Arne Enge

Oscars gate 12 0352 Oslo
Arne Enge er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arne Enge

Fantastisk!

Tar det veldig godt i mot, tar seg god tid til å lytte til deg, samt svært kunnskapsrik.
En lege man får stor tillit til!

Den beste legen

Arne er vennlig, imøtekommende, lyttende, interessert og ikke minst dyktig. Han har evnen til å se når noe er i veien.

Verdens beste lege

Arne Enge er kunnskapsrik, lyttende, rolig, inspirerende, kreativ, støttende.
Initiativrik i forhold til forslag om behandling.

En lyttende lege.

Arne Enge er en rolig, sympatisk lege som viser interesse for sine pasienter og som setter av nok tid til hver enkelt. Hos ham blir det alltid tid til en liten prat og han avviser ikke tanker om alternative behandlingsmetoder. Hans største styrke er at han lytter til pasientens beskrivelse av sine plager og hans svar eller forklaringer lar seg forstå. Han gir et solid inntrykk av en lege med gode kunnskaper innen allmenmedisinen. Anbefales!

Skaper trygghet, metet kunskapsrik

Arne Enge tar deg på alvor og lytter. Han oppleves alltid nøktern og saklig på en hyggelig måte. Gir god tilbakemelding fort, og følger alltid opp raskt for eksempel med resultater på blodprøver.

Lyttende, empatisk, grundig, tar seg god tid, ikke-dogmatisk.

Kunnskapsrik, erfaren og åpen. Henviser gjerne til dyktige spesialister.
Tigjengelig på telefon til faste tider flere dager i uka i tillegg til avtaler og akuttimer.

Adrig tilgjengelig

Dårlig evne til å sette seg inn i pasientens situasjon

Fantastisk lege og et genuint godt menneske

Dr Enge har en unik egenskap som lege og medmenneske; har virkelig LYTTER til det pasienten har på hjertet. I tillegg er han en meget dyktig medisiner med bred og solid kunnskap. Han inngir stor tillit umiddelbart, og han forvalter den meget godt.

En meget dyktig lege.

Blir tatt godt i mot,hyggelige omgivelser fin trygg atsmosfære,meget dyktig forståelsesfull lege,tar svært god tid til å lytte. Flott med alternativ medisin også i tillegg til skolemedisinen.Hyggelige flinke legesekretærer også. Vanskelig å si noe om ventetid, Noen ganger må noen gå før meg i køen. En annengang kan det være jeg som kommer først, har full forståelse for det.

Klok dyktig og fornuftig

Arne Enge har evnen til å tenke helhetlig og selvstendig. Ingen selvfølge i dag! Når han i tillegg er hyggelig, lyttende, og svært faglig dyktig både på skolemedisin og alternativer, kan du vanskelig ønske noen bedre lege.

en fantastisk lege

Jeg har gått til Dr. Enge så lenge jeg kan huske, og har alltid vært strålende fornøyd. Han er en mann full av empati og respekt, og med god innsikt i skolemedisin og naturmedisin. Jeg har hele livet slitt med kronisk sykdom, men takket være Enge er jeg langt bedre enn hva andre med samme sykdom er.

En lege som tenker helhet og helse, langt utover teoretiske medisinstudier

Arne er en fantastisk person, som, i tillegg til å være en dyktig almennlege, også forstår viktigheten av å forstå pasientens opplevelse av helsesituasjonen. Han er alltid interessert i omkringliggende ikke-medisinske faktorer, og legger disse inn i sin totale medisinske vurdering og diagnose. Når han i tillegg også har bred kompetanse i "alternative" medisiner og behandlingsformer, så får du et kinderegg av en lege. Kompetent i skolemedisin, kompetent i alternativ medisin og kompetent i mellommenneskelig kommunikasjon og forståelse. Jeg er svært glad jeg har ham som min fastlege, og kommer aldri til å bytte.

antroposofisk lege

med ekte interesse og empati, stor menneskekunnskap og faglig viten, alltid positiv. En lege man kan ha tillit til og føler seg godt ivaretatt både når det gjelder de store spørsmål og de små engstelser, og som hjelper til å utvikle egeninnsikt og bedre omsorgsevne.