Ellen Anita Fagerberg

Autorisasjon (1998)

Ellen Anita Fagerberg er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ellen Anita Fagerberg

Trygg og genuint interessert

Beste lege jeg noen gang har hatt . Hun lytter til deg og virker genuint interessert i det du sier. Føler meg alltid trygg på at hun virkelig bryr seg.

Beste legen jeg har hatt

Jeg er heldig som har Ellen Fagerberg som fastlege, og har hatt henne i mange år. Hun lytter til meg, løser problemer og er en god person å snakke med om alt mulig. Hun er blid, god innsikt i de problemer jeg ønsker å løse, og stresser aldri når jeg er hos henne. Jeg er takknemlig for å ha en så glitrende god fastlege. Kunne ikke hatt en bedre lege!

Veldig flink, støttende og fin lege

Jeg bytter nå fastlege grunnet flytting, men kommer til å savne Ellen som lege. Hun tar seg alltid tid til å lytte og prøve å forstå situasjonen jeg er i og gir gode råd. Må ofte vente litt på timene siden hun alltid tar seg god tid med pasientene og ikke har det travelt, men det er jo litt give and take. Jeg venter gledelig for å få så god behandlig :)

Beste legen i byen

Fagerberg må være byens beste lege. Kjedelig at hun ikke jobber heltid, men vikaren som utfyller henne, Kristin Haugen Gladsø, er også flott.

100%

jeg er takknemlig for at det finnes legen som henne,
har kjent henne i over 20 år, hun forstår alt som jeg går gjennom, selv om jeg klarer ikke å fortelle alt pågå alle mine psykiske & sykliske helse, meget fornøyd & håper det fortsetter alltid.
Men jeg har ikke vært fornøyd med legene som har vært vikariater, og hun har fått beskjed om dette og hvorfor,. takk