Kari Lise Jacobsen Eidjar

Legevakt Vest AS
Silurveien 2 0380 Oslo
Kari Lise Jacobsen Eidjar er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Lise Jacobsen Eidjar

En eksepsjonell fastlege for mine døtre

Jeg har hatt gleden av å ha Kari som fastlege for mine små døtre ved flere anledninger, og jeg kan ærlig si at hun går langt for å sikre grundig behandling. Kari har alltid funnet tid til oss samme dag når vi har hatt behov, og hun tar barnas helse på alvor, uansett hvor små plagene måtte være. Hun er rask med testing, grundige undersøkelser og henvisninger når nødvendig.

Kari er en dedikert og omsorgsfull lege som kommuniserer godt med både barn og foreldre. Jeg anbefaler henne sterkt som fastlege, og vi er takknemlige for den omsorgen hun gir våre døtre.

Faglig sterk, omsorgsfull

Hun har vært min fastlege siden 2004. Jeg får alltid god hjelp av henne og teamet på Legevakt Vest. Jeg er superfornøyd med legen min.

Nok en gang Top Notch faglig ekspertise og service

Enda en gang har Legevakt Vest m/dr Kari i spissen, vist sin ekte omsorg, sin faglige ekspertise og suverene service.
Her er det alltid en rolig og trygg atmosfære med utelukkende vennlige og omsorgsfulle mennesker.
Det er et veldig godt sted å komme når man trenger akutt hjelp eller planlagt oppfølging.
Det er alltid rent og ryddig.
Vår familie har ved hvert besøk følt oss veldig godt tatt vare på og har utelukkende positive opplevelser med Legevakt Vest.
Vår sønn på 13 år trengte akutt hjelp denne gangen. Han hadde sterke smerter og var veldig redd. Dr Kari og sykepleier Hege skapte en veldig rolig og trygg setting, gutten vår slappet etterhvert godt av og i ettertid gjentar han om og om igjen hvor flinke de var og hvor fint det var å komme dit.
Ja, det koster litt mer enn ved en kommunal legevakt, men du verden så mye bedre.

Fraværende oppfølging og utilgjengelig legesenter.

I løpet av min tid med Jacobsen Eidjar som fastlege møtte jeg hun aldri personlig, jeg så hun kun haste igjennom resepsjonsområde med en stresset og lett irritert fremtoning, mens hun ga ordre til vedkommende som betjente resepsjonen.

Jeg har de gangene jeg har vært hos Legevakt Vest blitt behandlet av hennes vikar, som fremstår som lite effektiv, løsningsorientert og uhøflig. Vikaren følger ikke opp henvisninger eller prøvesvar og kommuniserer svært dårlig, både direkte og på legesenterets smstjeneste. Vikarlegen gjør det også svært vanskelig å ha en dialog om sykefravær med arbeidsgiver, til det punket hvor arbeidsgiver reagerer på fastlegen. Som tidligere helsepersonell stiller jeg spørsmål ved vikarens kompetanse. Du må også regne med å vente 15-20 minutter før telefonen besvares, og legetimer har gjerne flere ukers ventetid.

Som andre har skrevet, fremstår det som om legesenteret prioriterer profitt og privat betalende pasienter, hvor fastlegeordningen kommer i siste rekke. Legevakt Vest har fine moderne lokaler, men taper på pasientbehandlingen. Kan virkelig ikke anbefale fastlegetilbudet deres.

Fantastisk lege, vil adri bytte til noen andre!

Kari, hun har vært min fastlege i over 10 år.
Ja, hun kan være travel innimellom, men hos meg følger hun alltid opp det vi blir enige om på timene.

Hun kan være streng samtidig som hun er mild.
Ringer jeg til Legevakt Vest så ringer hun meg tilbake i rimelig tid.

Hun er nøye og har ingen problem med å henvise deg videre hvis det trengs.

Alt i alt er jeg veldig veldig fornøyd med Kari, vi er nesten mer venner enn pasient og lege. Hun kjenner meg ut og inn og det er meget betryggende.

Hun har tilogmed vært hjemme hos oss på besøk i fritiden sin, bare for å være hyggelig 😅