Ellen Anita Fagerberg

Smedbergveien 5 1187 Oslo
Ellen Anita Fagerberg er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ellen Anita Fagerberg

God lege, tidvis stresset

Blid, imøtekommende lege. Har opplevd det som hun har veldig dårlig tid og prøver å ta igjen forsinket tid et par av gangene jeg har vært der og har derfor følt jeg ikke får gjort meg helt ferdig. Skulle også gjerne ha blitt sjekket ut av henne på enkelte ting istedenfor bare bli fortalt at det ikke er noe, får da en følelse på at hun ikke helt forstår hvor plaget jeg har vært.
Dette er ikke min opplevelse hver gang, hun virker ellers faglig sterk og jeg har vært der flere ganger og vært veldig fornøyd også.

Meget fornøyd med henne

Jeg får rask og god behandling. Hun er veldig blid og hyggelig, og jeg føler ikke at hun vil ha meg raskt ut av kontoret.Hun virker faglig sterk, og henviser meg videre til spesialist når hun mener dette er fornuftig

Hun er ganske enkelt enestående

Nå har jeg brukt denne fastlegen i 7-8 år og hun skuffer aldri. Kompetent, vennlig, konstruktiv og empatisk, bedre kan det ikke bli. Forstår godt at hun ikke har plass til nye pasienter når jeg erfarer hva hun legger ned av arbeid i hver enkelt pasient.

Beste legen jeg har vært hos

Hun er ekstremt profesjonell, har alltid tid, er grundig, kunnskapsrik, hyggelig og ikke minst husker hun ikke bare sykehistorikken din, men også private ting du har fortalt om.

Oslos beste fastlege!

Dr. Ellen Fagerberg er en seriøs fastlege, som tar deg på alvor og er faglig svært dyktig. Hun ser deg i øynene og har en vennlig og imøtekommende holdning til deg. Likevel er hun ikke redd for å si i fra hva hun mener er best eller medisinsk forsvarlig.

Vi som har henne er Oslos heldigste pasienter!

Litt minus på resepsjonen;
Hele kontoret kunne med fordel ha oppgradert sin timebestillingsordning; feks via sms eller nett.
Og noen ganger kan sekretærene virke litt i overkant strenge mot pasientene. Jeg har ved flere anledninger reagert på at de snakker svært høyt om sensitive personopplysninger, med tynne vegger rundt seg.

Pluss for ny, selvbetjent betaling!