Sveinung Eide

Autorisasjon (2003)

Ingen på venteliste

Sveinung Eide er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sveinung Eide

Topp og dønn seriøs lege

Har brukt Eide i 3-4 år nå, og anbefalt min datter å bytte til ham. Vi er begge svært fornøyd. Han har store kunnskaper, er interessert, og gir god behandling og profesjonelle råd. Henviser til spesialist om han er i tvil. Denne legen stoler vi på. Han er neppe en å gå til om man vil ha sykemeldinger eller medisiner det ikke er grunnlag for.Han er kanskje litt sjenert, men definitivt vennlig og empatisk.

Uprosfesjonell!

Jeg ble sendt til Sveinung Eide da han var vikar for min fastlege. Fremstår som en sur/frekk og arrogant lege som virker som om han ikke trives i jobben som lege. Han har også aggresive tendenser, og hisset seg unødig opp av en liten bagatell/ misforståelse. Jeg ble redd fordi han virket så ustabil og stod og ropte til meg som pasient. Oppleves derfor som uprofesjonell, og dette var en skremmende opplevelse for meg. Virker som han ikke tror på pasienten, og oppfører seg truende fordi han ikke trodde på meg som pasient. Når det er sagt, så var han var for øvrig spydig og frekk fra sekundet jeg kom inn på kontoret. Jeg opplevde han som meget uprofesjonell og byttet til og med legekontor enda han ikke var min opprinnelige lege! Jeg vil fraråde alle på det sterkeste å dra til denne legen!

Flink, hjelpsom og proff

Oavsett vilka krämpor och problem jag hade så var Sveinung alltid lika lyssnande och lösningsorienterad. Han skickade remiss vid tvivel och hade tillit till patientens bedömning av arbetsförmåga vid sjukskrivning. Bra doktor som vet vad han gör. Cellprov, p-stavinsättning och uttagning, hjälp med rökslut och råd vid skador och sjukdom är saker som denna doktor klarat galant. Enda anledningen till att jag bytte var för att jag flyttade från stan.

Første og siste gang!

Dette var ingen hyggelig opplevelse, og gikk ut fra lege kontoret med dårlig følelse.
Han var arrogant og belærende, og langt fra hjelpsom! Jeg har vært pasient ved Centrum fastlegegruppe over mange år, og første gang jeg har en så lite hyggelig opplevelse.
Ønsket erklæring på engelsk på medisiner jeg bruker på reise, "kan ikke de bare slå opp hva medisinene brukes til da"? var svaret jeg fikk!
Så han burde vel ta seg en tur ut av Norges land for å forstå hvordan verden fungerer!
Hadde flere saker jeg ville ha svar på, og like lite behjelpelig der.
Heldigvis er han ikke min fastlege, jeg hadde i så fall byttet tvert!

Bra lege!

Lytter oppmerksomt, svært behjelpelig, kortfattet og effektiv, profesjonell og høflig. Veldig fornøyd med min fastlege gjennom noen år nå, anbefales.