Anne Lill Eide

Fastlegene Colosseum

1984

0 av 1900

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Fastlegene Colosseum
Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo
Anne Lill Eide er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Lill Eide

Gikk derifra trist uten hjelp

På mitt første besøk hos denne legen var hun alt annet enn imøtekommende og interessert i å hjelpe meg. Derimot brukte hun hele legetimen jeg betalte for til å kritisere meg på en så direkte, frekk og nedlatende tone som jeg aldri har blitt snakket til før. Merkelig at jeg skulle måtte oppleve dette hos legen min. Utrolig trist og skuffende. Jeg var lei meg resten av dagen etter timen min.

Følte meg angrepet og uthengt

Jeg var på et tidspunkt så syk at jeg nesten ikke orket å dra til legen men da jeg virkelig trengte hjelp fant jeg styrke til å oppsøke fastlegen min. Jeg slet da jeg satt på stolen og forklarte symptomene mine. Full av smerter, feber og lidelse ble jeg rimelig frustrert da en stor del av legens fokus var på å kritisere utseendet mitt, sminken min og "unge idag".. Følte ikke jeg ble tatt på alvor, snarere bare kritisert. Gråt da jeg dro derifra og har ikke turt å dra tilbake. Ser andre kommenterer at denne legen ikke er for en sart sjel og det kan jeg skrive under på. Jeg er ikke ekstremt følsom men dette taklet ikke jeg.

Faglig dyktig, direkte og trygg

Jeg har hatt Ann Lill Eide som fastlege i flere år og har fulgt henne fra ulike legesentre. Hun er rask, effektiv og har en direkte og ærlig tilnærming. Jeg opplever at hun har tatt både bekymringer og sykdom på alvor og går grundig til verks for å gi medisinsk oppfølging, råd og evt henvisning videre når det trengs.

Dette er nok ikke legen for en sart sjel, men jeg opplever ærlig og direkte dialog som trygt og riktig for meg. Hun har møtt meg på upåklagelig vis i alt fra bagatellmessige virusinfeksjoner til personlige livskriser jeg har hatt.

Hilsen

Aldri hjelp å få

Umulig å få time når du trenger det. Har tatt inn for mange kunder og jobber ofte ikke full tid. Tyner penger ut av systemet og yter ingen hjelp til de som trenger det. Legevakta blir som regel løsningen.

Beste fastlegen jeg har hatt

Akkurat det man skulle ønske av en lege. Flink, åpen og behjelpelig. Tvang kjæresten til å bytte til samme, som også er superfornøyd.