Petra Hannelore Elisabeth Brüning

Autorisasjon (1998)

Petra Hannelore Elisabeth Brüning er en av 13 fastleger i Frogn

Siste vurderinger av Petra Hannelore Elisabeth Brüning

En trygg og hyggelig lege med typisk tysk fagkunnskap

Petra forstår problemer svært raskt, og hun har god kunnskap til å finne effektive løsninger. Hun tar seg god tid til pasienten, hvis det trengs, og hun setter seg godt inn i pasientens problem/er.

Den som ikke blir fornøyd med dr. Petra Brüning er en kverulant som aldri vil finne en passende lege.

En typisk tysker; ikke noe dilldall, men effektivitet og fagkunnskap helt ut til fingerspissene. Proff, mao.

Samtidig har hun litt humor og vet å omgås alle sine pappenheimere på hennes folkelige og menneskelige måte. Slik som en god lege skal være.

Mitt problem med Britanniatorget og Petra består kun i min lange reisevei; jeg bruker ~2,5 timer hver vei med buss og båt, men den hjelpen og servicen som jeg får der veier opp for den lange reisetiden.

Jeg tar heller den lange reiseveien på meg for å få all den profesjonelle hjelpen hos dr. Petra Brüning.

Petra er en stor støttespiller i mitt etter hvert tilårskomne liv. Jeg anser reisetiden som en god investering i egen helse.

Kunnskapsrik

Lege Petra Brunning er sur dama med dårlig holdning til sine egne kunder. Med flott medisinsk bakgrunn fra Tyskland.

En fantastisk fast lege .

Hun tenker på pasienten og kjemper mot systemet om hun må ! Hun er grundig og meget hyggelig... Og hun er flink til å forklare.. så pasienten forstår.

Ønsker megDr Bruning som fastlege

Ble undersøkt skikkelig da jeg tok kontakt på grunn av hodepine og kvalme. Dr Brunig tok seg god tid og lyttet til det jeg sa. Skulle svært gjerne ha henne som fastlege.

Faglig dyktig

Enkel og direkte tilnærming
Skaper tillit og tilhørighet

Flink å behandle og til å henvise til spes.tjenester