Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes

Tlf: 22 76 19 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes

Trygg, empatisk og dyktig

Jeg har bare gode erfaringer med Kerekes og kan anbefale henne varmt. Hun har vært oppmerksom og nøye, og hun har konsekvent vært godt forberedt til hver time. Jeg har opplevd at hun har tatt seg tid til meg selv i travle perioder.

Hun har lest meg godt og tatt meg på alvor, også når jeg har underkommunisert eller bagatellisert symptomer, alvorlighetsgrad og bekymringer. Jeg har gått til henne med alt fra forkjølelse til psykiske plager, og jeg har alltid fått den samme rolige, varme og imøtekommende behandlingen. Dette, i tillegg til en resepsjon med dyktige, varme og hyggelige ansatte, har gjort at jeg beholdt dette legekontoret selv med lang reisevei. Det har vært enkelt å få ny time, også "hastetimer". Det er ofte litt lang ventetid og forsinkelser før en slipper til, men det er verdt det når en vet at en blir så godt ivaretatt.

Helt super!

Opplever Dr Kinga som empatisk og lyttende. Har følt meg veldig ivaretatt av henne. Ingenting å utsette. Beholder henne selv om jeg har flyttet ut av Oslo en stund til.

Kan ikke få bedre lege!

En av de beste legene jeg har hatt! Hun tar seg god tid, lytter, hjelper og bryr seg. Hun er fastlege til både meg og alle barna mine. Har vært til god hjelp og støtte gjennom mange vanskelige situasjoner.

Ultra Super Beste Legen jeg noen gang har hatt.

Hun er kjempe koselig og hyggelig lege jeg noen gang har hatt og er utrolig fornøyd med hennes hjelp. Jeg kommer altid til å bli fornøyd med arbeidet hun gjør for meg. Alt ved henne er perfekt . =)

Usedvanlig dyktig lege

Jeg er så heldig å ha hatt Kereks som fastlege for meg og min sønn gjennom flere år. Vi har vært der med flere tilstander av ulik karakter og hun har alltid gode løsninger og er svært kunnskapsrik. Hun lytter alltid til oss og møter oss med resepkt og vennlighet. En gang jeg ble lagt inn på sykehus og de spurte meg om hvilken fastlefege jeg hadde fikk jeg høre av sykehusets overlege at jeg var meget heldig fordi jeg hadde fått nettopp henne som lege, som han karkteriserte som en av de aller beste!

Fantastisk läkare!

Jag hade Kinga Kerekes som fastlege när jag bodde i Oslo. Hon var otroligt sympatisk, duktig och engagerad. Jag kände alltid att hon tog sig tid och lyssnade, vad det än gällde. En bättre läkare får man leta länge efter! Tusen tack för all hjälp Dr. Kerekes! Hilsen

En alle tiders lege.

Lett å snakke med, empatisk, hyggelig og løsningsorientert. Kan gå til henne uansett hva det gjelder. Fysisk og psykisk. Alt blir tatt på alvor og man får gode råd og god veiledning. Henviser videre når det er nødvendig.

Jeg jobber selv innen helse og har med årene blitt skeptisk til leger. Men det gjelder ikke denne legen.
Har flyttet ut av bydelen, men gode leger vokser ikke på trær så beholder henne så lenge jeg kan.

Vil du ha en svært god fastlege, så er dette legen for deg.

Veldig høflig lege

En lyttende god lege
Tre av fire i vår familie går til hun. Hun er kjempe hjelpsom.
Jeg har flyttet ut av kommunen, men beholdt
fastlegen Kinga

Veldig bra lege

Veldig flink og nøye lege som følger opp pasientene, flink til å lytte, stiller spørsmål, henviser videre, stresser ikke selv om hun har mer enn nok å gjøre. Svært behagelig vesen. Har vært hos henne blant annet i forbindelse med flere svangerskap og fått veldig god oppfølging. Barna har også hatt henne som fastlege, og har bare positive opplevelser.

Samvittighetsfull lege.

Grundig, følger opp og gir god informasjon. Er hyggelig og positiv. Føler at jeg kan stole på henne.

Svært dyktig lege

Hun er veldig nøye og følger opp pasienten. Hun gir god informasjon og forklarer hvis man spør. Hun stresser ikke i det hele tatt, det virker som om hun har all verdens tid, men det har hun selvsagt ikke.

Flink lege som kan anbefales

Meget flink lege, som jeg kan anbefale. Eneste årsaken til at jeg bytte til en annen lege var reiseveien etter at jeg flyttet. Hun fulgte nøye opp det jeg kom til henne for. Dessuten respekterte hun meg, og tog seg tid til å forklare ting ordentlig.

Flott lege!

Jeg hadde henne som fastlege i 4 år, og jeg har vært strålende fornøyd. Hun snakker veldig godt norsk og hun hørte på det jeg hadde å si. Jeg gikk også utelukkende til henne gjennom svangerskapet mitt, og hun var flink, rolig og informativ.