Azita Farnoush

Autorisasjon (2002)

Helsebygget Legesenter DA Telefonnummer67 20 91 9167 20 91 ...
Dampsagveien 2-4, oppgang A3, 2. etg 2000 Lillestrøm
Azita Farnoush er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Azita Farnoush

Dårlig oppfølging

Har hatt denne legen i mange år. Når jeg ikke hadde store problemer var hun grei. Men i de siste årene hver gang jeg var hos henne føltes som om jeg ikke ble tatt på alvor. I steden for å bli lyttet og behandlet kom hun med kjerringråd. Til tross for store helseproblemer ble jeg aldri tatt på alvor og hver gang jeg nevnte jeg mine plager kom hun med komentarer som fikk meg til å føle at jeg sitter og lyver til henne.
Hun fulgte aldri opp og jeg måtte hele tiden mase og minne på henne hva hun skulle gjøre.
Følte aldri at jeg er trygg og får riktig behandling fordi i stedenfor å lytte på meg pleide hun å søke på nettet for å gi meg svar.

lite oppfølging

Jeg har hatt den legen i 7 år, I starten virket hun veldig lyttende og forståelsesfull lege. Det var en lege som brukte tid på deg og hørte på deg. Jeg var da ikke så ofte hos henne 3- 4 ganger i året for enkelte kontroll. Men etter hvert når jeg virkelig trenger henne for opp følging og henvisning så var hun lite hensiktsfull. Timen ble mest brukt på hva som skjer i min karriere som leder og hvordan det går på arbeidsplass enn hva som feiler meg fysisk. Tilslutt så virket hun frekk og lite forståelse og prøvde å overbevise at jeg lyver i enkelte saker når jeg meldte inn noe til henne via helseportalen. Jeg fikk en følelse av å bli mistrodd å måtte overbevise i enkelte saker at jeg har gjort det som skulle jeg ha gjort med dokumentasjon. Jeg byttet fastlege og det skulle jeg har gjort for lenge siden.

Best doctor I’ve ever known

I’m extremely satisfied with her. She’s wonderful. So far she’s been very helpful and extremely professional. She’s very empathetic and caring and does her job flawlessly.

Null oppfølging, lite kunnskap

Jeg har hatt dårlig opplevelser med denne lege i mer en 7 år. Slitsom når du har tatt kun en enkel blodprøve og du må ta kontakt for å få resultatene. Fikk tinnitus og ønsket å bli sendt til ØNH spesialist. Hun svarer at jeg må vente? Hvor lenge skal jeg vente, vente til det blir verre?
Heldigvis fikk hjelp med en gang etter at jeg bytta legen!

Behagelig

Omtenksom og trygg. Sløser ikke med tiden, er effektiv, men ikke uinteressert. Absolutt en å være trygg på.