Fastlegene Colosseum

Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo

Siste vurderinger av Fastlegene Colosseum

Meget misfornøyd

Lege: Per Johan Askim Skrevet

DR. Askim er en sta, gammeldags lege med null forståelse for sine pasienter etter min mening. Han mistenkeliggjør deg så fort du kommer inn døren på hans kontor og snakker attpåtil nedlatende til sine pasienter.

Dette var en skrekk opplevelse for meg!!

skryter til pasientene sine om tidligere stillinger i sin karriere,

Kjempeflink Fastlege

Lege: Frode Elsness Skrevet

Jeg pleier ikke å skrive på noen nettside om helsepersonell. Denne gangen gjør jeg inntak Jeg møter ham ofte, da jeg har en hjertesykdom som krever det.
Elsness er tilstede, tar seg tid lytter, og tåler min redsel og frykt, som kommer i blant.
Jeg er alltid takknemlig når jeg går derfra, fordi jeg jeg kjenner meg ivaretatt.
Personalet på labben, og i resepsjonen er medmennesker og ser selv om du ikke sier noe.

Trygg, dyktig lege

Lege: Per Johan Askim Skrevet

Blir alltid tatt i mot med et hyggelig velkommen. Har vært pasient i mer en 20 år. Gir deg gode råd, med rask henvisning der det trengs.

Hjälpsam, kunnskapsrik, engagert

Lege: Anne Lill Eide Skrevet

Jag har haft Dr.Eide som fastlege i över 6 år och har dom få gånger jag trengte hjälp fått de omgående, hon är omtänksam och har stor kunnskap.
Jag kan rekommendera Dr.Eide till alla som vill byta fastlege.
Jag kommer att ha kvar henne som min fastlege så länge jag bor kvar i Oslo.
Klinikken är itillägg flott, och har duktiga och imöteskommande ansatta.

En voksen, kunnskapsrik og ærlig lege.

Lege: Per Johan Askim Skrevet

Ser barsk ut, men har utrolig menneskeunnskap og EMPATI. til tross for at han " kaførste gangn virke litt direkte og tøff" ved førtste gangs besøk. Helt feil. Han og jeg knakk fort koden, men jeg er 4 år eldre og vet hv or jeg har han. En KJERNEKAR.Han btuker tid på sine pasienter, så om det går ut over ventetid, MEN HAN GJØR SEG FERTDIG!!! Har sett han behandle gamle pasienter som om de var hans foreldre. akkurat som mødre m småbarn behandliliees som den sjøreste . Per Johan Askim er en GOD DOKTOR