Knut Dissen

Autorisasjon (2000)

Knut Dissen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Knut Dissen

Service veldig fornøyd med Dissen

Dissen er omgjengelig mye går på sms, så enkelt. Han ordner alt vi ber om. Hatt han i 15 år. Føler vi kjenner hverandre så kan snakke med han om alt. Stoler på Dissen han er en dyktig lege.

Verdens beste fastlege.

Har gått til Knut i flere år nå. Han er en lege som lytter til deg, er forståelsesfull, kommer med gode anbefalinger. Han er lett å kommunisere med, og et meget behagelig vesen å komme til de gangene man behøver dette. Det er sjelden jeg har opplevd en fastlege som er like interessert i å lytte på hva som feiler deg, uansett hva det er. Knut får terningkast seks hos meg, og kan varmt anbefale han til alle.

Beste lege

Han er den beste lege nøen ganager jeg har møtt. Jeg er tolk og møtt mange leger gjennom min jobb. Min fastlege er den beste. Han hører på alt vi sier uten å avbryte, selvom vi brukermer tid enn den er satt opp. Veldig omsorg og forståelsefull. han er veldig rask til henvise til spesialister. Hele familien har vi ham i 18 år.

En mann av få ord.

Dissen er en lege med få ord. Jeg hadde han som fastlege for noen år siden. Følte en enveis kommunisering ved hver time, hvor jeg måtte vite min egen problemstilling på forhånd og hvilken behandling jeg trengte. Følte at han bare satt der å nikket med hodet. Følte meg lite sett og ikke fulgt ordentlig opp. Følte at jeg gikk ut med ett større spørsmålstegn enn da jeg gikk inn. Han skal ha pluss for å ha tatt seg av henvisning til spesialist da jeg selv ba om det. Men det hadde vært en selvfølge at han skulle gjort dette på egen initiativ, da jeg kom med samme problemstilling for tredje gang. Jeg ser flere sier dissen er dissen og det er han. Jeg kan ikke gi noe vurdering på servicen. Da jeg byttet fastlege, og ikke vært her på flere år.

Dissen er dissen...

Sier lite, og lytter riktignok. Men toveiskommunikasjon er greit.
Føler jeg må stille min egen diagnose.
Har i enkelte perioder følt meg lite trodd under sykdom.
Stort pluss at han skriver ut NDT.