Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes

Autorisasjon (2004)

Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes

Helt super!

Opplever Dr Kinga som empatisk og lyttende. Har følt meg veldig ivaretatt av henne. Ingenting å utsette. Beholder henne selv om jeg har flyttet ut av Oslo en stund til.

Kan ikke få bedre lege!

En av de beste legene jeg har hatt! Hun tar seg god tid, lytter, hjelper og bryr seg. Hun er fastlege til både meg og alle barna mine. Har vært til god hjelp og støtte gjennom mange vanskelige situasjoner.

Ultra Super Beste Legen jeg noen gang har hatt.

Hun er kjempe koselig og hyggelig lege jeg noen gang har hatt og er utrolig fornøyd med hennes hjelp. Jeg kommer altid til å bli fornøyd med arbeidet hun gjør for meg. Alt ved henne er perfekt . =)

Usedvanlig dyktig lege

Jeg er så heldig å ha hatt Kereks som fastlege for meg og min sønn gjennom flere år. Vi har vært der med flere tilstander av ulik karakter og hun har alltid gode løsninger og er svært kunnskapsrik. Hun lytter alltid til oss og møter oss med resepkt og vennlighet. En gang jeg ble lagt inn på sykehus og de spurte meg om hvilken fastlefege jeg hadde fikk jeg høre av sykehusets overlege at jeg var meget heldig fordi jeg hadde fått nettopp henne som lege, som han karkteriserte som en av de aller beste!

Fantastisk läkare!

Jag hade Kinga Kerekes som fastlege när jag bodde i Oslo. Hon var otroligt sympatisk, duktig och engagerad. Jag kände alltid att hon tog sig tid och lyssnade, vad det än gällde. En bättre läkare får man leta länge efter! Tusen tack för all hjälp Dr. Kerekes! Hilsen