Fastlegene Colosseum

Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo

Siste vurderinger av Fastlegene Colosseum

En voksen, kunnskapsrik og ærlig lege.

Lege: Per Johan Askim Skrevet

Ser barsk ut, men har utrolig menneskeunnskap og EMPATI. til tross for at han " kaførste gangn virke litt direkte og tøff" ved førtste gangs besøk. Helt feil. Han og jeg knakk fort koden, men jeg er 4 år eldre og vet hv or jeg har han. En KJERNEKAR.Han btuker tid på sine pasienter, så om det går ut over ventetid, MEN HAN GJØR SEG FERTDIG!!! Har sett han behandle gamle pasienter som om de var hans foreldre. akkurat som mødre m småbarn behandliliees som den sjøreste . Per Johan Askim er en GOD DOKTOR

den verste legen

Lege: Per Johan Askim Skrevet

Han burde aldri ha blitt lege, fordomsfull, forutinntatt, latt, og lite dyktig. Etter ett år hos denne legen, har jeg byttet, fordi jeg fikk aldri hjelp med mine kroniske sykdommer. Jeg har flere diagnoser og trenger oppfølging og videre utredning. Han gidder verken henvise videre eller utrede selv. I følge han "ingenting er farlig" og " du kan dø når som helst". Uetisk og uempatisk .

Gikk derifra trist uten hjelp

Lege: Anne Lill Eide Skrevet

På mitt første besøk hos denne legen var hun alt annet enn imøtekommende og interessert i å hjelpe meg. Derimot brukte hun hele legetimen jeg betalte for til å kritisere meg på en så direkte, frekk og nedlatende tone som jeg aldri har blitt snakket til før. Merkelig at jeg skulle måtte oppleve dette hos legen min. Utrolig trist og skuffende. Jeg var lei meg resten av dagen etter timen min.

Følte meg angrepet og uthengt

Lege: Anne Lill Eide Skrevet

Jeg var på et tidspunkt så syk at jeg nesten ikke orket å dra til legen men da jeg virkelig trengte hjelp fant jeg styrke til å oppsøke fastlegen min. Jeg slet da jeg satt på stolen og forklarte symptomene mine. Full av smerter, feber og lidelse ble jeg rimelig frustrert da en stor del av legens fokus var på å kritisere utseendet mitt, sminken min og "unge idag".. Følte ikke jeg ble tatt på alvor, snarere bare kritisert. Gråt da jeg dro derifra og har ikke turt å dra tilbake. Ser andre kommenterer at denne legen ikke er for en sart sjel og det kan jeg skrive under på. Jeg er ikke ekstremt følsom men dette taklet ikke jeg.

Strekker seg kort

Lege: Eir Marie Elsness Bergan Skrevet

Jeg har hatt denne fastlegen i ca. 1 år. I løpet av denne perioden har jeg hatt behov for legen 3 ganger. Ingen av de 3 gangene har jeg egentlig fått hjelp til det jeg kom med. Hun har aldri av eget initiativ stilt spørsmål rundt min helse, foreslått prøver eller undersøkelser eller gjort seg kjent med meg som pasient. Føler meg lite oppfulgt og lite ivaretatt. Hun har ikke overblikk over helsa mi, og hun strakk seg ikke "det lille ekstra" da jeg hadde behov for det, da hun ikke var pålagt å hjelpe meg etter lovverket.