Azita Farnoush

Autorisasjon (2002)

Helsebygget Legesenter DA Telefonnummer67 20 91 9167 20 91 ...
Dampsagveien 2-4, oppgang A3, 2. etg 2000 Lillestrøm
Azita Farnoush er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Azita Farnoush

Trygghet

Azita er kjempe flink lege. Hun har vært min lege i 7 år nå.Hun tar ansvar for meg alltid. Hun bryr seg om pasientene sine. Hun går ikke rett på saken, hun er alltid snill og spør hvordan jeg har det og hun husker absolutt alt som jeg har fortalte til henne alle de andre gangene som jeg har vært hos henne. Hun legger ikke vekt bare på sykdommen mens hun bryr seg om hvordan jeg har det ellers. Jeg har opplevde flere ganger ar jeg var stressa eller hadde mye i tankene men hun er flink til å ro meg ned. Jeg går ut av kontoret hennes med et god smil alltid. Jeg kunne ikke fått en bedre lege en henne.

Følger opp på en flott måte

Fantastisk lege som ser deg. Denne dama sitter ikke å ser inn i PC’n når hun snakker med deg. Hun kommer i tillegg med spørsmål om hvordan du har det, og lurer på om alt har vært bra, siden siste legebesøk. En lege som faktisk virker.

Har aldri hatt en bedre lege

Hadde aldri bytt fastlege hvis ikke hadde flyttet. Er ekstremt fornøyd. Hun virkelig ser og lytter til en. Får time kjapt hvis man trenger det, og hun sender resept/henvisninger /resultater med en gang. Har til og med fått prøveresultatene per SMS på kveldstid. Ønsker også å gi personellet i labben skryt. Veldig trivelige og flinke. Ble veldig godt ivaretatt alle de ganger jeg måtte dit for prøver. Tusen takk for denne tid. Jeg kommer å savne er alle 😊

Trygg

Mensklig,forståelsesfull,rolig og avslappet.
Hun har tid til å forklare pasienten om sykdommen og veilede vidre.en glede ågå til henne hver gang.

Beste

Hun er veldig flink og diktig lege hun lytter godt og gir riktig medisin har god ansikt utrykkr. Gir deg nok tid ,Hva som helst! interesserer og lytte det er da du kan snakke mye og snakke om ting du har lyst Legg opp til diskusjon Da blir man altid veldig godt følget veldi høflig person.