Høybråten Legekontor

Folkvangveien 26 1086 Oslo

Siste vurderinger av Høybråten Legekontor

En mann av få ord.

Lege: Knut Dissen Skrevet

Dissen er en lege med få ord. Jeg hadde han som fastlege for noen år siden. Følte en enveis kommunisering ved hver time, hvor jeg måtte vite min egen problemstilling på forhånd og hvilken behandling jeg trengte. Følte at han bare satt der å nikket med hodet. Følte meg lite sett og ikke fulgt ordentlig opp. Følte at jeg gikk ut med ett større spørsmålstegn enn da jeg gikk inn. Han skal ha pluss for å ha tatt seg av henvisning til spesialist da jeg selv ba om det. Men det hadde vært en selvfølge at han skulle gjort dette på egen initiativ, da jeg kom med samme problemstilling for tredje gang. Jeg ser flere sier dissen er dissen og det er han. Jeg kan ikke gi noe vurdering på servicen. Da jeg byttet fastlege, og ikke vært her på flere år.

Den beste legen.

Lege: Gry Elin Tøfte-Furu Skrevet

Har brukt Høybråten legekontor fra 2004, så jeg har hatt noen forskjellige før Tøfte-Furu begynte. Kommer aldri til å bytte fastlege- hun er den beste! Lytter og sender henvisning med en gang. Forklarer godt og man føler seg rett og slett trygg.
Anbefaler henne på det varmeste!

En lun og dyktig mann

Lege: Jon Kjetil Skaaraas Skrevet

Skaaraas er en kjempetrivelig kar, jeg tror alle kunne trengt en bestefar som han! Er veldig fornøyd med timene jeg har hatt, han har hjulpet meg gjennom mye forskjellig. Som flere skriver er det vanskelig å få time dessverre så jeg vurderer å bytte fastlege selv om han er den beste jeg har hatt hittil.

Han har også ringt meg på kvelden en gang for å høre hvordan det gikk med meg etter å ha vært på legekontoret med kraftig lungebetennelse. Dette gir trygghet.

Dette er en lege jeg har blitt ordentlig glad i rett og slett!

Dissen er dissen...

Lege: Knut Dissen Skrevet

Sier lite, og lytter riktignok. Men toveiskommunikasjon er greit.
Føler jeg må stille min egen diagnose.
Har i enkelte perioder følt meg lite trodd under sykdom.
Stort pluss at han skriver ut NDT.

Doesn’t listen

Lege: Gunnar Rusten Skrevet

He didn’t listen to my problems or take me seriously. His response to me was to give me the names ornament some bookstore to read. Swapped pretty fast after having him as my fastlege
Would not recomend him to anyone.