Anne Lill Eide

Fastlegene Colosseum
Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo
Anne Lill Eide er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Lill Eide

Kunne ikke vært mer misfornøyd med Eide

Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i de positive anmeldelsene som ligger her. Jeg opplevde henne fra første stund som en arrogant, kalt, bedrevitende, nedverdigende og dirkete frekk person. Man drar ikke til legen for å bli sett på med et kritisk øye, men for å få hjelp. Hun nevner ved flere anledninger om hvilken utdanning hun har, hvor hun har jobbet og hvor mye erfaring hun har. Dette fungerer ikke som betryggende, men som skryting. Hun er svært skeptisk og ekstremt uvillig til å henvise til eksperthjelp som rår ut over hennes egen kompetanse. Hun kaller seg spesialist, men jeg har ikke fått hjelp til noe som helst. Jeg føler meg dårlig og lei meg når jeg kommer dit, får ingen empati eller omsorg. Hun snakker mer om seg selv og sin kunnskap, enn å faktisk undersøke eller kartlegge problemene. Hun er ved flere anledninger frekk, og direkte nedlatende. Alt i alt en helt forferdelig opplevelse med denne fastlegen.

Kunnskapsrik

Tar seg god tid til å forklare, behandler meg
som jeg er smart og oppegående og føler ikke hun snakker "legespråk"over hodet på meg. Kan være direkte, men også morsom. God inntoning.

Seriøs

Har gått til Anne Lill Eide i mange år.
Får alltid hennes oppmerksomhet, og klare anvisninger og god informasjon.

Direkte, men samtidig omsorgsfull

Jeg har hatt Anne Lill som fastlege i godt og vel 10 år. Hun er direkte i sin kommunikasjon, som for noen kan være litt uvant. For min del er det svært befriende med en lege som sier det som det er. Puter under armene når du hypokonderier får du ikke, men du får engasjert hjelp når du faktisk trenger det. Jeg opplever henne som ærlig, og som en som genuint ønsker å hjelpe deg.

Tryggt, profft och uppföljande

Har haft Anne-lill som fast lege i många år och följt med henne när hon bytta legesenter.
Det är den bästa legen jag haft, hon lyssnar och är flink på att kommunicera.
Anne-lill är alltid varm och välkomnande.
Hon gör en slitsam situation lite enklare och är alltid proff i bedömning och analyse fasen

Super fastlege

Jeg har hatt Denne fastlegen i et par år nå og er kjempefornøyd. Lett å snakke med, alltid blid og forståelsesfull og ikke minst hjelpsom. Tar seg god tid for å hjelpe. Den beste legen jeg har hatt :)

Solid og god fastlege

Jeg har hatt Anne Lill som fastlege i over 10 år,
og til tross for at noen av mine sykdommer har vært vanskelig å finne ut av, har hun lykkes og alltid tatt meg alvorlig. Kjempefornøyd! :)

En meget rasjonell lege.

Jeg hadde anne Lill som fast lege i snart 20 år og bestemt og resolutt å beholde samme fastlege så lenge det tillate seg.Hun er støtende,omsorgsfull, rasjonnel og ikke minst en lege som kan prate.En lege med absolut høy sosial kompetanse.
Jeg er veldig heldig og beæret å ha Anne Lill som fastlege.Tusen takk.

Den dårligste legen jeg har hatt

Jeg gikk ut av legekontoret til Anne Lill og følte meg helt forferdelig etter et legebesøk. Hun er nedverdigende, og får meg til å føle meg dum. Spydig er hun også. Alle spørsmål er dumme, og mine behov blir ikke ivaretatt.

Anbefaler ingen å ha Anne Lill Eide som fastlege. For en opplevelse. Sånn skal det absolutt ikke være å gå til legen sin.

Hilsen en opprørt pasient.

Arrogant

Utrolig negativ opplevelse av denne legen. Hun er utrolig arrogant.
Hun bruker mye tid på å fortelle deg personlige/politiske synspunkter, og veldig lite tid på å lytte til deg. Når jeg fortalte henne om problemene mine avbryttet hun meg for å klage på språket mitt som hun mente ikke var godt nok.
Kan ikke anbefale henne til noen.

Elendig service

Damen på telefonen ved bestilling av time er utrolig frekk og lite interessert i annet enn å ta neste telefon. Ringe 3 ganger for å få time og endte opp med å måtte vente 6 uker for å endelig få en time, svaret jeg fikk de tre gangene jeg ringte var: "dette er slik det er hos oss, du får prøve igjen en annen dag eller bestille på nett"! når jeg fikk time måtte jeg vente i 50 +minutter på å komme inn, legen så så vidt på meg, satt bare å skrev på PC og gav meg en resept på noe jeg ikke vet hva er og sendte meg hjem. Elendig service fra A-Å og virkelig ikke en måte å behandle mennesker på! Dette er ikke første gang dette har hent med denne fastlegen. Anbefales ikke!

