Petra Hannelore Elisabeth Brüning

Britanniatorget Legesenter

Autorisasjon (1998)

Petra Hannelore Elisabeth Brüning er en av 14 fastleger i Frogn

Siste vurderinger av Petra Hannelore Elisabeth Brüning

Legen er en av de beste jeg har truffet både i norge.

Legen tar seg alltid tid å ta mine problemer alvorlig. Hjelper hvor hun kan. Hvis det oppstår spørsmål som ligger ikke i hennes fagkompetanse sender hun eller henviser en til spesialist.

Lite oppfølging

Bruning er rask med å henvise til spesialister og dyre utredninger (f.eks. MR) uten å bry seg med å undersøke pasienten selv. Jeg har fortsatt til gode å oppleve at hun gir tilbakemelding på resultatene av utredningene uten at jeg har måttet ringe og purre - og da har hun ikke fått sett på dem. Jeg opplever henne som overfladisk, og etter min oppfatning stiller hun overhodet ikke de opplagte spørsmålene for å få et riktig bilde av situasjonen. Det tar ofte flere dager å få kontakt med Britanniatorget legesenter på telefon

Legen for deg som er syk

Dr Brüning er en av de som virkelig står på for sine pasienter . Hun skriver , ringer , eller møter opp på de forskjellige behandlinges institusjonene for å sikre at du får best mulig behandling . Hun er heller ikke redd for å kontakte eksperter som vet mer enn hun gjør ved forskjellige kasus . Er du først blitt hennes pasient ,er du trygg på at du får skikkelig oppfølging og også omsorg . Vi er en gjeng som er kommet i reperasjons alderen og derfor er nødt til å ha en del kontakt med helsevesenet , og for oss er Dr Brüning ubetinget den som har gitt oss den aller beste behandling av alle de forskjellige leger vi har vært i kontakt med . Petra er BEST

Petra, legen med stor L.

Det er ikke ofte jeg går til lege, men på grunn av kroniske plager må jeg av og til oppsøke min fastlege som er Petra.
Jeg har hatt mange operasjoner både i inn og utland og har derfor møtt på mange forskjellige leger, men ingen av de kan sammenlignes med Petra. Når jeg føler meg syk oppsøker jeg Petra og bare det å sitte på hennes kontor gjør at jeg allerede føler meg bedre. Jeg vet at hvis jeg virkelig er syk så er jeg kommet til rette person for å få hjelp. Petra tar pasienten på alvor og gir seg ikke før det foreligger et svar fra prøver eller spesialister. Jeg vil si det så sterkt at hvis ikke jeg hadde vært så heldig å ha henne som fastlege, så er jeg ganske sikker på at jeg i dag hadde sittet i rullestol. Nesten alle i min familie og mine venner har Petra som fastlege. Takk Petra, du er unik og legen med stor L.

Midt på treer

Den første tiden jeg hadde Petra synes jeg hun var veldig nøye og flink, men etterhvert virket det som om hun ikke ville behandle meg mer men prøvde bare å finne ut merkelige ting jeg skulle gjøre selv. En annen ting er at når du sier noe vinkler hun saken over på seg selv og kommer med masse historier om seg selv.

Ellers synes jeg legekontoret og damene som svarer på telefonen er veldig hyggelige og hjelpsomme.