Sveinung Eide

Autorisasjon (2003)

Sveinung Eide er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sveinung Eide

Kjipeste legen jeg har vært borte i!

Han er heldigvis ikke min fastlege, da hadde jeg byttet for lenge siden.
Har vært pasient på dette legekontoret i flere år. Hver gang jeg har måttet gå til Sveinung har det vært en svært ubehagelig opplevelse. Virker ikke som han tror på noe av det du sier, han er er på ingen måte i interessert i å hjelpe deg, og han får meg til å føle meg som dum og til bry.
Har bare hatt fine opplevelser med de andre legene på kontoret.
Jeg sitter alltid med småpanikk for å få tildelt time hos Sveinung hvis jeg trenger time på dagen.
Føler dette er en rettferdig vurdering ettersom dette er erfaringen med legen over flere år.
Styr unna!

Rolig og snill

En lege som lyttet og hjalp meg i en tøff situasjon. Han var tolmodig, sa fornuftige ting og jeg følte han trodde på meg.

Helt medium

Sveinung er rolig, og flink. Det er jeg sikker på. Men viser ikke mer interesse enn nødvendig. Han er legen du føler du må ha et klart problem for å gå til. Er sjeldent syk. De få gangene jeg er der, sitter han nesten og venter på om det er noe mer som er galt.... Siden det jeg sier "ikke virker å være nok". Har jeg en plage så har jeg en plage. Da må man fikse det. Men han er flink til å sende videre til spesialist.

Useriøs lege!

Vært hos Eide ved to anledninger. Begge gangene var han i dårlig humør, og jeg fikk ikke svar / hjelp med det jeg trengte eller lurte på.
Virket som han bare ville ha meg ut av kontoret fortest mulig. Sur, arrogant og lite empati skal. Glodde bare inn i skjermen og rakket ned på meg som pasient. ALDRI igjen denne legen, jeg mistet dessverre mye av min tillit til leger etter møtet med Sveinung Eide.

Topp og dønn seriøs lege

Har brukt Eide i 3-4 år nå, og anbefalt min datter å bytte til ham. Vi er begge svært fornøyd. Han har store kunnskaper, er interessert, og gir god behandling og profesjonelle råd. Henviser til spesialist om han er i tvil. Denne legen stoler vi på. Han er neppe en å gå til om man vil ha sykemeldinger eller medisiner det ikke er grunnlag for.Han er kanskje litt sjenert, men definitivt vennlig og empatisk.