Tiril Børsting Karterud Elvestad

Tlf: 22 51 41 71 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tiril Børsting Karterud Elvestad er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tiril Børsting Karterud Elvestad

Forstår ikke..

Hun ser ikke godt nok etter symptomer når man forteller dem. Gjør ikke god nok utredning på folk. Vil gjøre ting fort for å ta neste pasient.

Hyggelig, imøtekommende, empatisk

Trivelig dame som lytter og tar deg på alvor. Anbefales!Hun tar seg god tid og setter opp tid til oppfølging hvis det er nødvendig

Trygg og imøtekommende

Fin balanse mellom menneskelighet og faglighet. Empatisk uten å bli personlig. Alltid forberedt når hun henter inn til time.

Bra oppfølging

Utrolig flink lege som jeg anbefaler på det varmeste!

Veldig bra lege

Flink lege som lytter og som er opptatt av å finne løsninger. Anbefaler på det varmeste.

Grei Lege

Her får man ganske raskt time. Legene virker hyggeligere enn personalet som varierer en del.
Får litt varierende hjelp men stort sett bra oppfølging og en velvillig innstilling fra Tiril, og noen ganger er kontakten veldig hyggelig og jeg får mye bra hjelp.

Engasjert og lyttende

Tiril er både min og min sønns fastlege. Jeg har ikke angret et sekund på at jeg byttet fastlege for noen år siden, og har vært særdeles fornøyd med henne hver gang vi har vært der. I motsetning til mange andre leger lytter hun, tar pasienten på alvor, og er faglig dyktig. Anbefales på det varmeste.

Veldig bra dame.

Veldig flink. Lytter og er til stedet i samtalen. Uansett hva problemet er tar hun deg på alvor og kommer alltid med råd og tips. Hun er kunnskapsrik og har alltid svar på spørsmål.

Flink lege

Jeg har brukt Tiril i noen år nå. Hun er flink til å lytte og tar pasienten på alvor. Anbefales.

Triril er en fantastisk lege!

Hun lytter, er kunnskapsrik, flink og snill. Jeg vil anbefale Tiril til alle. Hun er tilstedeværende under konsultasjon og er særdeles flink i medisnfaget.

Veldig hyggelig og flink

Opplever Tiril som både kompetent og hyggelig, veldig fornøyd. Også fine kolleger som kan steppe inn i ferier etc.

Veldig fornøyd

Er svært fornøyd etter en legetime med Tiril Elvestad. Hun tok seg god tid til å både prate (råd og hypoteser) og til å lytte. Som en ekstra bonus har hun et smittende godt humør! Kan anbefales på det varmeste.

for lite engasjert

lytter ikke så godt, virker ikke engasjert, tar seg ikke tid. "Leser" ikke symptomer, sjelden kommer med forslag og gode råd.

middels

lytter ikke så godt og virker ikke engasjert. Er nok kompetent innen noen områder, men tar ikke symptomer på alvor.

Kjempehyggelig dame!

Hun er ganske ung, men med stor interesse for faget, og lytter med begge ører. Vil anbefale henne på det sterkeste!

Tiril

Tiril er en flink lege. Lytter til hva jeg har å si og prøver å finne konkrete løsninger. :)