - ikke redd til å henvise til spesialister hvis hun er usikker.