Arne Fetveit

Kjelsås Legesenter

1997

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Kjelsås Legesenter
Kjelsåsveien 114 0491 Oslo
Tlf: 22 09 20 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Arne Fetveit er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arne Fetveit

Tillitsvekkende fastlege

Arne Fetveit er trygg i rollen som fastlege - jeg har full tillit til ham. Han virker flink. Og han er seriøs. Når det har vært nødvendig, har han henvist meg videre. Jeg kan anbefale ham som fastlege.

En meget dyktig og behagelig lege.

Arne Fetveit er den beste legen jeg kan tenke meg. Han er faglig dyktig og meget oppmerksom om der er noe han ikke er sikker på. Dertil er han ytterst behagelig og en glede å komme til! Jeg er heldig som har ham som fastlege!

Dyktig og omsorgsfull lege

Dr. Fetveit framstår som en svært kompetent og dyktig lege, faglig sett. Han har tilsynelatende god oversikt og løsningsforslag. I tillegg er han en omsorgsfull og varm person, som tar pasienten på alvor. Han gir ikke uttrykk for å ha det travelt, men tar seg god tid.

En lege som bryr seg

En meget positiv opplevelse, han tar seg tid både til å lytte og forklare, samt anbefale alternative løsninger drsom ikke ting skulle fungere som forventet!

Varm og omsorgs full lege

Denne legen fulgte meg gjennom hele graviditeten med varme og omsorg. Jeg følte meg trygg og i vare tatt. Anbefales!!

Meget hyggelig og kompetent lege

Arne er en særdeles kompetent, ærlig og ikke minst hyggelig lege som gir deg den beste vurdering og har alltid tid til å lytte.. Er "lun" og har alltid en positiv kommentar. Skaffer fort til veie event info som event "mangler".
Gir korrekt info, både mht positive og mindre positive sider relatert til dine plager.. Følger opp og har oversikt, også mhp nye trender/medisiner og behandling.

En god lege som lytter og gir gode råd

Legen er enkel å komme i kontakt med. Timebestilling gjøres via epost eller sms. Legen er lydhør og vi har en god dialog. De rådene jeg har fått har fungert.