Arne Fetveit

Kjelsås Legesenter

1997

Kjelsås Legesenter Telefonnummer22 09 20 0022 09 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kjelsåsveien 114 0491 Oslo
Arne Fetveit er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arne Fetveit

Flink

En meget grundig og flink lege som tar deg på alvor. Han er grundig! Sender deg til spesialist, der han selv ikke har svar. Så jeg er meget fornøyd med Arne Fetveit.

Tillitsvekkende fastlege

Arne Fetveit er trygg i rollen som fastlege - jeg har full tillit til ham. Han virker flink. Og han er seriøs. Når det har vært nødvendig, har han henvist meg videre. Jeg kan anbefale ham som fastlege.

En meget dyktig og behagelig lege.

Arne Fetveit er den beste legen jeg kan tenke meg. Han er faglig dyktig og meget oppmerksom om der er noe han ikke er sikker på. Dertil er han ytterst behagelig og en glede å komme til! Jeg er heldig som har ham som fastlege!

Dyktig og omsorgsfull lege

Dr. Fetveit framstår som en svært kompetent og dyktig lege, faglig sett. Han har tilsynelatende god oversikt og løsningsforslag. I tillegg er han en omsorgsfull og varm person, som tar pasienten på alvor. Han gir ikke uttrykk for å ha det travelt, men tar seg god tid.

En lege som bryr seg

En meget positiv opplevelse, han tar seg tid både til å lytte og forklare, samt anbefale alternative løsninger drsom ikke ting skulle fungere som forventet!