Petra Hannelore Elisabeth Brüning

Storgata 27 1440 Drøbak
Petra Hannelore Elisabeth Brüning er en av 11 fastleger i Frogn

Siste vurderinger av Petra Hannelore Elisabeth Brüning

Ønsker megDr Bruning som fastlege

Ble undersøkt skikkelig da jeg tok kontakt på grunn av hodepine og kvalme. Dr Brunig tok seg god tid og lyttet til det jeg sa. Skulle svært gjerne ha henne som fastlege.

Faglig dyktig

Enkel og direkte tilnærming
Skaper tillit og tilhørighet

Flink å behandle og til å henvise til spes.tjenester

Min fantastiske lege -

En lege som tar en på alvor , hun står på og hun skjønner når noe er alvorlig galt . En fantastisk lege , hun lytter og hun tar skikkelig god tid , hun hjelper deg der det trengs i dette byråkratiet som selv en lege kan også bli frustrert av . Dette er legen for meg med stor L.

Legen er en av de beste jeg har truffet både i norge.

Legen tar seg alltid tid å ta mine problemer alvorlig. Hjelper hvor hun kan. Hvis det oppstår spørsmål som ligger ikke i hennes fagkompetanse sender hun eller henviser en til spesialist.

Lite oppfølging

Bruning er rask med å henvise til spesialister og dyre utredninger (f.eks. MR) uten å bry seg med å undersøke pasienten selv. Jeg har fortsatt til gode å oppleve at hun gir tilbakemelding på resultatene av utredningene uten at jeg har måttet ringe og purre - og da har hun ikke fått sett på dem. Jeg opplever henne som overfladisk, og etter min oppfatning stiller hun overhodet ikke de opplagte spørsmålene for å få et riktig bilde av situasjonen. Det tar ofte flere dager å få kontakt med Britanniatorget legesenter på telefon