Arne Olav Sjøtun Fagermoen

Autorisasjon (2002)

Sagene lokalmedisinske senter Telefonnummer23 39 18 1023 39 18 ...
Vitaminveien 4, 4. Etg 0485 Oslo 0485 Oslo
Arne Olav Sjøtun Fagermoen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arne Olav Sjøtun Fagermoen

Verdt å vente på.

AOF har vært min fastlege i 9 år nå og jeg har faste timer hver andre uke. Han er nesten alltid forsinket, så jeg har med headset og venter tålmodig på han. Jeg har aldri hatt en så åpen relasjon med en fastlege før og han er oppriktig interessert i å ivareta meg som pasient og lytter virkelig til meg og det jeg sier. Han er veldig nøye, løsningsorientert og opprettholder en god kommunikasjonqsflyt iht prøvesvar, henvisninger m.m.
Definitivt verdt å vente på - uansett hvor lang ventetiden blir.

Norges beste fastlege

Empatisk, varm, lytter, effektiv, setter pasienter først, henviser ved tvil, spiller på lag, positiv lege. Han tar møter deg som pasient på en varm og tillitsvekkende måte, og tar seg tid til å lytte.

Lyttende

Genuin, kunnskapsrik og lyttende lege. Ikke møtt noen bedre lege. Hadde han som fastlege for 15 år siden. Pga flytting byttet jeg. Forsøkt flere andre. Nå velger jeg å kjøre 45 minutter hver vei, for å bruke denne fantastiske legen.

Utilgjengelig fastlege og dårlig service.

Jeg valgte Arne Olav Sjøtun Fagermoen som fastlege da jeg flyttet til Oslo pga. mange gode tilbakemeldinger og at legesenteret reklamerte med et fastlegeteam som samarbeidet tett om pasientene.

Da jeg opplevde en livskrise en stund tilbake kontaktet jeg Sagene lokalmedisinske senter for en fastlegetime. På telefon med senterets resepsjonen ble jeg møtt med irritasjon da jeg sa at problemet mitt var psykisk av art, i motsetning til fysisk og konkret. Jeg ble sittende igjen med en følelse av at slike pasienter ville de ikke ha. Samtidig jobbet fastlegen kun en gang i uken med noen få utvalgte pasienter. Vikarlege ble tilbudt med ventetid på nesten tre uker, men møtet med legesenteret, ikke fastlegen vell og merke, var så negativt at jeg skiftet legesenter rett og slett.

Trygg og hjelpsom

Jeg har hatt han som fastlege i noen år nå og jeg opplever han som veldig trygg, ute etter å hjelpe og en som tar meg seriøst samtidig som han stiller gode spørsmål for å finne ut spesifikt hva som trengs. Det er ofte lang ventetid dersom jeg prøver å bestille time på nett men når jeg har ringt og trengt hjelp med noe raskt så har jeg alltid fått time enten på dagen eller dagen etter.