Anne Lill Eide

Autorisasjon (1984)

0 av 1900

Fastlegene Colosseum Telefonnummer23 68 17 5023 68 17 ...
Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo
Anne Lill Eide er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Lill Eide

Anbefales ikke

Opplevde legen som arrogant, og som om hun ikke tok meg på alvor. Prøvde å forklare hvorfor jeg hadde bestilt time, og ble bare møtt med "Hva tror du jeg kan gjøre for deg?", i en ikke-vennlig tone. Fikk også beskjed om notater jeg hadde skrevet ned, for å redegjøre for hvor/når jeg hadde smerter bare var "rot, og ikke kunne brukes til noe som helst". Legen sjekket ikke ut de smertefulle områdene, og ba meg bare komme tilbake en måned senere. Eller ta kontakt med en privat spesialist, og betale hundrevis av kroner. Anbefaler virkelig ikke denne legen. Vet ikke om hun er klar over at hun fremstår som overlegen, lite behjelpelig - men sånn føles det hvert fall som pasient. Virket ikke som om hun brydde seg i det hele tatt.

Hatt henne som fastlege i mer enn 15 år

Faglig dyktig. Vi kan være uenig men hun hører på hva jeg sier. Når hun er usikker- henviser hun videre. Følger opp og stiller krav til meg, og skriver ikke ut piller og sykemeldinger i hytt og gevær. Det synes jeg er svært viktig. Jeg stoler på henne.

Flink lege

Anne lill er dyktig og smart. Hun er god til å se sammenhenger og trygg på faget sitt. Hun kan være nokså direkte, men jeg synes det er bra. Beste fastlegen jeg har hatt.

Lite positiv?

Jeg liker ikke å publisere negative tekster om personer som ikke kan svare for seg, men må bare legge til her at jeg også er en av dem som valgte å bytte fastlege etter å ha gått til Eide en periode. Rett og slett fordi jeg følte meg dum/sett ned på når jeg satt hos henne, selv om jeg normalt overhodet ikke har problemer med selvfølelsen. For meg var det mer riktig med en lege som jeg kunne oppleve som mer ... medmenneskelig? Dråpen som fikk begeret til å flyte over for meg, var da jeg opplevde at jeg nærmest ble gjort narr av for å ha gått til en helhetsterapeut for å bli kvitt en allergi (som jeg også ble kvitt). Jeg har et normalt forhold til alternativ terapi, men dersom fastlegen min absolutt skal mene noe om det, forventer jeg en normal, høflig tilnærming til temaet - og ikke å bli snakket til som om jeg var en dum, liten jente.

Altfor dårlig tid til sine pasienter!

Har hatt denne legen i 4år, og alltid følt at hun ikke har nok tid når jeg er der.. har prøvd å like henne, men sitter nå igjen med en følelse av at man ikke har behov for fastlege i det hele tatt! det eneste di kan gjøre er å gi deg henvisning og resept, noe du likegreit kan få på mail eller på e-resept sendt direkte til apotek.
Anbefaler ikke Anne-Lill, og kommer til å bytte lege selv.
Hun har ikke nok tid, di har ofte problemer med betalingsterminal, og i tillegg skylder på at pasienter ikke har betalt, og tar det som selvfølge at du skal sende kontoutskrift i posten.
Føler også at problemer blir bagatellisert, at di ikke kan hjelpe, og at jeg ikke får sagt allt jeg er der for. Om det er mer enn èn ting jeg lurer på blir jeg bedt om å bestille ny time.