Azita Farnoush

Tlf: 67 20 91 91 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Azita Farnoush er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Azita Farnoush

Beste

Hun er veldig flink og diktig lege hun lytter godt og gir riktig medisin har god ansikt utrykkr. Gir deg nok tid ,Hva som helst! interesserer og lytte det er da du kan snakke mye og snakke om ting du har lyst Legg opp til diskusjon Da blir man altid veldig godt følget veldi høflig person.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Vennlig og behagelig fremtreden. Legen inngir tillit og trygghet for å bli fulgt opp på beste måte. Alltid hjelpsom. Henviser til spesialist ved behov. Gir raske tilbakemeldinger via SMS - både på blodprøver og svar fra speisalister/røntgen.
Tonen i resepsjonen har blitt mye bedre etter hvert - både med hensyn til imøtekommenhet og vennlighet.
Tidligere var det lang ventetid å få telefonisk kontakt. Nå vet jeg ikke hvordan det er - siden jeg kun bruker SMS. Enkelt og greit.

Best Doctor I ever had in Norway.

Very professional, easy to communicating with, friendly and very understanding, I feel safe with her being my Doctor.

Jeg har bytta lege

Farnoush virker til å være velmenende og dyktig, men litt tafatt til tider. Jeg tror hun er mye dyktigere enn hu først oppfattes, rett og slett fordi hun har en litt forvirrende måte å prate med. Ikke språkmessig, men mer sosialeantenner-messig. Dette tenker jeg fordi hu var kunnskapsrik nok til å pusle sammen mine veldig difuse problemer, og forsto at hu skulle henvise meg videre for utredning av en ganske så uvanlig, kronisk sykdom. Dette kunne jeg ikke forventa at en annen lege hadde klart å pusle sammen, da plagene mine var såppass difuse og uforstålige, og sykdommen det viste seg at jeg hadde var både sjelden, og vanskelig å oppdage. Så jeg tror kanskje hu kunne jobbet litt med måten hun prater på, da jeg selv aldri følte meg på bølgelengde med henne.

Og dog hu var flink og rask til å oppdage sykdommen min, så virka hu til å ikke se noe behov for videre behandling etter at diagnosen ble satt (selv om behandling er viktig). Oppfølgning var litt manglende, og hu virka til å ha en tro om at "man har bare vondt av det man vet", så så lenge vi ikke prata om sykdommen min, så ville den slutte å gjøre vondt/plage meg. Jeg mislikte også hvordan hun så på alderen min som en faktor i hvor mye hun skulle dele av prøver og tester vi hadde tatt. Kom en prøve/bilde/test tilbake med et dårlig resultat som viste at helsa mi hadde blitt verre, så følte jeg ikke at hun gjorde nok for å informere meg om det og omfanget av det. Det var da heller ikke noe plass for henne å planlegge videre behandling med meg mtp det svaret. Hun kunne jobbet mer med oppfølging, og planlegging/informering av pasient i etterkant av en prøve/test/bilde/diagnose.

Jeg bytta lege fordi jeg følte at jeg mista tillitt i henne, og jeg følte at jeg ikke fikk godt nok innsyn i helsa mi, og da også manglende oppfølging. Jeg må innrømme at måten hu så på meg reflekterte over på søknader jeg har hatt mtp kommunen og nav (jeg har en kronisk sykdom), og dette saboterte søknadene mine mye. Dette er også litt fordi dog sykdommen har et bredt omfang av plager og behov for omfattende behandling, så ble ikke dette reflektert over i erklæringene jeg fikk av Farnoush, og da manglet blant annet NAV grunnlag til å foreta en grundig avgjørelse. Farnoush' syn på min alder skinte også gjennom i erklæringene på søknadene mine, og jeg mista alt av troverdighet hos saksbehandlere. Det føltes også ubehagelig å dra til henne på ny time da jeg stadig følte meg som en byrde. Dog når man har en kronisk sykdom med behov for kontinuerlig behandling i utredningfasen så er man ofte hos fastlegen. Jeg ville heller ha en lege som er klar over sykdommen min, og er klar, og nesten forventer, at jeg kommer innom kontoret flere ganger i løpet av året, og ikke bare pga., vanlig allmennsykdommer.

For meg passet hun ikke, og jeg hadde kanskje ikke anbefalt henne som lege til en med en kronisk lidelse som trenger omfattende oppfølgning og mange søknader, men utenom den delen er hu en god lege med et snev av dårlig sosiale antenner. Hu får time til deg raskt, og dog personalet i skranken er litt snerpete, så går det som oftest greit. Hu er veldig rask til å finne ut av diverse sykdommer, og er rask med behandling (dette selvsagt dersom man ikke medregner kroniske og komplekse sykdommer). Hun svarer raskt, og du får hastetime på dagen. Hunn henviser raskt etter behov.

