Arne Olav Sjøtun Fagermoen

Sagene lokalmedisinske senter

2002

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Arne Olav Sjøtun Fagermoen er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arne Olav Sjøtun Fagermoen

Trygg og hjelpsom

Jeg har hatt han som fastlege i noen år nå og jeg opplever han som veldig trygg, ute etter å hjelpe og en som tar meg seriøst samtidig som han stiller gode spørsmål for å finne ut spesifikt hva som trengs. Det er ofte lang ventetid dersom jeg prøver å bestille time på nett men når jeg har ringt og trengt hjelp med noe raskt så har jeg alltid fått time enten på dagen eller dagen etter.

Fantastisk!

Arne Olav er akkurat slik en moderne lege bør være: lyttende, empatisk, kunnskapsrik og ikke minst; ydmyk og åpen i forhold til hva han ikke kan. Hele familien vår (to små barn) har gått hos ham. Stor sorg blant små og store da vi flyttet og måtte søke ny fastlege. Vi lette med utgangspunktet: Hvor i vårt nye område finner vi en kopi? ;)

Den beste legen jeg har hatt.

Arne Olav tar seg tid, han lytter, han kommer med innspill, veeeeeldig løsningsorientert og møter deg på halvveien, med mindre du trenger litt ekstra hjelp via feks DPS.
Jeg føler at dette er slik en lege skal være og jeg kommer neppe til å bytte lege med det første selvom han fra tid til annen er ganske så forsinket, men det blir han av og til med meg også, så her handler det rett og slett om respekt for forsinkelser.
Det er verdt å vente :D

Bra lege, sykt lang ventetid

Godt fornøyd med fastlegen min. Problemet er at han har veldig få timer til pasienter (pga kommunejobb). Man bør ikke være alvorlig syk hvis man skal ha Fagermoen pga lang ventetid. Ellers fremstår han som en faglig flik lege. Hyggelig og jordnær.

Anbefales absolutt

Jeg byttet til Fagermoen etter å selv ha lest litt på denne siden, og vil legge til egne erfaringer.
Kort ventetid og veldig hyggelig personale som tar imot på kontoret.
Fagermoen selv er en utrolig hyggelig mann som tok meg på alvor med problemene jeg kom med, som var både fysiske og psykiske. Veldig sympatisk person, som også spør og virker interessert i at jeg skulle bli bedre og finne ut hva som var galt videre. Satt på kontoret hans i nærmere 40 minutter, og fikk ikke inntrykket av at jeg var i veien eller at han hadde andre planer.

I ettertid ble det noe kluss, både med en blodprøve noen glemte å ta og jeg måtte komme inn igjen for å ta den, dessuten purret jeg på svar på blodprøven samt en henvisning jeg ikke fikk svar på etter en måned, og da viste det seg at Fagermoen hadde glemt å sende inn henvisningen. Etter min purring ordnet dette seg ganske raskt.

Alt i alt er jeg veldig fornøyd, til tross for mindre feil, og har ingen planer om å bytte han ut med det første!