Anne Lill Eide

Autorisasjon (1984)

0 av 1900

Fastlegene Colosseum Telefonnummer23 68 17 5023 68 17 ...
Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo
Anne Lill Eide er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Lill Eide

Anbefales ikke hvis du trenger en lytter

Jeg har hatt Anne Lill som fastlege i ca. 2 år nå. Hver gang jeg har vært hos henne har jeg følt meg sett ned på og ikke tilpass. Det har vært ubehagelig å snakke om problemet og hun overkjører meg med sin egen prat hver gang. Ofte stiller hun meg til veggs, selv når jeg har vært på gråten og følt meg dårlig. Jeg har selv tatt opp at det jeg trenger av henne er at hun lytter, at jeg blir betrygget og at problemene mine blir tatt hånd om - jeg har gått fra legetimene hennes hver gang med å være såret og sint og følt at jeg bare har kastet bort penger og tid på å være der. En gang hadde jeg time 9.30 og hun var forsinket med 1 time og 25 minutter, allerede på starten av dagen.

Anbefales dessverre absolutt ikke :)

Dömmende og avvisende

Kom til henne med et problem om psykisk helse, hun skyldte på at jeg tiltrukket meg oppmerksomhet fordi jeg hadde farget håret og hadde lange negler. Ble helt sjokkert. Var relativt ung når dette skjedde og ble helt satt ut. Fölte meg virkelig ikke sett eller hört.
Veldig overlegen..

Anbefales ikke! Gikk derfra med en usikker fölelse og ingen hjelp.

Fantastisk lege!

Anne Lill Eide er en uhyre kunnskapsrik, interessert og samvittighetsfull lege, svært godt oppdatert på de aller fleste områder.
Jeg går i protesttog om hun vurderer å pensjonere seg!!!

Ikke særlig godt inntrykk

Byttet til dessverre til denne fastlegen da jeg hadde et godt inntrykk av henne fra en annen person.

Jeg er et rolig menneske, og konsultasjonen med henne fra starten ble ganske preget av at hun dominerte hele samtalen. Jeg rakk kanskje et par ord innledningsvis i timen, før hun overkjørte meg helt med en enveis-monolog og slang ut en sårende påstander og rett og slett satte på meg merkelappen "hypokonder". Det var første gangen jeg møtte henne og siste gangen jeg dro. Følte meg latterliggjort.

Jeg satt helt stille og ble ganske lei meg under hele førstegangskonsultasjonen som varte i 30 min. Følte meg som pasient "belittled", avvist, fornærmet. Gikk fra den legetimen mindre opplyst rett og slett siden hun kun snakket ut ifra seg selv og sine erfaringer.

Unngå denne legen dersom du trenger en lege som lytter, er åpen, ydmyk og tar deg på alvor.

Motivator, medmenneske, smarting og en morsom fagperson

Etter mange år med henne som fastlege skal jeg flytte og må dessverre slutte hos henne. Har lest litt hva som står her og vil si noen ord selv. Tar ikke med eksempler for å holde det litt kortere og mindre personlig, men alt er sant for det assa;)

1. Ja, hun er direkte, men legger ned tid, innsats og sjel i å hjelpe deg. Mange misliker likevel at hun er så ærlig. Tingen er at hvis du vil ha en som jatter med på alt du kommer med av «ikke-egentlig-problemer» så skal du egentlig ikke til legen i utgangspunktet. Dessuten kommer man lengre i å løse problemer ved å ikke gå rundt grøten.

2. Hun er enestående i å se sammenhengen mellom psykisk og fysisk helse. Et tilsynelatende konkret problem kan ha en kompleks psykologisk årsak. Den finner Anne-Lill.

3. Hun kan være en «lykkepille» ved måten hun får deg til å se annerledes på ting. Interessante synsvinkler på individet så vel som samfunnet kan få deg til å se nytt og mer lyst på det meste. Hun nærmest lurer deg til å undre på ting du trodde du visste.

4. Kan godt være litt kø, men det er fordi hun er populær og fordi hun bruker den tiden som trengs. Hun er god på de nye digitale løsningene så det bedrer tilgjengeligheten hennes. Svarer raskt.

5. Spennende og morsom type som får deg til å forstå.