Vilde Catherine Feen

Karl Fossumsv. 30 0985 Oslo
Tlf: 23 34 41 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Vilde Catherine Feen er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Vilde Catherine Feen

Pålitelig, effektiv, hyggelig og flink!

Jeg har stor tillit til Vilde. Det er alltid hjelp å få, og mye mer enn det jeg forventer meg, faktisk! Jeg er utrolig glad for at hele familien har fått henne som fastlege, og jeg kan rett og slett ikke få fullrost den dama! Føler alltid hun tar seg tid nok, men likevel har jeg til gode å måtte sitte og vente fordi hun er forsinket. Fatter ikke hvordan hun får det til.

Beste lege, uten tvil

Har dratt til Vilde Feen i mange år og hun er dyktig, samvittighetfull og har hjulpet meg mye gjennom årene. Hun henviser når det trengs, tar blodprøver og sender til spesialist med rask behandlingstid. Er svært heldig som har henne som lege. Anbefales til høyeste grad!

Meget bra!

Vilde Feen er dyktig og trygg. Hun er ærlig. Hun har en behagelig personlighet. Det er lett å komme i kontakt med henne.

Sympatisk, hyggelig, flink og effektiv.

Tar poengene og gjør det som skal gjøres med en gang. Men man føler alltid at hun bruker den tiden som trengs. Man føler seg sett og tatt på alvor. Et privilegium å ha plass på hennes liste!

Jeg har gått til Vilde siden 1999 og må si at dette er et fantastisk menneske. Du føler deg sett, hørt og tatt på alvor. Hun stiller de riktige spørsmålene, og du føler at du er i gode hender. Hun har tilsynelatende god innsikt i legevitenskapen, og er oppdatert på det som skjer, med tanke på nye behandlingsmetoder, sykdommer o.l.
En god samtalepartner, som kan gi deg coaching når du har behov for det.
Til tross for at jeg bor på andre siden av byen, har jeg aldri vurdert å bytte til en fastlege som ligger nærmere meg.

Meget god lege og fantastisk menneske

Vilde C Feen har vært min fastlege siden fastlege ordningen ble til. Jeg har bare veldig gode ord å si om den dyktig legen og den meget behagelig menneske som Feen er!

Utrolig sympatisk, grundig og dyktig. Følte virkelig at jeg ble tatt på alvor, og at hun tok seg god tid. Anbefales.

Fantastisk

Kjempe flink lege som hører på deg. Hun ser deg og tar seg god tid og er alltid i godt humør:)

En meget god lege på Stovner

Jeg har hatt Vilde som fastlege et halvt års tid nå og jeg er veldig fornøyd! Hun ser deg, lytter, gir tydelige tilbakemeldinger, er kunnskapsrik og har empati. En suveren lege også hvis du er gravid siden hun har spesielt mye kunnskap rundt dette.

Dyktig lege

som lytter til pasiententen og tar deg på alvor! Empatisk. Hyggelig.