Ellen Anita Fagerberg

Autorisasjon (1998)

Ellen Anita Fagerberg er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ellen Anita Fagerberg

Trygg, tillitsvekkende og faglig dyktig

Har hatt Dr. Fagerberg som min fastlege i mange år og har utelukkende positive erfaringer med henne. Jeg har i mange år slitt med en betydelig legeskrekk, men Dr. Fagerberg har klart å bygge denne ned slik at det nå ikke lenger er noe problem for meg. Hun har et meget behagelig vesen og en stor fagkunnskap, noe som resulterer i stor tillit og trygghet for meg som pasient. Hun nøler ikke med å henvise videre ved den minste mistanke om noe som bør undersøkes nærmere, noe som for meg har medført at flere tilløp til alvorlige tilstander har blitt håndtert i tide. Jeg kunne jeg ikke hatt en bedre fastlege, og jeg anser meg som svært heldig som er pasient ved Abildsø legesenter.
Vil også nevne at det vanligvis tar noe tid å komme fram på telefonen, men dette må tilskrives at legesenteret har mange pasienter og følgelig noe ventetid på telefonen. Jeg har videre ingen dårlige erfaringer med kontorets øvrige personell, opplever de i resepsjonen og på laboratoriet som hyggelige, profesjonelle og hjelpsomme.

Fantastisk menneske

Ellen er en nydelig lege. Trygg og kunnskapsrik, interessert og alltid vennlig. Føler meg så trygg.

Påberegn venting.

Dessverre er de som jobber i resepsjonen VELDIG lite hyggelige, utrolig ubehagelig å ringe dit. De er så innmari sure og tverre. Men lar ikke det gå utover denne karakteren.

Beste fastlegen!

Alltid tid til å lytte, undersøke og genuint interessert i sin pasient. Solig kunnskap og erfaring. Gir seg ikke før alt er undersøkt. Anbefales!
Minus er lang ventetid når man skal inn til time(legg til 60 min ekstra), lang ventetid på telefon ved bestilling av time og timen man får er altfor langt frem i tid. Dessverre lite serviceinnstilte resepsjonsansatte. Oppleves til tider som frekke og ubehagelige. Ved akutt behov er de lite behjelpelig. Overbelastet legekontor virker det som.

Fantastisk fastlege!

Oppegående og blid, alltid blikkkontakt, lyttende. Flink til å informere. Kort og greit bra på alle måter!
Den rake motsetning er resepsjonen der, stor utskifting av personal. Ser ikke ut som at ledelsen tar hånd om dette uvesenet. Kun til tider hyggelige.

Effektiv og lyttende

Varm og hyggelig lege.
Uansett hva du kommer for så tar hun seg god tid til å SE deg og lytte om du har ting du har andre ting du lurer på.
Hun er rask til å henvise videre om hun er usikker i forhold til ting. En svært god og forebyggende egenskap flere leger skulle hatt.
Føler meg utrolig godt ivaretatt hver gang.
Anbefales på det varmeste.