Arne Fetveit

Kjelsåsveien 114 0491 Oslo
Arne Fetveit er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arne Fetveit

Dyktig og omsorgsfull lege

Dr. Fetveit framstår som en svært kompetent og dyktig lege, faglig sett. Han har tilsynelatende god oversikt og løsningsforslag. I tillegg er han en omsorgsfull og varm person, som tar pasienten på alvor. Han gir ikke uttrykk for å ha det travelt, men tar seg god tid.

En lege som bryr seg

En meget positiv opplevelse, han tar seg tid både til å lytte og forklare, samt anbefale alternative løsninger drsom ikke ting skulle fungere som forventet!

Varm og omsorgs full lege

Denne legen fulgte meg gjennom hele graviditeten med varme og omsorg. Jeg følte meg trygg og i vare tatt. Anbefales!!

Meget hyggelig og kompetent lege

Arne er en særdeles kompetent, ærlig og ikke minst hyggelig lege som gir deg den beste vurdering og har alltid tid til å lytte.. Er "lun" og har alltid en positiv kommentar. Skaffer fort til veie event info som event "mangler".
Gir korrekt info, både mht positive og mindre positive sider relatert til dine plager.. Følger opp og har oversikt, også mhp nye trender/medisiner og behandling.

En god lege som lytter og gir gode råd

Legen er enkel å komme i kontakt med. Timebestilling gjøres via epost eller sms. Legen er lydhør og vi har en god dialog. De rådene jeg har fått har fungert.