Høybråten Legekontor

Folkvangveien 26 1086 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Høybråten Legekontor

Beste lege

Lege: Knut Dissen Skrevet

Han er den beste lege nøen ganager jeg har møtt. Jeg er tolk og møtt mange leger gjennom min jobb. Min fastlege er den beste. Han hører på alt vi sier uten å avbryte, selvom vi brukermer tid enn den er satt opp. Veldig omsorg og forståelsefull. han er veldig rask til henvise til spesialister. Hele familien har vi ham i 18 år.

En fastlege man kan stole på

Lege: Jon Kjetil Skaaraas Skrevet

Jeg har benyttet meg av Skaaraas i flere år og opplever han som ærlig, støttende og kunnskapsrik. Han følger opp og bryr seg om pasientene sine, samtidig som han er en meget hyggelig mann å forholde seg til. Dessverre har jeg flyttet et stykke unna, og så meg nødt til å bytte til en mer lokal fastlege. Jeg og familien setter utrolig stor pris på leger som Dr. Skaaraas, og vil takke han for den innsatsen han gjort for oss.

Rolig/tid til å lytte

Lege: Hasib Hussain Shah Skrevet

Imøtekommende og hyggelig. Lett å prate med, men ikke flink til å gi tilbakemelding på prøveresultat selv om han sa at han ringte pasienten selv for tilbakemelding på prøver. Har forsøkt flere ganger å komme i kontakt med han i denne forbindelse uten resultat. Her har han en jobb å gjøre!

Totalinntrykk ikke godt

Lege: Hasib Hussain Shah Skrevet

Dessverre ble mitt inntrykk av denne legen betraktelig dårligere etter at jeg brukte han i 2 og et halvt år. Koselig og imøtekommende da jeg hadde time, men der slutter det dessverre. Derfor så jeg meg nødt til å bytte fastlege. En lege skal alltid ta pasienten på alvor. Ikke motsatt.

Lyttende, kunnskapsrik og trygg lege

Lege: Jon Kjetil Skaaraas Skrevet

Hele familien har hatt Dr. Skaaraas i mange år og vi er alle svært fornøyd. Han følger godt opp og henviser ved behov. Har vært en god lege og vi må dessverre bytte da vi flytter langt unna.