Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes

Tveita Legesenter

2004

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes

Lyttende og handlingsdyktig

Dr Kerekes er kort fortalt den beste fastlegen jeg har hatt. Svært empatisk og opptatt av å forstå sine pasienter, som hun bruker god tid til å føre samtaler med. Hun tar legeavtaler på alvor, og gir alltid god hjelp. Eneste grunnen til at jeg har nå byttet fastlege, er pga. flytting. Meget dyktig dame og kan anbefale henne på det sterkeste.

Super legen

Har hatt Kinga siden hun kom til tveita legesenter. Hun har støttet meg og mine barn i alle år, med store og små hendelser i årenes løp. Hun har alltid tid til å lytte, å har nok sørget for at noen har fått ventetid. Spørsmål blir alltid besvart, via sms eller tlf etter kontortiden. Flyttet langt avsted, men kommer aldri til å bytte! Hun vet alt om meg, å husker alt, føler meg trygg og i varetatt. Hun er helt super med barna som har legeskrekk. (Grusomt møte m legevakt, skremte vettet av en av dem) kinga tok det seriøst, å nå er barnet trygg igjen. Ventetid blir det, men Kinga tar seg tid til å lytte! Å da er det vært det!

Trygg

En meget hyggelig og dyktige lege som gir stor tillit som følger opp hundre prosent som jeg anbefaler sterkt

En lege som lytter til deg

Kunnskapsrik lege, som lytter til det som du sier til henne. Samtidig - ikke redd til å henvise til spesialister hvis hun er usikker.

Utrolig fantastisk

Kinga Kerekes er fastlegen til hele familien. Hun håndterter alltid godt vår helsesituasjon. Hun er dyktig, grundig og rolig. Jeg får alltid legetime hos henne senest dagen etter jeg ber.
Hun tar oss på alvor og vi får tilbakemelding om alle resultatet. Det er lett å ta kontakt med henne via helserespons, vanligvis svarer hun innen 2 timer (særlig hvis det gjelder barn).
Vi er svært fornøyde med henne og vil alltid bytte fastlege.