Fastlegene Colosseum

Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Fastlegene Colosseum

Flink lege

Lege: Frode Elsness Skrevet

Han er veldig flink. Hadde vært hos ham fra 2010. Alltid diagnoserte riktig for 2-3 alvorlig sykdommer.

Trygg, kunnskapsrik og lett og forholde seg til

Lege: Frode Elsness Skrevet

Jeg har hatt Frode Elsness som fastlege i 10 år, og jeg er svært fornøyd med ham. Han setter seg inn i situasjonen og gir konkrete, klare og nyttige tilbakemeldinger som har hjulpet meg de gangene jeg har trengt det.

Effektiv, dyktig og trygg

Lege: Eir Marie Elsness Bergan Skrevet

Jeg har hatt Eir Marie som fastlege siden 2015 og er veldig fornøyd med henne. Jeg har ikke vært der så mye tidligere, men har fått tettere oppfølging nå når jeg er gravid. Hun er effektiv og god til å svare på spørsmål som jeg lurer på. Det fremstår for meg som hun er trygg og dyktig i faget sitt, samtidig som hun henviser videre, dersom hun tenker at dette bør sjekkes nærmere av noen med større kompetanse på det spesifikke området. Jeg opplever at hun forstår meg og at vi har en fin dialog sammen. Anbefaler henne absolutt som fastlege.

Lang erfaring, men føler meg ikke helt trygg

Lege: Per Johan Askim Skrevet

Jeg har hatt Per Askim som fastlege i flere år. Hans lange erfaring var en av årsakene til at jeg gikk dit. En hyggelig lege og god samtalepartner. På den annen side har jeg blitt utrygg på om de prøver og undersøkelser som burde vært tatt virkelig blir det. Jeg føler, ut fra situasjoner som er inntruffet, at jeg ikke helt kan stole på det. En god atmosfære ved kontoret kan observeres av oss pasienter

Nøktern, nysgjerrig og løsningsorientert

Lege: Anne Lill Eide Skrevet

Har bare gode ord å si om Anne Lill, det eneste er at hun sjelden er tilgjengelig på kort varsel. Kan jo være et resultat av popularitet? Hun lytter, er nysgjerrig og hopper over unødvendig detaljer. Det passer meg midt i blinken. Har ikke akkurat rendt ned kontoret hennes, men de gangene jeg har vært der, møtes jeg av seriøsitet. Takk!

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.