Jeg hadde nok anbefalt henne til stortsett alle "vanlige" folk. Da mener jeg folk som ikke er mye plaga av sykdom eller har en kronisk lidelse. Som en helt vanlig fastlege så er hun veldig flink og effektiv.

Veldig bra lege!

Får time raskt og det er sjelden forsinkelser. Får alltid svar på sms så fort prøvesvar er kommet. Noe ventetid på telefonen innimellom.

Azita er hyggelig, husker godt fra gang til gang og har alltid tid til å høre. Har vært der endel og har alltid fått god hjelp.

Beste legen jeg har hatt!

Azita er oppmerksom, vennlig og på pasientens side. Etter tidligere opplevelser med leger som virket til å skulle mistenkeliggjøre alt jeg sa ang., helsa mi, byttet jeg til Azita som faktisk lyttet til MEG og tok meg på alvor. Helseproblemer (som tidligere kunne ha blitt oppdaget med litt oppmerksomhet fra tidligere leger) ble avdekket og tatt hånd om da Azita virket genuint interessert i å løse hva jeg slet med.

Det er godt å føle at legen er interessert og oppmerksom, så føler man seg trygge hos dem.

Azita er veldig god å ha på sin side når helsa vakkler både for korte, men også spesielt for langvarige perioder. Når man må på dypere utredning og gå gjennom flere trinn/søknader/møter ang., helsa, er hu veldig god å ha på sin side.

Veldig bra lege!

Dr. Farnoush har vært den beste fastlege jeg har hatt. Hun lytter og stiller spørsmål og tar på alvor. Empatisk og dyktig. Jeg har aldri hatt problemer å få time raskt.

Empatisk men surrete

Jeg har hatt Azita som fastlege i over ett år, men har nå byttet.

Jeg har til tider vært veldig fornøyd, men har også hatt noen dårlige opplevelser. Blant annet da jeg hadde smerter ved urinering pga tørrhet medikamenter, hvorpå hun spurte om jeg ikke kunne tisse i dusjen?

Jeg lærte på egenhånd at man kunne sjekke hvordan medisinen jeg går på tas opp i blodet, for å se om dosen er riktig. Ting jeg mener burde følges opp når jeg ofte tok opp at jeg ikke merket noen bedring. Empatisk og flink, men noe tafatt angående min psykiske sykdom.

Beste legen jeg har hatt

Azita er den første legen jeg noensinne har hatt som faktisk tar seg tid til å lytte til hva jeg sier, hun er omsorgsfull og jeg har full tillit til henne

Flink og oppmerksom fastlege

Hele familien på fire har nå hatt Azita som fastlege i litt over et år og vi er veldig fornøyde. Vi har ikke hatt problemer med å få time og det er sjelden vi må vente utover oppsatt time. En dyktig fastlege som jeg har full tillit til. Azita er min første kvinnelige fastlege og som mann ønsket jeg egentlig å fortsatt ha en mannlig fastlege. MEN jeg vil ikke bytte nå og kan si at Azita er den beste fastlegen jeg/vi har hatt.

ikke noen spesielt

hvis man skal få time , mest hun er ikke ledig time , eller har student , man føler seg som labormus . hvis man skal snake med henne , kan ikke snake direkte.

Grei lege, ikke så hyggelig legesenter

Legen er flink nok, men det er litt surr med å bestille time, lang ventetid på telefon (til tider), de i resepsjonen opplevdes som lite hyggelig, og virket ikke som om de hadde kontroll på hva som skulle betales og ikke betales. (Dette var en av de faste, ikke vikar)

De har en SMS timebestillings sak på nettsidene sine, jeg sendte en forespørsel for snart 1 uke sidne, forsatt ikke noe svar. Og det koster 6kr pr mottatt melding.

Snill og ordentlig

Litt travel, men hyggelig og empatisk. Har opplevd at jeg ble tatt på alvor og blitt henvist videre til undersøkelse når det har vært nødvendig. Det har heller ikke vært vanskelig å få time hos henne.

Min favoritt

En utrolig flink lege. Hun tar seg tid til å høre på det du har å si uansett om hun har dårlig tid eller ikke. Merker ikke det på henne i såfall. Lett å få time der. Hun gir deg som bruker det lille ekstra.

En meget flink lege

Er forholdsvis ny patient hos denne legen, men etter det jeg har sett hittil
er det slik jeg mener en lege bør praktisere, etter 3 år hos en lege som jeg
hadde inntrykk av at betalingen var det viktigste,

Meget bra lege:)

Alltid imøtekommende og hyggelig lege som tar deg alvorlig. Sender deg videre til spesialist hvis du trenger.

Er fornøyd så lang:) beste legen

Azita er Utrolig flink! Aldri vært misfornøyd! Jeg er ikke hos legen så ofte , det har for det meste, men de gangene jeg er hos henne ,får jeg den hjelpen jeg trenger:-) Har ikke tenkt å bytte fastlege . Håper det fortsetter slik fremover.