Fastlegene Colosseum

Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo

Siste vurderinger av Fastlegene Colosseum

Kunnskapsrik og empatisk

Lege: Anne Lill Eide Skrevet

Dr. Eide, er den beste fastlegen jeg har hatt. I tillegg til å være dyktig og kunnskapsrik, er hun også en svært empatisk lege. Det at hun også har en humoristisk sans er også et pluss!

Faglig dyktighet, med noen mangler

Lege: Eir Marie Elsness Bergan Skrevet

Jeg følte at denne legen var arrogant og ikke så veldig forståelsesfull og åpen rundt spørsmål el.l .. Jeg var ikke fornøyd pga. dette. Legen har høy og god faglig dyktighet som jeg ikke tviler på. Men som sagt opplevdes hun som arrogant og det var ikke et koselig møte med tanke på psykisk helse.

Hektisk og «travel»fra første stund

Lege: Anne Lill Eide Skrevet

Prøver å virke interessert, men er overfladisk og lite grundig.

Etter mer enn et år ga jeg opp og fant jeg en annen lege. Det var et godt og viktig valg, og har nå en dyktig og trygg lege.

Kan ikke (med god samvittighet) anbefale Anne Lill Eide.

Ikke ivaretatt

Lege: Anne Lill Eide Skrevet

Må dessverre si jeg er veldig misfornøyd. Jeg ble ikke møtt med forståelse under timen og har i ettertid brukt 2 døgn på å kontakte legen etter oppringning fra henne. Har fremdeles ikke fått svar på hva saken gjelder og må gå hele helgen å tenke på dette.

Nedlatende

Lege: Anne Lill Eide Skrevet

Jeg opplever at Eide har vært svært nedlatende og uten tid til å lytte til pasienten. Det er svært vanskelig å få time og hun har ikke mer enn maks 5 minutter til deg når du først kommer til.