Ellen Anita Fagerberg

Tlf: 23 38 37 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ellen Anita Fagerberg er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ellen Anita Fagerberg

Kjempefornøyd!

Er for første gang i mitt liv ordentlig fornøyd med min fastlege! Kan anbefale henne på det varmeste. Tar seg god tid, gir gode råd, er blid og imøtekommende, henviser videre og hjelper til med skjemaer og søknader.

Veldig fornøyd

Har hatt henne som lege i mange år, prøvde å bytte pga flytting men fant ingen jeg likte så var heldig å få komme tilbake. Blid og direkte, trygg. Husker hva vi har snakket om tidigere. Faglig sterk. Desverre ofte forsinket, opptil en time, men føler at hun har tid til meg når det vel er min tur. Resepsjonen burde kurses i kundeservice. Frekke og ubehagelige. Men legen er verdt det. Kan ta tid å få time,men har akuttimer.

God lege, tidvis stresset

Blid, imøtekommende lege. Har opplevd det som hun har veldig dårlig tid og prøver å ta igjen forsinket tid et par av gangene jeg har vært der og har derfor følt jeg ikke får gjort meg helt ferdig. Skulle også gjerne ha blitt sjekket ut av henne på enkelte ting istedenfor bare bli fortalt at det ikke er noe, får da en følelse på at hun ikke helt forstår hvor plaget jeg har vært.
Dette er ikke min opplevelse hver gang, hun virker ellers faglig sterk og jeg har vært der flere ganger og vært veldig fornøyd også.

Meget fornøyd med henne

Jeg får rask og god behandling. Hun er veldig blid og hyggelig, og jeg føler ikke at hun vil ha meg raskt ut av kontoret.Hun virker faglig sterk, og henviser meg videre til spesialist når hun mener dette er fornuftig

Hun er ganske enkelt enestående

Nå har jeg brukt denne fastlegen i 7-8 år og hun skuffer aldri. Kompetent, vennlig, konstruktiv og empatisk, bedre kan det ikke bli. Forstår godt at hun ikke har plass til nye pasienter når jeg erfarer hva hun legger ned av arbeid i hver enkelt pasient.

Beste legen jeg har vært hos

Hun er ekstremt profesjonell, har alltid tid, er grundig, kunnskapsrik, hyggelig og ikke minst husker hun ikke bare sykehistorikken din, men også private ting du har fortalt om.

Oslos beste fastlege!

Dr. Ellen Fagerberg er en seriøs fastlege, som tar deg på alvor og er faglig svært dyktig. Hun ser deg i øynene og har en vennlig og imøtekommende holdning til deg. Likevel er hun ikke redd for å si i fra hva hun mener er best eller medisinsk forsvarlig.

Vi som har henne er Oslos heldigste pasienter!

Litt minus på resepsjonen;
Hele kontoret kunne med fordel ha oppgradert sin timebestillingsordning; feks via sms eller nett.
Og noen ganger kan sekretærene virke litt i overkant strenge mot pasientene. Jeg har ved flere anledninger reagert på at de snakker svært høyt om sensitive personopplysninger, med tynne vegger rundt seg.

Pluss for ny, selvbetjent betaling!

Dyktig lege og varmt menneske

Hun tar meg på alvor, følger godt opp og har alltid god tid.

Den beste legen heg har hatt

Hun er hyggelig. Hun tar seg den tiden jeg trenger. Hun er blid, viser meg respekt, og tar det jeg sier på alvor.

Humor, varme og evne til å se helhet. Veldig fornøyd med fastlegen min!

Meget bra lege.

Dr. Fagerberg er en meget tillitsfull og innkluderende lege, føler hun tar meg på alvor. Og så har hun humor og ironi, ikke mange leger som har den positive egenskapen!

Helt super

Hun tar seg alltid god tid, og lytter til det du forteller. Anbefales på det varmeste.

Beste legen har noen sinne har hatt.

Blid. Dyktig. Positiv. Imøtekommende. Tar deg på alvor. Bruker god tid. Oppdatert. Rett og slett flink med mennesker.

Superflink

Alltid hyggelig og tar meg på alvor. Sender meg videre hvis jeg er usikker og hun kvalitetssjekker med andre og ringer tilbake. Litt vanskelig å få time innimellom da hun er fulltegnet.

En profesjonell lege på alle områder.

Hun har alltid tid,er flink til å lytte og tar mine plager på alvor.

Slike fastegere vil vi ha flere av

Jeg har en flott fastlege som greier å lytte, være engasjert, ser helheten både i forhold til meg og min familie.

Den virkelig beste legen jeg har hatt

En lege som virkelig tar pasienter på alvor, stiller opp og du føler deg godt ivaretatt og trygg hos