Anders Faaberg

0 av 2000

Anders Faaberg er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Faaberg

Trygg, hyggelig og kunnskapsrik

Jeg er utrolig fornøyd med Anders F.
Han er en lege som jeg kan stole på til å være grundig, og tar meg alltid seriøst.
Føler meg også trygg både med han som lege, og generelt hos dette legesenteret.
Får alltid hjelp til det jeg måtte lure på, og er kjapp til å svare!
Uten tvil beste legen jeg har vært borti selv.
Det kan være litt ventetid, noe jeg ikke har noe problem med, da han bruker tiden han trenger med sine pasienter.

Effektiv og redelig

Har hatt Faaberg som lege i tre år nå, og har møtt han med mange ulike fysiske og mentale plager. Jeg har aldri før fått så god hjelp i helsevesenet som Faaberg har kunnet videreformidle, både når det gjelder min mentale men også min fysiske helse. Jeg kan nevne hvor lang tid det tok før jeg fikk spesialisttimer hva gjaldt: søvnapné (fikk time seks dager etter), øyeoperasjon (fikk time to uker etter), psykolog (tre uker - dette er rekord). Han har hatt gode anbefalinger, samt rekvisisjonene og klinikkene han har sendt meg til har vært helt utmerkede for min del.

Kjenner meg forøvrig overhodet ikke igjen i all den sutringa folk lirer av seg her, mht faktuelt sett hvor lang tid en fastlege har til hver pasien har jeg fått akkurat det jeg har hatt behov for hver gang. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med Faaberg.

Uhyggelig og sur

Jeg ville aldri gå til legen når jeg var oppført hos Anders. Følte ikke at jeg ble lyttet til, og helseproblemene mine ble ikke tatt på alvor. Ble også dumforklart når jeg ville teste meg for helseproblemer som går i familien.

Seriøs og kunnskapsrik

Dr Faaberg er svært dyktig. Han er rask til å henvise om det er noe han er usikker på, men også veldig klar på hva som bør gjøres før han evt rekvirerer til MR/Røtgen. Han har god oversikt over hvilke behandlingstilbud som finnes. Han følger opp med NAV og er svært oppdatert på hvilke regler som gjelder. Flink til å forklare diagnoser og behandlingsforløp.Lett tilgjengelig og veldig effektiv.

Hyggelig, men litt kjapp

Var hos ham i mange år. Fremstår som kunnskapsrik og flink, men jeg synes det gikk litt for fort. Skulle gjerne kunnet snakke litt om noen greier, men opplevde ikke at det var tid. Samtidig har jeg aldri opplevd at han har gjort feilvurderinger.