Vilde Catherine Feen

Stovner Legesenter AS

Autorisasjon (1996)

Stovner Legesenter AS Telefonnummer23 34 41 4023 34 41 ...
Karl Fossumsv. 30 0985 Oslo
Vilde Catherine Feen er en av 567 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Vilde Catherine Feen

Beste legen jeg har vært hos

Absolutt den beste legen jeg har vært hos! Hun lytter, viser en stor grad av empati, spør spørsmål og er svært grundig. Hun er den første legen som har gitt meg riktig diagnose og funnet en behandling som faktisk fungerer! Du føler virkelig at hun bryr seg om deg som pasient og vil at du skal bli bra. Gleder meg til det er min tur på ventelisten for å ha henne som fastlege, hun er absolutt fantastisk.

Kjempehyggelig med god kompetanse

Hun tok alle nødvendige tester og ba meg komme innom igjen siden hun ønsket å følge opp. Hun hadde stor kunnskap og er meget dyktig. Må også nevne at hun var så imøtekommende og smilende, og lytter virkelig på pasienten ☺️

Flinkeste legen

Lege som bryr seg om sine pasienter . Omsorgsfull . God på jobben sin. Sjelden ventetid . Alltid i møtekommende

Kroniske smerter?

Vilde er en imøtekommende, lyttende og hyggelig person. Men har man behov for en lege som forstår smertebehandling er ikke dette legen å gå til. Hun er svært restriktiv på medikamenter og reduserer medikamenter uten å ha snakket med pasienten først. Viser lite kunnskap om smertebehandling og regimer. Kommer ikke med forslag til alternativer. Men helt sikkert en ok lege om du er en "frisk" pasient.

En super lege på Stovner

Jeg har hatt Vilde som fastlege siden 2012 og må dessverre finne meg en ny siden jeg flytter.
Vilde har alltid vært hyggelig, blid, kunnskapsrik og hjelpsom. Har hatt henne under to svangerskap og i tillegg vært hos henne en del med babyer/småbarn, og jeg anbefaler henne på det varmeste!