Ellen Anita Fagerberg

Autorisasjon (1998)

Ellen Anita Fagerberg er en av 567 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ellen Anita Fagerberg

Fantastisk menneske

Ellen er en nydelig lege. Trygg og kunnskapsrik, interessert og alltid vennlig. Føler meg så trygg.

Påberegn venting.

Dessverre er de som jobber i resepsjonen VELDIG lite hyggelige, utrolig ubehagelig å ringe dit. De er så innmari sure og tverre. Men lar ikke det gå utover denne karakteren.

Beste fastlegen!

Alltid tid til å lytte, undersøke og genuint interessert i sin pasient. Solig kunnskap og erfaring. Gir seg ikke før alt er undersøkt. Anbefales!
Minus er lang ventetid når man skal inn til time(legg til 60 min ekstra), lang ventetid på telefon ved bestilling av time og timen man får er altfor langt frem i tid. Dessverre lite serviceinnstilte resepsjonsansatte. Oppleves til tider som frekke og ubehagelige. Ved akutt behov er de lite behjelpelig. Overbelastet legekontor virker det som.

Fantastisk fastlege!

Oppegående og blid, alltid blikkkontakt, lyttende. Flink til å informere. Kort og greit bra på alle måter!
Den rake motsetning er resepsjonen der, stor utskifting av personal. Ser ikke ut som at ledelsen tar hånd om dette uvesenet. Kun til tider hyggelige.

Effektiv og lyttende

Varm og hyggelig lege.
Uansett hva du kommer for så tar hun seg god tid til å SE deg og lytte om du har ting du har andre ting du lurer på.
Hun er rask til å henvise videre om hun er usikker i forhold til ting. En svært god og forebyggende egenskap flere leger skulle hatt.
Føler meg utrolig godt ivaretatt hver gang.
Anbefales på det varmeste.

Trygg og genuint interessert

Beste lege jeg noen gang har hatt . Hun lytter til deg og virker genuint interessert i det du sier. Føler meg alltid trygg på at hun virkelig bryr seg.