Fastlegene Colosseum

Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Fastlegene Colosseum

Kunnskapsrik og flink lege

Lege: Frode Elsness Skrevet

Jeg har hatt Frode som fastlege i flere år, og jeg har kun god erfaring med han og legekontoret han jobber ved. Anbefales på det sterkeste.

Super lege!

Lege: Eir Marie Elsness Bergan Skrevet

Hun er profesjonell og hyggelig, og hun gir realistiske forventninger. Føler alltid at hun tar meg seriøst, og nøler ikke med å henvise videre eller gjøre flere undersøkelser hvis det er behov for dette.

Anbefales ikke hvis du trenger en lytter

Lege: Anne Lill Eide Skrevet

Jeg har hatt Anne Lill som fastlege i ca. 2 år nå. Hver gang jeg har vært hos henne har jeg følt meg sett ned på og ikke tilpass. Det har vært ubehagelig å snakke om problemet og hun overkjører meg med sin egen prat hver gang. Ofte stiller hun meg til veggs, selv når jeg har vært på gråten og følt meg dårlig. Jeg har selv tatt opp at det jeg trenger av henne er at hun lytter, at jeg blir betrygget og at problemene mine blir tatt hånd om - jeg har gått fra legetimene hennes hver gang med å være såret og sint og følt at jeg bare har kastet bort penger og tid på å være der. En gang hadde jeg time 9.30 og hun var forsinket med 1 time og 25 minutter, allerede på starten av dagen.

Anbefales dessverre absolutt ikke :)

Dömmende og avvisende

Lege: Anne Lill Eide Skrevet

Kom til henne med et problem om psykisk helse, hun skyldte på at jeg tiltrukket meg oppmerksomhet fordi jeg hadde farget håret og hadde lange negler. Ble helt sjokkert. Var relativt ung når dette skjedde og ble helt satt ut. Fölte meg virkelig ikke sett eller hört.
Veldig overlegen..

Anbefales ikke! Gikk derfra med en usikker fölelse og ingen hjelp.

Väldigt bra lege.

Lege: Frode Elsness Skrevet

Väldigt nöjd med Frode. Han tar sig alltid tid och lyssnar. Och ser ibland vad jag behöver innan jag själv gör det. Dem har alltid hastetimmar för dagen. Jag har flyttat en bit utanför oslo, men kommer oansett inte byta läkare. Kan verkligen anbefalas.