Arne Olav Sjøtun Fagermoen

Sandakerveien 33C 0477 Oslo
Arne Olav Sjøtun Fagermoen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arne Olav Sjøtun Fagermoen

Anbefales absolutt

Jeg byttet til Fagermoen etter å selv ha lest litt på denne siden, og vil legge til egne erfaringer.
Kort ventetid og veldig hyggelig personale som tar imot på kontoret.
Fagermoen selv er en utrolig hyggelig mann som tok meg på alvor med problemene jeg kom med, som var både fysiske og psykiske. Veldig sympatisk person, som også spør og virker interessert i at jeg skulle bli bedre og finne ut hva som var galt videre. Satt på kontoret hans i nærmere 40 minutter, og fikk ikke inntrykket av at jeg var i veien eller at han hadde andre planer.

I ettertid ble det noe kluss, både med en blodprøve noen glemte å ta og jeg måtte komme inn igjen for å ta den, dessuten purret jeg på svar på blodprøven samt en henvisning jeg ikke fikk svar på etter en måned, og da viste det seg at Fagermoen hadde glemt å sende inn henvisningen. Etter min purring ordnet dette seg ganske raskt.

Alt i alt er jeg veldig fornøyd, til tross for mindre feil, og har ingen planer om å bytte han ut med det første!

Den beste jeg har oppleved

Jeg har hatt ham fastlege en stund nå. En hyggelig, flink og stå på lege. Jeg er heldig som har han som fastlegen min.

En lege med svært gode menneskelige egenskaper

Lyttende, empatisk, ydmyk og svært dyktig med mennesker. En av de beste fastlegens jeg har hatt. Flink til å fortelle hva han ikke er spesialist på og henvise videre. Akkurat slik en fastlege i allmennmedisin bør gjøre jobben sin!

Den aller beste

Arne Olav er virkelig en fantastisk lege. Jeg er utrolig lei meg for at han sluttet på Romsås legesenter. Han tok seg alltid god tid, var empatisk, hyggelig, nøye. Hele familien har gått til han i flere år. Mulig vi bytter legesenter, selv om det blir lenger reisevei, for han er verdt det.

den beste legen jeg har hatt.

Alltid lyttende, hjelpsom, respektfull og faglig svært dyktig.