Høybråten Legekontor

Folkvangveien 26 1086 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Høybråten Legekontor

Lege: Jon Kjetil Skaaraas Skrevet

Det finnes ingen bedre lege en Skaaraas.
Han har vært familiens klippe i alle år.
Uansett hva det er, har han vært der for oss.
Han skal snart pensjoneres og det blir trist for meg som pasient.
Han har nok brukt ekstremt mye av sin fritid på å hjelpe sine pasienter ved å være så tilgjengelig.
Vel fortjent tid i vente kjære Skaaraas☺️

Forferdelig

Lege: Jon Kjetil Skaaraas Skrevet

Viser at han er opptatt av sosiale faktorer enn pasientene. Har vært der ved flere anledninger Og kommet med følelsen av veldig lite hjelp. Mer opptatt av pauser og fortelle pasienter at han ikke har tida. Til tross for at pasienten aldri blir hentet inn til avtalt tid. Alltid 30-40 min på overtid.

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Hasib Hussain Shah Skrevet

Hasib er en flott fastlege, tar seg tid til pasientene, sørger for at man alltid føler seg godt ivaretatt, og er supert med barn. Meget godt fornøyd med ham!

Beste lege

Lege: Knut Dissen Skrevet

Han er den beste lege nøen ganager jeg har møtt. Jeg er tolk og møtt mange leger gjennom min jobb. Min fastlege er den beste. Han hører på alt vi sier uten å avbryte, selvom vi brukermer tid enn den er satt opp. Veldig omsorg og forståelsefull. han er veldig rask til henvise til spesialister. Hele familien har vi ham i 18 år.

En fastlege man kan stole på

Lege: Jon Kjetil Skaaraas Skrevet

Jeg har benyttet meg av Skaaraas i flere år og opplever han som ærlig, støttende og kunnskapsrik. Han følger opp og bryr seg om pasientene sine, samtidig som han er en meget hyggelig mann å forholde seg til. Dessverre har jeg flyttet et stykke unna, og så meg nødt til å bytte til en mer lokal fastlege. Jeg og familien setter utrolig stor pris på leger som Dr. Skaaraas, og vil takke han for den innsatsen han gjort for oss.