Ellen Anita Fagerberg

Abildsø Legekontor

1998

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Abildsø Legekontor
Smedbergveien 5 1187 Oslo
Tlf: 23 38 37 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ellen Anita Fagerberg er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ellen Anita Fagerberg

Fantastisk god lege!!

Ellen er en utrolig dyktig lege med en varm personlighet. Hun er flink til å lytte og tar deg på alvor. Jeg har heller aldri opplevd at hun har vært i dårlig humør. Hun sjekker heller en gang for mye enn en gang for lite. Jeg er veldig lei meg for at jeg må bytte fastlege når vi nå flytter fra Oslo - skulle gjerne beholdt Ellen som min fastlege for alltid!
(jeg har imidlertid opplevd at enkelte av sekretærene har vært uhøflige og strenge både ovenfor meg og andre pasienter)

Fins ikke bedre fastlege

Full kontroll, hyggelig, du føler deg ivaretatt. Hun vil ditt beste. Henviser deg videre og bryr seg virkelig. Vi er ikke ofte hos lege, men hun har full oversikt hver gang du er der med den ene, andre eller tredje ungen. Vi har hatt henne som fastlege i 16 år. Rett og slett et unikum! Anbefaler henne til alle jeg kjenner. Flere har vært heldige å fått plass. De deler alle min oppfatning.

Abildsø legekontor burde imidlertid byttet ut et par av de som betjener resepsjonen. De står ikke i stil til resten: De er frekke, sure, lite imøtekommende og kan rett og slett ikke utføre jobben sin. Hadde ikke jobbet der om jeg hadde drevet kontoret!

Fantastisk

Ellen har alt som du trenger i en fastlege. Hun tar deg på alvor, er effektiv og handlingsrettet. Humor og glede er noen stikkord for henne.

Ser at noen poengterer at hun er forsinket. Ja, men det er fordi hun tar seg tid til deg, ser deg og tar dine problemer på alvor. Alternativet er at hun ikke har tid til deg, men er opptatt av å holde seg innenfor tiden. Ønsker vi slike leger? Neitakk. Ellen er fantastisk.

Kjempefornøyd!

Er for første gang i mitt liv ordentlig fornøyd med min fastlege! Kan anbefale henne på det varmeste. Tar seg god tid, gir gode råd, er blid og imøtekommende, henviser videre og hjelper til med skjemaer og søknader.

Veldig fornøyd

Har hatt henne som lege i mange år, prøvde å bytte pga flytting men fant ingen jeg likte så var heldig å få komme tilbake. Blid og direkte, trygg. Husker hva vi har snakket om tidigere. Faglig sterk. Desverre ofte forsinket, opptil en time, men føler at hun har tid til meg når det vel er min tur. Resepsjonen burde kurses i kundeservice. Frekke og ubehagelige. Men legen er verdt det. Kan ta tid å få time,men har akuttimer.

God lege, tidvis stresset

Blid, imøtekommende lege. Har opplevd det som hun har veldig dårlig tid og prøver å ta igjen forsinket tid et par av gangene jeg har vært der og har derfor følt jeg ikke får gjort meg helt ferdig. Skulle også gjerne ha blitt sjekket ut av henne på enkelte ting istedenfor bare bli fortalt at det ikke er noe, får da en følelse på at hun ikke helt forstår hvor plaget jeg har vært.
Dette er ikke min opplevelse hver gang, hun virker ellers faglig sterk og jeg har vært der flere ganger og vært veldig fornøyd også.

Meget fornøyd med henne

Jeg får rask og god behandling. Hun er veldig blid og hyggelig, og jeg føler ikke at hun vil ha meg raskt ut av kontoret.Hun virker faglig sterk, og henviser meg videre til spesialist når hun mener dette er fornuftig

Hun er ganske enkelt enestående

Nå har jeg brukt denne fastlegen i 7-8 år og hun skuffer aldri. Kompetent, vennlig, konstruktiv og empatisk, bedre kan det ikke bli. Forstår godt at hun ikke har plass til nye pasienter når jeg erfarer hva hun legger ned av arbeid i hver enkelt pasient.

Beste legen jeg har vært hos

Hun er ekstremt profesjonell, har alltid tid, er grundig, kunnskapsrik, hyggelig og ikke minst husker hun ikke bare sykehistorikken din, men også private ting du har fortalt om.

Oslos beste fastlege!

Dr. Ellen Fagerberg er en seriøs fastlege, som tar deg på alvor og er faglig svært dyktig. Hun ser deg i øynene og har en vennlig og imøtekommende holdning til deg. Likevel er hun ikke redd for å si i fra hva hun mener er best eller medisinsk forsvarlig.

Vi som har henne er Oslos heldigste pasienter!

Litt minus på resepsjonen;
Hele kontoret kunne med fordel ha oppgradert sin timebestillingsordning; feks via sms eller nett.
Og noen ganger kan sekretærene virke litt i overkant strenge mot pasientene. Jeg har ved flere anledninger reagert på at de snakker svært høyt om sensitive personopplysninger, med tynne vegger rundt seg.

Pluss for ny, selvbetjent betaling!

Dyktig lege og varmt menneske

Hun tar meg på alvor, følger godt opp og har alltid god tid.

Den beste legen heg har hatt

Hun er hyggelig. Hun tar seg den tiden jeg trenger. Hun er blid, viser meg respekt, og tar det jeg sier på alvor.

Humor, varme og evne til å se helhet. Veldig fornøyd med fastlegen min!

Meget bra lege.

Dr. Fagerberg er en meget tillitsfull og innkluderende lege, føler hun tar meg på alvor. Og så har hun humor og ironi, ikke mange leger som har den positive egenskapen!

Helt super

Hun tar seg alltid god tid, og lytter til det du forteller. Anbefales på det varmeste.

Beste legen har noen sinne har hatt.

Blid. Dyktig. Positiv. Imøtekommende. Tar deg på alvor. Bruker god tid. Oppdatert. Rett og slett flink med mennesker.

Superflink

Alltid hyggelig og tar meg på alvor. Sender meg videre hvis jeg er usikker og hun kvalitetssjekker med andre og ringer tilbake. Litt vanskelig å få time innimellom da hun er fulltegnet.

En profesjonell lege på alle områder.

Hun har alltid tid,er flink til å lytte og tar mine plager på alvor.

Slike fastegere vil vi ha flere av

Jeg har en flott fastlege som greier å lytte, være engasjert, ser helheten både i forhold til meg og min familie.

Den virkelig beste legen jeg har hatt

En lege som virkelig tar pasienter på alvor, stiller opp og du føler deg godt ivaretatt og trygg hos