En ekstremt dyktig og kunnskapsrik lege

Har hatt Anne Lill som fastlege i nå snart 5 år. Dette er en utrolig dyktig og nøye lege. Hun har henvist meg til spesialist når jeg har trengt det, hun fulgte meg til og med fysisk til kiropraktor da jeg kom inn med en stygg prolaps. Dette er legen for deg som har litt bein i nesa selv, og som ikke er der for å sitte å surre og drøye. Hun lytter og er effektiv, og hjelper deg der du trenger det. Hun skriver ikke ut sykemeldinger i hytt og pine, noe jeg synes er helt herlig. En sterk og flott dame!

(Eneste minus er hennes popularitet. Du kan ofte ende opp med å måtte vente litt)

Dyktig og forståelsesfull

Jeg har hatt Anne Lill som fastlege i rundt to år og har vært veldig fornøyd med henne. Hun tar seg tid til å lytte, og hun følger opp der det er behov. Rask til å svare på nett, og har fått telefoner på kveldstid der det har vært behov for raskt svar. Jeg bytter kun fordi jeg flytter. Hun er den beste fastlegen jeg har hatt!
Ekstra pluss med booking av time og kommunikasjon gjennom e-portal - effektivt og tidsbesparende.

Tilgjengelig

Anne Lill er en lege som virkelig tar seg tid til deg, hun hører på hva du har å si, og kommer med tilbakemeldinger. En ting som jeg syntes er veldig bra er at hun er kjapp til å svare på E-dialog, og dermed får jeg svar på ting som engster meg, men som man kanskje ikke nødvendigvis trenger å dra til legen med. Tommel opp :)

Dyktig og forståelselfull

Ann Lill Eide har vært min fastlege siden august 2014. Bestilt time ca 1 uke når det har vært noe spesielt og hun har alltid tatt seg god tid til å høre på mine problemer. Hun har gitt meg tips og hendvisninger hvis jeg har trengt det. Kanskje litt dårlig tid noen ganger, men ikke mer en det jeg ha opplevd med tidligere fastleger. Hun dobbeltestet meg også før hun ga meg resept en gang og konsulterte med kollega.Har det hastet har jeg alltid kunnet kommet til vikar eller en annen lege på huset. Som regel fått time dagen etter ved slike tilfeller.

Faglig dyktig og personlig.

Synes hun er helt super! Stiller krav til meg som pasient, men jeg opplever å bli tatt på alvor og at hun ser meg og mine behov. Direkte, men respektfull. Opplever at hun er travel, men gjør seg ferdig med mine spørsmål uten å stresse. Har hatt henne som fastlege i 20 år, men vært innom andre leger også. Kommer til å gå til henne så lenge jeg kan.

Midt på treet

Jeg hadde Anne Lill Eide som fastlege i mange år før jeg flyttet ut av Oslo. Hun er en travel lege som er helt ok hvis du kommer for "hverdagslige" problemer som bihulebetennelse, GU e.l. Men jeg syntes hun var litt for raskt ute med å skrive ut medisiner, og at hun var veldig direkte i kommunikasjonen. Det passer ikke i alle anledninger... Noen ganger er det tid man trenger, og ikke piller, eller beskjed om å "ta seg sammen". Tid er ikke noe denne legen har nok av.

Anbefales ikke

Opplevde legen som arrogant, og som om hun ikke tok meg på alvor. Prøvde å forklare hvorfor jeg hadde bestilt time, og ble bare møtt med "Hva tror du jeg kan gjøre for deg?", i en ikke-vennlig tone. Fikk også beskjed om notater jeg hadde skrevet ned, for å redegjøre for hvor/når jeg hadde smerter bare var "rot, og ikke kunne brukes til noe som helst". Legen sjekket ikke ut de smertefulle områdene, og ba meg bare komme tilbake en måned senere. Eller ta kontakt med en privat spesialist, og betale hundrevis av kroner. Anbefaler virkelig ikke denne legen. Vet ikke om hun er klar over at hun fremstår som overlegen, lite behjelpelig - men sånn føles det hvert fall som pasient. Virket ikke som om hun brydde seg i det hele tatt.

Hatt henne som fastlege i mer enn 15 år

Faglig dyktig. Vi kan være uenig men hun hører på hva jeg sier. Når hun er usikker- henviser hun videre. Følger opp og stiller krav til meg, og skriver ikke ut piller og sykemeldinger i hytt og gevær. Det synes jeg er svært viktig. Jeg stoler på henne.

Flink lege

Anne lill er dyktig og smart. Hun er god til å se sammenhenger og trygg på faget sitt. Hun kan være nokså direkte, men jeg synes det er bra. Beste fastlegen jeg har hatt.