Anne Lill Eide

Autorisasjon (1984)

0 av 1900

Fastlegene Colosseum Telefonnummer23 68 17 5023 68 17 ...
Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo
Anne Lill Eide er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Lill Eide

Kunne ikke vært mer misfornøyd med Eide

Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i de positive anmeldelsene som ligger her. Jeg opplevde henne fra første stund som en arrogant, kalt, bedrevitende, nedverdigende og dirkete frekk person. Man drar ikke til legen for å bli sett på med et kritisk øye, men for å få hjelp. Hun nevner ved flere anledninger om hvilken utdanning hun har, hvor hun har jobbet og hvor mye erfaring hun har. Dette fungerer ikke som betryggende, men som skryting. Hun er svært skeptisk og ekstremt uvillig til å henvise til eksperthjelp som rår ut over hennes egen kompetanse. Hun kaller seg spesialist, men jeg har ikke fått hjelp til noe som helst. Jeg føler meg dårlig og lei meg når jeg kommer dit, får ingen empati eller omsorg. Hun snakker mer om seg selv og sin kunnskap, enn å faktisk undersøke eller kartlegge problemene. Hun er ved flere anledninger frekk, og direkte nedlatende. Alt i alt en helt forferdelig opplevelse med denne fastlegen.

Kunnskapsrik

Tar seg god tid til å forklare, behandler meg
som jeg er smart og oppegående og føler ikke hun snakker "legespråk"over hodet på meg. Kan være direkte, men også morsom. God inntoning.

Tryggt, profft och uppföljande

Har haft Anne-lill som fast lege i många år och följt med henne när hon bytta legesenter.
Det är den bästa legen jag haft, hon lyssnar och är flink på att kommunicera.
Anne-lill är alltid varm och välkomnande.
Hon gör en slitsam situation lite enklare och är alltid proff i bedömning och analyse fasen

Super fastlege

Jeg har hatt Denne fastlegen i et par år nå og er kjempefornøyd. Lett å snakke med, alltid blid og forståelsesfull og ikke minst hjelpsom. Tar seg god tid for å hjelpe. Den beste legen jeg har hatt :)

Solid og god fastlege

Jeg har hatt Anne Lill som fastlege i over 10 år,
og til tross for at noen av mine sykdommer har vært vanskelig å finne ut av, har hun lykkes og alltid tatt meg alvorlig. Kjempefornøyd! :)