Knut Dissen

Autorisasjon (2000)

Knut Dissen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Knut Dissen

God og trygg lege

Som flere skriver er Knut en mann av få ord. Men hvem trenger vel en skravlete lege. Knut er rolig og stresser ikke og er god til å lytte. Jeg har brukt han i 15 år og er svært fornøyd.
Alt fra små til større saker, og føler meg alltid godt ivaretatt.

Omsorgsfull og dyktig lege

Dr. Dissen er en mann med få ord. Likevel er han dedikert og spør de få riktige spørsmålene. Han er effektiv og strekker seg alltid ekstra for å få oss inn til han før rushen starter. Vi bor langt unna, men vil heller kjøre en stykke å få en lege som er varm, kunnskapsfull og dedikert. Med vennlig hilsen

Tafatt lege

En fastlege med få ord. Jeg har opplevd Knut Dissen som lite løsningsorientert og usedvanlig tafatt. Jeg har møtt lite forståelse for behovet for rask og effektiv hjelp når jeg virkelig har trengt dette. Han har vist liten forståelse for nødvendigheten av å pushe frem raskere undersøkelser hos spesialister etc.
Det har vært vanskelig å komme igjennom på telefon. Totalt sett et lite imøtekommende legekontor når helsesituasjon ikke er A-4. Takk og pris så har jeg kunnet bruke lege hos Aleris frem til jeg fikk ny fastlege.

Sympatisk og hyggelig lege

Knut har vært min fastlege i 12 år. Jeg har stort sett vært innom 3-4 ganger i året og er meget fornøyd med han og kunne ikke tenkt meg en annen lege. Han sier stort sett ikke så veldig mye, men kommer med gode råd på de spesifike råd som man spør om. For de som er ute etter en lege som prater mye og er meget sosial så er Dissen ikke legen for dere. For min del er jeg kun ute etter løsninger og korte legebesøk og da passer han helt perfekt. Noe vanskelig og komme frem på telefon på kontoret, derfor bare 4 stjerner. Frank

En god og lyttende lege!

En dyktig lege jeg har benyttet i flere år. Han lytter til hvordan du opplever dine problemer/plager og kommer med råd. Gjerne "grønne" råd først, om han mener det er mulig, før en eventuell opptrapping av medisiner.

Han tar seg tid og titter aldri på klokken, veldig betryggende!

Du føler deg bestandig vel mottatt hos h
Høybråtenlegene generelt, hyggelig mottak og og hyggelige legesekretærer og sykepleier. Anbefales!