Arne Olav Sjøtun Fagermoen

Autorisasjon (2002)

Sagene lokalmedisinske senter Telefonnummer23 39 18 1023 39 18 ...
Vitaminveien 4, 4. Etg 0485 Oslo 0485 Oslo
Arne Olav Sjøtun Fagermoen er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arne Olav Sjøtun Fagermoen

En fastlege som blir enig om ting, men gjør noe annet.

Denne fastlegen virker tilsynelatende bra, som lyttende og empatisk. Og når han begynner å snakke, så trollbinder han og timen løper løpsk tidsmessig, slik at det kan bli stress. Snakker veldig sent, skriver lynraskt pc. Vanligvis halv time ventetid. Faglig blander kan han blande kortene og konkluderer, uten overhodet faglig på bastant sikkert grunnlag. Dette tas med i henvisning ikke hva de reelle plagene er og hvordan de arter seg, har erfart. Og de tidlige konklusjonene , som kan være feil, vil forfølge deg til kanskje til du er et vrak. Helst så er det "bare"... Og medisiner kan aldri skade.. Manglende kreativitet. Tar du andre medisiner enn en gruppe for somatiske lidelser, leser han seg ikke opp på medisinene. Blodprøver- flink, trolig.
Han må bli bedre til å gjøre det som pasienten vil, på dens premisser. Og orientere pasienten om flere behandlingsmuligheter, som er rett for en fastlege å gjøre. Også støtteordninger NAV, f.eks. Men Han fortjener egentlig flere ledige plasser på sin liste. Til fordel for mindre ventetid pasienter og udyktighet på visse områder handlinger. Har han først ment og skrevet noe, går han ikke tilbake på noe, selv om han har liten kunnskap. Og det egentlig hadde vært henvist instans i f.eks spesialishelsetjenesten som skulle utredet. Han har heller ikke kjent til alle deler av spesialisthelsetjenesten. Det er heller i sympati med helsevesenet uovertruffenhet antas, at alt er så greit 0g, "du er så frisk". Har du tenkt å begyne hos ham med en komplisert sykehistorie med tverrfaglig forbindelse, Ikke begynn hos ham, eller prøv og slutt raskt om du er litt misfornøyd med noe fra starten, etter grundig vurdering selv.

En fastlege du kan stole på!

Helt klart rett mann på rett plass. En fastlege som alltid tar seg tid til deg og som du kan stole på.

Kommer aldri til å bytte

Har endelig en lege som virkelig bryr seg og prøver å hjelpe på best mulig måte :)

Vet at alltid så har han tid og lyst til å gjøre det som er til mitt beste selv om jeg kanskje ikke alltid er enig men ganske trygg på at han gjør det riktige. noe som er viktig når det er snakk om Psykiske Problemer.

En veldig dyktig og flink lege som lytter

Fagermoen er virkelig en lege å anbefale! Han er alltid oppriktig interessert og tar ting virkelig på alvor. Samtidig er han "streng" på den måten at han roer meg ned når jeg blir for opphengt i ting. Han har masse kunnskap og forteller meg på en forståelig måte hva f.eks medisinen min hjelper for og hva som skjer i kroppen. Jeg har hatt helseangst og det har han alltid tatt på alvor og spurt om hver gang jeg har vært der.

Rett mann på rett plass.

Selv om legen er forsinket har han tid til å høre deg ferdig, for å gi deg best mulig hjelp.
Dette står det respekt av, og jeg vil alldri bytte bort min fastlege.