Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes

Tvetenveien 150 0671 Oslo
Tlf: 22 76 19 50 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes

En lege som lytter til deg

Kunnskapsrik lege, som lytter til det som du sier til henne. Samtidig - ikke redd til å henvise til spesialister hvis hun er usikker.

Utrolig fantastisk

Kinga Kerekes er fastlegen til hele familien. Hun håndterter alltid godt vår helsesituasjon. Hun er dyktig, grundig og rolig. Jeg får alltid legetime hos henne senest dagen etter jeg ber.
Hun tar oss på alvor og vi får tilbakemelding om alle resultatet. Det er lett å ta kontakt med henne via helserespons, vanligvis svarer hun innen 2 timer (særlig hvis det gjelder barn).
Vi er svært fornøyde med henne og vil alltid bytte fastlege.

Kinga er den beste legen som finnes, utrolig hyggelig dame som alltid tar seg god tid til pasientene sine!
Føler meg alltid trygg når jeg går ut derifra

Trygg, empatisk og dyktig

Jeg har bare gode erfaringer med Kerekes og kan anbefale henne varmt. Hun har vært oppmerksom og nøye, og hun har konsekvent vært godt forberedt til hver time. Jeg har opplevd at hun har tatt seg tid til meg selv i travle perioder.

Hun har lest meg godt og tatt meg på alvor, også når jeg har underkommunisert eller bagatellisert symptomer, alvorlighetsgrad og bekymringer. Jeg har gått til henne med alt fra forkjølelse til psykiske plager, og jeg har alltid fått den samme rolige, varme og imøtekommende behandlingen. Dette, i tillegg til en resepsjon med dyktige, varme og hyggelige ansatte, har gjort at jeg beholdt dette legekontoret selv med lang reisevei. Det har vært enkelt å få ny time, også "hastetimer". Det er ofte litt lang ventetid og forsinkelser før en slipper til, men det er verdt det når en vet at en blir så godt ivaretatt.

Helt super!

Opplever Dr Kinga som empatisk og lyttende. Har følt meg veldig ivaretatt av henne. Ingenting å utsette. Beholder henne selv om jeg har flyttet ut av Oslo en stund til.