Andreas Fismen

Allmennlegespesialist og fastlege

Autorisasjon (1997)

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Frederik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo
Andreas Fismen er en av 597 fastleger i Oslo

Om vurderingene

Siste vurderinger av Andreas Fismen

Meget bra.

Han er grundig, og sikker. Gjør alt for å stille riktig diagnose. Henviser til spesialist når han når han mener det er nødvendig. Samtidig er han nøye med å ikke skrive ut resepter på antibiotika før han der sikker på at det er beste løsning. Er flink til å forklare årsak og behandling på en lettfattelig måte.

trygg, imøtekommende og lyttende

AF er imøtekommende og trygg og følger deg opp på en god måte. I tillegg utfordrer deg han deg, med tanke på egeninnsats og trening.
Jeg er veldig trygg på rådene fra AF og anbefaler ham . Terningkast 6

Trygg og kunnskapsrik

Hjelp når man trenger det. Rask videre henvisning hvis nødvendig. Ikke legen for småsnakk heldigvis !!!

God lege for fysiske plager, kun det

Hyggelig og imøtekommende, snakker og lytter mye. Ga god oppfølging gjennom svangerskap og med enkle og konkrete plager, men siste års erfaringer gjør at jeg dessverre ikke vil anbefale han som fastlege og er glad for å ha byttet. Liten vilje til å hjelpe noen inn i psykisk helse-apparatet som han snakker ned, noe som virker svært utrygt for de som virkelig trenger det. Mitt inntrykk er at Dr. Fismen har liten vilje til å utrede ting skikkelig og foreslår gjerne «quick-fix» i form av medikamenter. Virker uempatisk. Med denne erfaringen vil jeg dessverre ikke anbefale han som fastlege.

Andreas Fismen er en meget profesjonell lege med stor forståelse av pasientenes behov som jobber veldig profesjonell .

Legen Andreas Fismen tar i mot hans pasientene på en profesjonell måte, hans kunnskaper, dyktighet og forståelse gir oss en følelse av trygghet i hans behandling.

Vis flere...