Sveinung Eide

Centrum Fastlegegruppe AS

2003

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Sveinung Eide er en av 535 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sveinung Eide

Rasjonell og rolig

Skjønner ikke helt hvorfor han har fått så miksa tilbakemeldinger her, men han fremstår for meg som veldig ærlig og det er kanskje vanskelig for noen å svelge? Jeg opplever Sveinung som en dyktig lege som er rolig og forståelsesfull. Han lytter til det jeg har å si, tror på meg og fikser ting kjapt. Får meg til å tenke rasjonelt når jeg er irrasjonell. Det er lett å få time og jeg har så langt ikke opplevd forsinkelser.

Lite involvert eller interessert.

Jeg har mange problemer, både psykiske og fysiske, men han har gjort lite for å bedre livssituasjonen min, selv når jeg har bedt om spesifikke ting. Han gjør kun det han absolutt må, ikke mer, ingen oppfølging f.eks. Rett og slett vanskelig å ha med å gjøre. Er lett å få time, men det hjelper ikke når det skjer lite.

Kjipeste legen jeg har vært borte i!

Han er heldigvis ikke min fastlege, da hadde jeg byttet for lenge siden.
Har vært pasient på dette legekontoret i flere år. Hver gang jeg har måttet gå til Sveinung har det vært en svært ubehagelig opplevelse. Virker ikke som han tror på noe av det du sier, han er er på ingen måte i interessert i å hjelpe deg, og han får meg til å føle meg som dum og til bry.
Har bare hatt fine opplevelser med de andre legene på kontoret.
Jeg sitter alltid med småpanikk for å få tildelt time hos Sveinung hvis jeg trenger time på dagen.
Føler dette er en rettferdig vurdering ettersom dette er erfaringen med legen over flere år.
Styr unna!

Rolig og snill

En lege som lyttet og hjalp meg i en tøff situasjon. Han var tolmodig, sa fornuftige ting og jeg følte han trodde på meg.

Helt medium

Sveinung er rolig, og flink. Det er jeg sikker på. Men viser ikke mer interesse enn nødvendig. Han er legen du føler du må ha et klart problem for å gå til. Er sjeldent syk. De få gangene jeg er der, sitter han nesten og venter på om det er noe mer som er galt.... Siden det jeg sier "ikke virker å være nok". Har jeg en plage så har jeg en plage. Da må man fikse det. Men han er flink til å sende videre til spesialist.