Vilde Catherine Feen

Tlf: 23 34 41 40 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Vilde Catherine Feen er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Vilde Catherine Feen

En super lege på Stovner

Jeg har hatt Vilde som fastlege siden 2012 og må dessverre finne meg en ny siden jeg flytter.
Vilde har alltid vært hyggelig, blid, kunnskapsrik og hjelpsom. Har hatt henne under to svangerskap og i tillegg vært hos henne en del med babyer/småbarn, og jeg anbefaler henne på det varmeste!

Pålitelig, effektiv, hyggelig og flink!

Jeg har stor tillit til Vilde. Det er alltid hjelp å få, og mye mer enn det jeg forventer meg, faktisk! Jeg er utrolig glad for at hele familien har fått henne som fastlege, og jeg kan rett og slett ikke få fullrost den dama! Føler alltid hun tar seg tid nok, men likevel har jeg til gode å måtte sitte og vente fordi hun er forsinket. Fatter ikke hvordan hun får det til.

Beste lege, uten tvil

Har dratt til Vilde Feen i mange år og hun er dyktig, samvittighetfull og har hjulpet meg mye gjennom årene. Hun henviser når det trengs, tar blodprøver og sender til spesialist med rask behandlingstid. Er svært heldig som har henne som lege. Anbefales til høyeste grad!

Meget bra!

Vilde Feen er dyktig og trygg. Hun er ærlig. Hun har en behagelig personlighet. Det er lett å komme i kontakt med henne.

Sympatisk, hyggelig, flink og effektiv.

Tar poengene og gjør det som skal gjøres med en gang. Men man føler alltid at hun bruker den tiden som trengs. Man føler seg sett og tatt på alvor. Et privilegium å ha plass på hennes liste!