Anne Lill Eide

Autorisasjon (1984)

0 av 1900

Fastlegene Colosseum Telefonnummer23 68 17 5023 68 17 ...
Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo
Anne Lill Eide er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Lill Eide

En meget rasjonell lege.

Jeg hadde anne Lill som fast lege i snart 20 år og bestemt og resolutt å beholde samme fastlege så lenge det tillate seg.Hun er støtende,omsorgsfull, rasjonnel og ikke minst en lege som kan prate.En lege med absolut høy sosial kompetanse.
Jeg er veldig heldig og beæret å ha Anne Lill som fastlege.Tusen takk.

Den dårligste legen jeg har hatt

Jeg gikk ut av legekontoret til Anne Lill og følte meg helt forferdelig etter et legebesøk. Hun er nedverdigende, og får meg til å føle meg dum. Spydig er hun også. Alle spørsmål er dumme, og mine behov blir ikke ivaretatt.

Anbefaler ingen å ha Anne Lill Eide som fastlege. For en opplevelse. Sånn skal det absolutt ikke være å gå til legen sin.

Hilsen en opprørt pasient.

Arrogant

Utrolig negativ opplevelse av denne legen. Hun er utrolig arrogant.
Hun bruker mye tid på å fortelle deg personlige/politiske synspunkter, og veldig lite tid på å lytte til deg. Når jeg fortalte henne om problemene mine avbryttet hun meg for å klage på språket mitt som hun mente ikke var godt nok.
Kan ikke anbefale henne til noen.

Elendig service

Damen på telefonen ved bestilling av time er utrolig frekk og lite interessert i annet enn å ta neste telefon. Ringe 3 ganger for å få time og endte opp med å måtte vente 6 uker for å endelig få en time, svaret jeg fikk de tre gangene jeg ringte var: "dette er slik det er hos oss, du får prøve igjen en annen dag eller bestille på nett"! når jeg fikk time måtte jeg vente i 50 +minutter på å komme inn, legen så så vidt på meg, satt bare å skrev på PC og gav meg en resept på noe jeg ikke vet hva er og sendte meg hjem. Elendig service fra A-Å og virkelig ikke en måte å behandle mennesker på! Dette er ikke første gang dette har hent med denne fastlegen. Anbefales ikke!

En ekstremt dyktig og kunnskapsrik lege

Har hatt Anne Lill som fastlege i nå snart 5 år. Dette er en utrolig dyktig og nøye lege. Hun har henvist meg til spesialist når jeg har trengt det, hun fulgte meg til og med fysisk til kiropraktor da jeg kom inn med en stygg prolaps. Dette er legen for deg som har litt bein i nesa selv, og som ikke er der for å sitte å surre og drøye. Hun lytter og er effektiv, og hjelper deg der du trenger det. Hun skriver ikke ut sykemeldinger i hytt og pine, noe jeg synes er helt herlig. En sterk og flott dame!

(Eneste minus er hennes popularitet. Du kan ofte ende opp med å måtte vente litt)