Vilde Catherine Feen

Karl Fossumsv. 30 0985 Oslo
Vilde Catherine Feen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Vilde Catherine Feen

Beste lege, uten tvil

Har dratt til Vilde Feen i mange år og hun er dyktig, samvittighetfull og har hjulpet meg mye gjennom årene. Hun henviser når det trengs, tar blodprøver og sender til spesialist med rask behandlingstid. Er svært heldig som har henne som lege. Anbefales til høyeste grad!

Skuffet.

Jeg har hatt mange samvittighetsfulle og engasjerte leger i mitt lange liv, dessverre var jeg ikke heldig med valget av denne legen. Dr. Feen hadde det for travelt og jeg fikk ikke inntrykk av at hun satte seg inn i min situasjon, eller at hun kunne forstå meg.

Meget bra!

Vilde Feen er dyktig og trygg. Hun er ærlig. Hun har en behagelig personlighet. Det er lett å komme i kontakt med henne.

Sympatisk, hyggelig, flink og effektiv.

Tar poengene og gjør det som skal gjøres med en gang. Men man føler alltid at hun bruker den tiden som trengs. Man føler seg sett og tatt på alvor. Et privilegium å ha plass på hennes liste!

Jeg har gått til Vilde siden 1999 og må si at dette er et fantastisk menneske. Du føler deg sett, hørt og tatt på alvor. Hun stiller de riktige spørsmålene, og du føler at du er i gode hender. Hun har tilsynelatende god innsikt i legevitenskapen, og er oppdatert på det som skjer, med tanke på nye behandlingsmetoder, sykdommer o.l.
En god samtalepartner, som kan gi deg coaching når du har behov for det.
Til tross for at jeg bor på andre siden av byen, har jeg aldri vurdert å bytte til en fastlege som ligger nærmere meg.