Fastlegene Colosseum

Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo

Siste vurderinger av Fastlegene Colosseum

Lege: Frode Elsness Skrevet

Har endelig funnet en fastlege jeg faktisk kommer til å bruke når jeg skulle ha behov. Han er nysgjerrig og tar deg på alvor, han er der for å hjelpe og ikke kun for å skrive ut sykemeldinger og resepter. Skal aldri bytte fastlege!

Dyktig og effektiv

Lege: Eir Marie Elsness Bergan Skrevet

Lytter til pasienten og er effektiv mhp. videre undersøkelser. Hun nøler ikke med å sende deg videre i systemet om nødvendig. Meget hyggelig, kunnskapsrik og trygg lege.

Har gått til henne både grunnet sykdom, svangerskap oppfølging og med spedbarn.

Ekstremt dyktig med barn!

Kan absolutt anbefales.

Meget kunnskapsrik lege!

Lege: Eir Marie Elsness Bergan Skrevet

Dr. Bergan er en meget kunnskapsrik og dyktig lege! Dette har hun vist gjentatte ganger ved å ta raske og RIKTIGE avgjørelser under mine legebesøk. Grunnet endret jobb- og bosituasjon, måtte jeg dessverre bytte til en annen fastlege. Jeg vurderer nå å bytte tilbake til dr. Bergan, til tross for at jeg da må pendle 2,5 timer hver vei. Jeg gir dr. Bergan mine beste anbefalinger!

Flink og tydelig

Lege: Anne Lill Eide Skrevet

Jeg har hatt Anne Lill som fastlege i mange år og stoler på henne og hennes vurderinger. Hun kan være uvant direkte i starten og det gjorde meg noe usikker, men min erfaring at jeg gjerne kan være direkte og tydelig tilbake. Jeg blir alltid tatt på alvor i relasjon til viktige ting. Til tider har hun vært helt fantastisk!

Erfaren og ærlig lege

Lege: Anne Lill Eide Skrevet

Jeg har gått til Anne Lill i flere år og anbefaler henne varmt.
Jeg opplever henne som tydelig, kunnskapsrik og effektiv - med empati og forståelse på de rette stedene.
Hennes tydelighet og effektivitet kan nok oppleves noe uvant og litt skummel i starten, men jeg anbefaler å være tydelig og ærlig selv, og ha full tillit til henne.
Hun har vært en uvurderlig støttespiller for meg når livet og kroppen har buttet.