Sveinung Eide

Tlf: 22 41 41 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sveinung Eide er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sveinung Eide

Rolig og snill

En lege som lyttet og hjalp meg i en tøff situasjon. Han var tolmodig, sa fornuftige ting og jeg følte han trodde på meg.

Helt medium

Sveinung er rolig, og flink. Det er jeg sikker på. Men viser ikke mer interesse enn nødvendig. Han er legen du føler du må ha et klart problem for å gå til. Er sjeldent syk. De få gangene jeg er der, sitter han nesten og venter på om det er noe mer som er galt.... Siden det jeg sier "ikke virker å være nok". Har jeg en plage så har jeg en plage. Da må man fikse det. Men han er flink til å sende videre til spesialist.

Useriøs lege!

Vært hos Eide ved to anledninger. Begge gangene var han i dårlig humør, og jeg fikk ikke svar / hjelp med det jeg trengte eller lurte på.
Virket som han bare ville ha meg ut av kontoret fortest mulig. Sur, arrogant og lite empati skal. Glodde bare inn i skjermen og rakket ned på meg som pasient. ALDRI igjen denne legen, jeg mistet dessverre mye av min tillit til leger etter møtet med Sveinung Eide.

Topp og dønn seriøs lege

Har brukt Eide i 3-4 år nå, og anbefalt min datter å bytte til ham. Vi er begge svært fornøyd. Han har store kunnskaper, er interessert, og gir god behandling og profesjonelle råd. Henviser til spesialist om han er i tvil. Denne legen stoler vi på. Han er neppe en å gå til om man vil ha sykemeldinger eller medisiner det ikke er grunnlag for.Han er kanskje litt sjenert, men definitivt vennlig og empatisk.

Uprosfesjonell!

Jeg ble sendt til Sveinung Eide da han var vikar for min fastlege. Fremstår som en sur/frekk og arrogant lege som virker som om han ikke trives i jobben som lege. Han har også aggresive tendenser, og hisset seg unødig opp av en liten bagatell/ misforståelse. Jeg ble redd fordi han virket så ustabil og stod og ropte til meg som pasient. Oppleves derfor som uprofesjonell, og dette var en skremmende opplevelse for meg. Virker som han ikke tror på pasienten, og oppfører seg truende fordi han ikke trodde på meg som pasient. Når det er sagt, så var han var for øvrig spydig og frekk fra sekundet jeg kom inn på kontoret. Jeg opplevde han som meget uprofesjonell og byttet til og med legekontor enda han ikke var min opprinnelige lege! Jeg vil fraråde alle på det sterkeste å dra til denne legen!