Knut Dissen

Høybråten Legekontor

2000

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Høybråten Legekontor
Folkvangveien 26 1086 Oslo
Knut Dissen er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Knut Dissen

En mann av få ord.

Dissen er en lege med få ord. Jeg hadde han som fastlege for noen år siden. Følte en enveis kommunisering ved hver time, hvor jeg måtte vite min egen problemstilling på forhånd og hvilken behandling jeg trengte. Følte at han bare satt der å nikket med hodet. Følte meg lite sett og ikke fulgt ordentlig opp. Følte at jeg gikk ut med ett større spørsmålstegn enn da jeg gikk inn. Han skal ha pluss for å ha tatt seg av henvisning til spesialist da jeg selv ba om det. Men det hadde vært en selvfølge at han skulle gjort dette på egen initiativ, da jeg kom med samme problemstilling for tredje gang. Jeg ser flere sier dissen er dissen og det er han. Jeg kan ikke gi noe vurdering på servicen. Da jeg byttet fastlege, og ikke vært her på flere år.

Dissen er dissen...

Sier lite, og lytter riktignok. Men toveiskommunikasjon er greit.
Føler jeg må stille min egen diagnose.
Har i enkelte perioder følt meg lite trodd under sykdom.
Stort pluss at han skriver ut NDT.

God og trygg lege

Som flere skriver er Knut en mann av få ord. Men hvem trenger vel en skravlete lege. Knut er rolig og stresser ikke og er god til å lytte. Jeg har brukt han i 15 år og er svært fornøyd.
Alt fra små til større saker, og føler meg alltid godt ivaretatt.

Omsorgsfull og dyktig lege

Dr. Dissen er en mann med få ord. Likevel er han dedikert og spør de få riktige spørsmålene. Han er effektiv og strekker seg alltid ekstra for å få oss inn til han før rushen starter. Vi bor langt unna, men vil heller kjøre en stykke å få en lege som er varm, kunnskapsfull og dedikert. Med vennlig hilsen

Tafatt lege

En fastlege med få ord. Jeg har opplevd Knut Dissen som lite løsningsorientert og usedvanlig tafatt. Jeg har møtt lite forståelse for behovet for rask og effektiv hjelp når jeg virkelig har trengt dette. Han har vist liten forståelse for nødvendigheten av å pushe frem raskere undersøkelser hos spesialister etc.
Det har vært vanskelig å komme igjennom på telefon. Totalt sett et lite imøtekommende legekontor når helsesituasjon ikke er A-4. Takk og pris så har jeg kunnet bruke lege hos Aleris frem til jeg fikk ny fastlege.