Anne Lill Eide

Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo
Anne Lill Eide er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Lill Eide

Direkte, men samtidig omsorgsfull

Jeg har hatt Anne Lill som fastlege i godt og vel 10 år. Hun er direkte i sin kommunikasjon, som for noen kan være litt uvant. For min del er det svært befriende med en lege som sier det som det er. Puter under armene når du hypokonderier får du ikke, men du får engasjert hjelp når du faktisk trenger det. Jeg opplever henne som ærlig, og som en som genuint ønsker å hjelpe deg.

Tryggt, profft och uppföljande

Har haft Anne-lill som fast lege i många år och följt med henne när hon bytta legesenter.
Det är den bästa legen jag haft, hon lyssnar och är flink på att kommunicera.
Anne-lill är alltid varm och välkomnande.
Hon gör en slitsam situation lite enklare och är alltid proff i bedömning och analyse fasen

Super fastlege

Jeg har hatt Denne fastlegen i et par år nå og er kjempefornøyd. Lett å snakke med, alltid blid og forståelsesfull og ikke minst hjelpsom. Tar seg god tid for å hjelpe. Den beste legen jeg har hatt :)

Solid og god fastlege

Jeg har hatt Anne Lill som fastlege i over 10 år,
og til tross for at noen av mine sykdommer har vært vanskelig å finne ut av, har hun lykkes og alltid tatt meg alvorlig. Kjempefornøyd! :)

En meget rasjonell lege.

Jeg hadde anne Lill som fast lege i snart 20 år og bestemt og resolutt å beholde samme fastlege så lenge det tillate seg.Hun er støtende,omsorgsfull, rasjonnel og ikke minst en lege som kan prate.En lege med absolut høy sosial kompetanse.
Jeg er veldig heldig og beæret å ha Anne Lill som fastlege.Tusen takk.