Anne Lill Eide

Sørkedalsveien 10D 0369 Oslo
Anne Lill Eide er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Lill Eide

Arrogant

Utrolig negativ opplevelse av denne legen. Hun er utrolig arrogant.
Hun bruker mye tid på å fortelle deg personlige/politiske synspunkter, og veldig lite tid på å lytte til deg. Når jeg fortalte henne om problemene mine avbryttet hun meg for å klage på språket mitt som hun mente ikke var godt nok.
Kan ikke anbefale henne til noen.

Elendig service

Damen på telefonen ved bestilling av time er utrolig frekk og lite interessert i annet enn å ta neste telefon. Ringe 3 ganger for å få time og endte opp med å måtte vente 6 uker for å endelig få en time, svaret jeg fikk de tre gangene jeg ringte var: "dette er slik det er hos oss, du får prøve igjen en annen dag eller bestille på nett"! når jeg fikk time måtte jeg vente i 50 +minutter på å komme inn, legen så så vidt på meg, satt bare å skrev på PC og gav meg en resept på noe jeg ikke vet hva er og sendte meg hjem. Elendig service fra A-Å og virkelig ikke en måte å behandle mennesker på! Dette er ikke første gang dette har hent med denne fastlegen. Anbefales ikke!

En ekstremt dyktig og kunnskapsrik lege

Har hatt Anne Lill som fastlege i nå snart 5 år. Dette er en utrolig dyktig og nøye lege. Hun har henvist meg til spesialist når jeg har trengt det, hun fulgte meg til og med fysisk til kiropraktor da jeg kom inn med en stygg prolaps. Dette er legen for deg som har litt bein i nesa selv, og som ikke er der for å sitte å surre og drøye. Hun lytter og er effektiv, og hjelper deg der du trenger det. Hun skriver ikke ut sykemeldinger i hytt og pine, noe jeg synes er helt herlig. En sterk og flott dame!

(Eneste minus er hennes popularitet. Du kan ofte ende opp med å måtte vente litt)

Dyktig og forståelsesfull

Jeg har hatt Anne Lill som fastlege i rundt to år og har vært veldig fornøyd med henne. Hun tar seg tid til å lytte, og hun følger opp der det er behov. Rask til å svare på nett, og har fått telefoner på kveldstid der det har vært behov for raskt svar. Jeg bytter kun fordi jeg flytter. Hun er den beste fastlegen jeg har hatt!
Ekstra pluss med booking av time og kommunikasjon gjennom e-portal - effektivt og tidsbesparende.

Tilgjengelig

Anne Lill er en lege som virkelig tar seg tid til deg, hun hører på hva du har å si, og kommer med tilbakemeldinger. En ting som jeg syntes er veldig bra er at hun er kjapp til å svare på E-dialog, og dermed får jeg svar på ting som engster meg, men som man kanskje ikke nødvendigvis trenger å dra til legen med. Tommel opp :)