Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes

Tveita Legesenter

2004

Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes

Kinga er den beste legen som finnes, utrolig hyggelig dame som alltid tar seg god tid til pasientene sine!
Føler meg alltid trygg når jeg går ut derifra

Trygg, empatisk og dyktig

Jeg har bare gode erfaringer med Kerekes og kan anbefale henne varmt. Hun har vært oppmerksom og nøye, og hun har konsekvent vært godt forberedt til hver time. Jeg har opplevd at hun har tatt seg tid til meg selv i travle perioder.

Hun har lest meg godt og tatt meg på alvor, også når jeg har underkommunisert eller bagatellisert symptomer, alvorlighetsgrad og bekymringer. Jeg har gått til henne med alt fra forkjølelse til psykiske plager, og jeg har alltid fått den samme rolige, varme og imøtekommende behandlingen. Dette, i tillegg til en resepsjon med dyktige, varme og hyggelige ansatte, har gjort at jeg beholdt dette legekontoret selv med lang reisevei. Det har vært enkelt å få ny time, også "hastetimer". Det er ofte litt lang ventetid og forsinkelser før en slipper til, men det er verdt det når en vet at en blir så godt ivaretatt.

Helt super!

Opplever Dr Kinga som empatisk og lyttende. Har følt meg veldig ivaretatt av henne. Ingenting å utsette. Beholder henne selv om jeg har flyttet ut av Oslo en stund til.

Kan ikke få bedre lege!

En av de beste legene jeg har hatt! Hun tar seg god tid, lytter, hjelper og bryr seg. Hun er fastlege til både meg og alle barna mine. Har vært til god hjelp og støtte gjennom mange vanskelige situasjoner.

Ultra Super Beste Legen jeg noen gang har hatt.

Hun er kjempe koselig og hyggelig lege jeg noen gang har hatt og er utrolig fornøyd med hennes hjelp. Jeg kommer altid til å bli fornøyd med arbeidet hun gjør for meg. Alt ved henne er perfekt . =)