Sveinung Eide

Autorisasjon (2003)

Sveinung Eide er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sveinung Eide

Arrogant og uinteressert

Virker sliten og lei av jobben. Mumler og ser ned. Vanskelig å få blikkontakt. Faglige dyktigheten er det vanskelig å si noe om, for han er ikke lett å få kontakt med.

Topp

Saklig, flink og tar deg seriøst. Omsorgsfull og ordner problemet man har. Passelige streng og imøtekommende. Heilt topp!

Dyktig og vennlig

Jeg har hatt Sveinung Eide som fastlege i mange år og han er den beste fastlegen jeg har hatt. Han har en vennlig og direkte måte å kommunisere på som gjør at selv vanskelige problemer fremstår som løsbare utfordringer. Opplever han som faglig dyktig og selvsikker og jeg synes det er lett og trygt å snakke med han om både enkle og vanskelige ting. En rolig og analytisk tilnærming gir ofte gode resultater.

Arrogant

Svært dårlig inntrykk Jeg opplevde han som arrogant, lite interessert og ikke god på kommunikasjon. Hørt om samvalg? Ikke en lege jeg ønsker å gå til.

God til å lytte, men kald.

Jeg har vært hos Sveinung i noen år men vurderer å skifte nå.
Sveinung er en ok lege, så lenge du ikke trenger å kommunisere for mye. Han er tydelig avmålt og liker ikke småprat. Han lytter og ser ut som han forstår, og det er fint. Når du pensler inn på følelsesmessige områder, blir han taus og uinteressert. Etter noen minutter med Sveinung tusler du ut med en resept og kjenner på at du er glemt straks du putter kortet i betalingsautomaten.