Anne Lill Eide

Anne Lill Eide er en av 557 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Lill Eide

Anbefaler ikke!

Uprofesjonell fastlege!!
Hun har aldri tid når man faktisk har avtale å møte og særlig ettersom man venter over 1 time i gangen, «Jeg har ikke tid hva er det du..»?? Hallo! Dersom man jobber som fastlege da må man være oppmerksom, effektiv og ha god tid til pasient behandling ellers slutte å tulle med folk som trenger profesjonell hjelp.

Proff, rask og god

Flink fastlege som er rask men også tar seg god tid når det er snakk om psyke og sånne ting som ikke kan fikses med tastetrykk og blodprøver. En god person!

anbefales ikke

hun har vært og er direkte ufin mot meg når jeg spør om hjelp til psykisk helse. alle spørsmål jeg har blir møtt med ett sukk, og om jeg sier jeg trenger hjelp til noe- blir det feid under ett teppe. når jeg virkelig er syk fysisk er hun kjapp og grei, men når jeg går fra legekontoret gråtende hver gang er det ikke å anbefale lengre.

Lege til rett tid og behov

Jeg har hatt Anne Lill som fastlege noen år, og fått hjelp til stort og smått.

På små ting er hun ganske rask i bistanden, men på større ting så bruker hun nesten mer enn nødvendig tid og enda litt tid på meg. Når jeg trenger det, så vet jeg at Anne Lill mer enn stiller opp. Jeg skylder henne mye.

Oppriktig og engasjert lege

Anne Lill har vært min fastlege en god stund nå, og jeg syns hun fortjener honnør for sin innsats og dyktighet.

Jeg har gått til Anne Lill for både fysiske og psykiske plager. I begge tilfeller har hjelpen vært upåklagelig, men i starten var det litt uvant at hun kunne være tydelig på hvordan jeg selv kan bidra til at jeg får en bedre helse. Jeg har lest de tidligere innleggene her, og jeg er fristet til å anta at noen av de negative innleggene er fra pasienter som ikke syns det er greit å få beskjed om at ikke alt kan bli ordnet for en, men at man av og til må bidra selv også.

Anne Lill er er en riv ruskende dyktig fastlege. Hvis det viktigste for deg er god helse, er Anne Lill riktig fastlege.