Ellen Anita Fagerberg

Smedbergveien 5 1187 Oslo
Ellen Anita Fagerberg er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ellen Anita Fagerberg

Kjempefornøyd!

Er for første gang i mitt liv ordentlig fornøyd med min fastlege! Kan anbefale henne på det varmeste. Tar seg god tid, gir gode råd, er blid og imøtekommende, henviser videre og hjelper til med skjemaer og søknader.

Veldig fornøyd

Har hatt henne som lege i mange år, prøvde å bytte pga flytting men fant ingen jeg likte så var heldig å få komme tilbake. Blid og direkte, trygg. Husker hva vi har snakket om tidigere. Faglig sterk. Desverre ofte forsinket, opptil en time, men føler at hun har tid til meg når det vel er min tur. Resepsjonen burde kurses i kundeservice. Frekke og ubehagelige. Men legen er verdt det. Kan ta tid å få time,men har akuttimer.

God lege, tidvis stresset

Blid, imøtekommende lege. Har opplevd det som hun har veldig dårlig tid og prøver å ta igjen forsinket tid et par av gangene jeg har vært der og har derfor følt jeg ikke får gjort meg helt ferdig. Skulle også gjerne ha blitt sjekket ut av henne på enkelte ting istedenfor bare bli fortalt at det ikke er noe, får da en følelse på at hun ikke helt forstår hvor plaget jeg har vært.
Dette er ikke min opplevelse hver gang, hun virker ellers faglig sterk og jeg har vært der flere ganger og vært veldig fornøyd også.

Meget fornøyd med henne

Jeg får rask og god behandling. Hun er veldig blid og hyggelig, og jeg føler ikke at hun vil ha meg raskt ut av kontoret.Hun virker faglig sterk, og henviser meg videre til spesialist når hun mener dette er fornuftig

Hun er ganske enkelt enestående

Nå har jeg brukt denne fastlegen i 7-8 år og hun skuffer aldri. Kompetent, vennlig, konstruktiv og empatisk, bedre kan det ikke bli. Forstår godt at hun ikke har plass til nye pasienter når jeg erfarer hva hun legger ned av arbeid i hver enkelt pasient.