Ellen Anita Fagerberg

Abildsø Legekontor

1998

Abildsø Legekontor Telefonnummer23 38 37 7023 38 37 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Smedbergveien 5 1187 Oslo
Ellen Anita Fagerberg er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ellen Anita Fagerberg

Fantastisk lege og et fint menneske!

Jeg har flyttet en del de siste årene og har byttet lege mange ganger på grunn av det. Har vært veldig fornøyd med tidligere fastleger, men må si at Ellen Fagerberg skiller seg ut i positiv forstand.

Hun er kvikk, blid og en god lytter. Faglig sterk med høy integritet. Flink til å gi råd der det trengs, og tar meg alltid tatt på alvor. Oppfatter henne som et empatisk og varmt menneske. Er alltid trygg på at hun gjør vurderinger som er til det beste for meg. Hun er av og til litt etter tiden, men det skyldes at hun bruker den tiden som trengs på pasientene sine. For meg er det viktigere enn at man alltid er på skjema :)

Nå har jeg flyttet ut av nærområdet hennes til en annen del av byen, men vil beholde henne som lege så lenge som mulig, til tross for at reiseveien egentlig er litt for lang.

Verdens beste lege!

Ellen er imøtekommende, varm, klok, blid og veldig tilstede. Som pasient føler jeg meg veldig godt ivaretatt. Hun gir gode råd, er flink til å lytte og kan være streng når det er nødvendig. Da alltid med en god forklaring. Anbefales på det varmeste! : )

Fantastisk god lege!!

Ellen er en utrolig dyktig lege med en varm personlighet. Hun er flink til å lytte og tar deg på alvor. Jeg har heller aldri opplevd at hun har vært i dårlig humør. Hun sjekker heller en gang for mye enn en gang for lite. Jeg er veldig lei meg for at jeg må bytte fastlege når vi nå flytter fra Oslo - skulle gjerne beholdt Ellen som min fastlege for alltid!
(jeg har imidlertid opplevd at enkelte av sekretærene har vært uhøflige og strenge både ovenfor meg og andre pasienter)

Fins ikke bedre fastlege

Full kontroll, hyggelig, du føler deg ivaretatt. Hun vil ditt beste. Henviser deg videre og bryr seg virkelig. Vi er ikke ofte hos lege, men hun har full oversikt hver gang du er der med den ene, andre eller tredje ungen. Vi har hatt henne som fastlege i 16 år. Rett og slett et unikum! Anbefaler henne til alle jeg kjenner. Flere har vært heldige å fått plass. De deler alle min oppfatning.

Abildsø legekontor burde imidlertid byttet ut et par av de som betjener resepsjonen. De står ikke i stil til resten: De er frekke, sure, lite imøtekommende og kan rett og slett ikke utføre jobben sin. Hadde ikke jobbet der om jeg hadde drevet kontoret!

Fantastisk

Ellen har alt som du trenger i en fastlege. Hun tar deg på alvor, er effektiv og handlingsrettet. Humor og glede er noen stikkord for henne.

Ser at noen poengterer at hun er forsinket. Ja, men det er fordi hun tar seg tid til deg, ser deg og tar dine problemer på alvor. Alternativet er at hun ikke har tid til deg, men er opptatt av å holde seg innenfor tiden. Ønsker vi slike leger? Neitakk. Ellen er fantastisk.