Azita Farnoush

Helsebygget Legesenter DA

2002

Helsebygget Legesenter DA Telefonnummer67 20 91 9167 20 91 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dampsagveien 2-4, oppgang A3, 2. etg 2000 Lillestrøm
Azita Farnoush er en av 43 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Azita Farnoush

Følger opp på en flott måte

Fantastisk lege som ser deg. Denne dama sitter ikke å ser inn i PC’n når hun snakker med deg. Hun kommer i tillegg med spørsmål om hvordan du har det, og lurer på om alt har vært bra, siden siste legebesøk. En lege som faktisk virker.

Har aldri hatt en bedre lege

Hadde aldri bytt fastlege hvis ikke hadde flyttet. Er ekstremt fornøyd. Hun virkelig ser og lytter til en. Får time kjapt hvis man trenger det, og hun sender resept/henvisninger /resultater med en gang. Har til og med fått prøveresultatene per SMS på kveldstid. Ønsker også å gi personellet i labben skryt. Veldig trivelige og flinke. Ble veldig godt ivaretatt alle de ganger jeg måtte dit for prøver. Tusen takk for denne tid. Jeg kommer å savne er alle 😊

Trygg

Mensklig,forståelsesfull,rolig og avslappet.
Hun har tid til å forklare pasienten om sykdommen og veilede vidre.en glede ågå til henne hver gang.

Beste

Hun er veldig flink og diktig lege hun lytter godt og gir riktig medisin har god ansikt utrykkr. Gir deg nok tid ,Hva som helst! interesserer og lytte det er da du kan snakke mye og snakke om ting du har lyst Legg opp til diskusjon Da blir man altid veldig godt følget veldi høflig person.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Vennlig og behagelig fremtreden. Legen inngir tillit og trygghet for å bli fulgt opp på beste måte. Alltid hjelpsom. Henviser til spesialist ved behov. Gir raske tilbakemeldinger via SMS - både på blodprøver og svar fra speisalister/røntgen.
Tonen i resepsjonen har blitt mye bedre etter hvert - både med hensyn til imøtekommenhet og vennlighet.
Tidligere var det lang ventetid å få telefonisk kontakt. Nå vet jeg ikke hvordan det er - siden jeg kun bruker SMS. Enkelt og greit.