Vilde Catherine Feen

Autorisasjon (1996)

Vilde Catherine Feen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Vilde Catherine Feen

Dyktig lege

Har hatt Feen som fastlege siden starten av ordningen.
Hun er så behagelig og ikke minst grundig. Hun er bare helt fantastisk.

nytteløs

har lite kunnskap på medikamenter. Tviler for mye og spør for mye om hvorfor jeg trenger enkelte medisiner som ikke har mye så si. Jeg spurte om å få prøve en annen type allergi-tablett fordi rødheten på huden ikke går bort.. Så sier hun at jeg ikke trenger det og kan bare vente til rødheten går bort av seg selv. Jeg spurte også om å ta en allergitest, men istedenfor sa hun at jeg ikke trenger å ta det og kan heller selv teste ut mat og unngå enkelte mat som jeg får rødhet av. Hun sa også at hostesaft vil gjøre meg "frisk", ikke at det er til midlertidig.

Beste legen jeg har vært hos

Absolutt den beste legen jeg har vært hos! Hun lytter, viser en stor grad av empati, spør spørsmål og er svært grundig. Hun er den første legen som har gitt meg riktig diagnose og funnet en behandling som faktisk fungerer! Du føler virkelig at hun bryr seg om deg som pasient og vil at du skal bli bra. Gleder meg til det er min tur på ventelisten for å ha henne som fastlege, hun er absolutt fantastisk.

Kjempehyggelig med god kompetanse

Hun tok alle nødvendige tester og ba meg komme innom igjen siden hun ønsket å følge opp. Hun hadde stor kunnskap og er meget dyktig. Må også nevne at hun var så imøtekommende og smilende, og lytter virkelig på pasienten ☺️

Flinkeste legen

Lege som bryr seg om sine pasienter . Omsorgsfull . God på jobben sin. Sjelden ventetid . Alltid i møtekommende