Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes

Autorisasjon (2004)

Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes

Super legen

Har hatt Kinga siden hun kom til tveita legesenter. Hun har støttet meg og mine barn i alle år, med store og små hendelser i årenes løp. Hun har alltid tid til å lytte, å har nok sørget for at noen har fått ventetid. Spørsmål blir alltid besvart, via sms eller tlf etter kontortiden. Flyttet langt avsted, men kommer aldri til å bytte! Hun vet alt om meg, å husker alt, føler meg trygg og i varetatt. Hun er helt super med barna som har legeskrekk. (Grusomt møte m legevakt, skremte vettet av en av dem) kinga tok det seriøst, å nå er barnet trygg igjen. Ventetid blir det, men Kinga tar seg tid til å lytte! Å da er det vært det!

Trygg

En meget hyggelig og dyktige lege som gir stor tillit som følger opp hundre prosent som jeg anbefaler sterkt

En lege som lytter til deg

Kunnskapsrik lege, som lytter til det som du sier til henne. Samtidig - ikke redd til å henvise til spesialister hvis hun er usikker.

Fantastisk lege

Kinga er den beste legen som finnes, utrolig hyggelig dame som alltid tar seg god tid til pasientene sine!
Føler meg alltid trygg når jeg går ut derifra

Trygg, empatisk og dyktig

Jeg har bare gode erfaringer med Kerekes og kan anbefale henne varmt. Hun har vært oppmerksom og nøye, og hun har konsekvent vært godt forberedt til hver time. Jeg har opplevd at hun har tatt seg tid til meg selv i travle perioder.

Hun har lest meg godt og tatt meg på alvor, også når jeg har underkommunisert eller bagatellisert symptomer, alvorlighetsgrad og bekymringer. Jeg har gått til henne med alt fra forkjølelse til psykiske plager, og jeg har alltid fått den samme rolige, varme og imøtekommende behandlingen. Dette, i tillegg til en resepsjon med dyktige, varme og hyggelige ansatte, har gjort at jeg beholdt dette legekontoret selv med lang reisevei. Det har vært enkelt å få ny time, også "hastetimer". Det er ofte litt lang ventetid og forsinkelser før en slipper til, men det er verdt det når en vet at en blir så godt ivaretatt.