Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes

Autorisasjon (2004)

Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes er en av 569 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes

Byttet

Lange pauser i løpet av de siste 15 år med legevakt og hjelp i utlandet. Det ble ikke bedre, bare verre hver gang jeg kom tilbake.

Overbeviste meg at Fastlegeordning er ingen bra løsning for pasientene. Kun for legene.

Super lege

Kinga er en flott lege, varm men seriøs. Ikke alltid hun har svaret/vet alt, men er rask til å henvise videre, ikke spor av legearroganse. Har vært til stor hjelp ved flere ulike problemstillinger, vil aldri bytte. Ventetid på å komme inn til timen er egentlig eneste minus, men pluss for at ting som kan tas i labben av og til tas før timen i ventetiden dersom årsak til kontakt tilsier at prøve bør tas (eks crp ved mistanke om betennelse el.) Helsesekretærene er veldig søte og flinke til sine undersøkelser. Syns ventetid på å få ordinær time er ok, akuttime alltid på dagen uten problem.

Beste lege jeg noen gang har hatt.

Opplever Dr Kinga som empatisk og lyttende. Har følt meg veldig ivaretatt av henne. Ingenting å utsette.

Den beste fastlegen

Vi hadde Kinga som fastlege da vi bodde i bydelen. Vi flyttet ut av kommunen, men beholdt henne som fastlegen til hele familien.
Hun er veldig dyktig, hyggelig og alltid tar seg tid til å lytte.
Gir alltid tilbakemelding om resultatet.
Vi kan komme med ønske ifht legetime og vanligvis finner hun det mest passende tidspunkt.
Litt forsinkelse noen ganger, men jeg vet at dette er pga at hun er veldig grundig med alle pasienter.

Flink med oppfølging

Bruker tid på å lytte til pasienten. Har du ekstra spørsmål, spanderer hun tid på å høre. Er flink med tilbakemelding. Er plagen kritisk, finner hun en rask time til pasienten, Vi ble overført til henne pga at vår fastlege hadde sluttet. Har vært fornøyd med å ha hatt henne som fastlege for meg og barna. En liten minus er ventetid ifht. avtalt time kan bli lang noen ganger. Dette kan hun bli bedre på.