Stein Anders Solgård

Autorisasjon (2006)

Torshovdalen Legesenter AS Telefonnummer22 09 76 0022 09 76 ...
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Stein Anders Solgård er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stein Anders Solgård

Underlig lege

Vært hos denne legen kun to ganger. Han er litt rar, ser lite på deg og virker arrogant og nedlatende.

Absolutt den beste,

Har slitet veldig med fast leger før jag gikk til ham. Nå er dette fem år siden jeg har hos ham og kan si bare det positive. Ja han er en ung mann men han kan jobben sin. Ingen vente tid, alltid hyggelig, faglig sterkt. Og beste av alt, etter min mening, er at jeg har følelse at jeg snakker med en god venn ikke bar en lege.
Anbefales på det sterkeste.

Den beste legen på lenge!

Har kun beste ord å si om denne fastlegen. Eriksen er en av de beste fastlege i Oslo. Jeg fikk flott service hos han. Jeg slipper å vente over en halvtime i venterommet. Han er profesjonell og forstår alt hva man trenger. Dette er en lege jeg aldri kunne erstatte med noen andre. Jeg gir til Eriksen de beste anbefalinger. Han forstår meg som at han ikke bare min lege , men som min sønn også. Den beste legen jeg har hatt.

Jeg flytter etter

Ble irritert da han flyttet fra Bryn, og jeg fikk ny lege. Har nå valgt å følge etter han til Torshov da han er en lege jeg kommuniserer godt med. Han lytter og husker fra gnag til gang. Eneste negative er at man kanskje noen ganger kan føle at han har litt dårlig tid, men slik har det vært med alle leger jeg har vært borti.
Sier seg vel selv at jeg syntes han er bra da ønsker å fortsette å bruke ham selvom han nå er lenger unna.

Super fastlege!

Eriksen har vært min fastlege siden tiden på Bryn, og han har vært et meget positivt bekjentskap. Han er flink, lyttende, effektiv og trivelig. Anbefales!