Azita Farnoush

Autorisasjon (2002)

Helsebygget Legesenter DA Telefonnummer67 20 91 9167 20 91 ...
Dampsagveien 2-4, oppgang A3, 2. etg 2000 Lillestrøm
Azita Farnoush er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Azita Farnoush

Kunnskapsrik, varm og empatisk

Azita har vart min fastlege i 10 år nå og jeg kan å det varmeste anbefale henne. Hun lytter og er interessert i både dine plager og deg som person. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt når jeg er hos henne, da hun både er faglig dyktig og har en omsorgsfull personlighet.

Veldig god lege

Behandler med vennlig og respekt, inngir trygghet. Tar sine pasienter på alvor. Svarer veldig raskt på e-henvendelser.

Trygg og sikker.

Den beste legen jeg noengang har hatt.. Hun ser på MEG når jeg er der. Rolig og tålmodig. Sender alltid videre om hun er noe i tvil. Et vennlig og snilt menneske, som har funnet sin rette plass i livet. Noe jeg er meget takknemlig for.

Til å stole på, effektiv og tillitsfull

Jeg har hatt henne som fastlege i 8 år. Hun er effektiv og alltid til å stole på. Er kunnskapsrik og flink. Henviser til riktig instans og følger opp ved behov. Har bare positive ting å si, den beste fastlegen jeg har hatt.

Trygg

Har hatt henne som lege i over 5 år. Sjeldent er jeg syk og heldigvis harikke ofte behov for lege men de gangene det skjer er jeg trygg og føler meg veldig komfortabel med henne. Lett å snakke med og føler meg ivaretatt og trygg. Har for lengst flyttet fra denne komunnen men fortsetter å kjøre dit til legekontor.