Andreas Fismen

Din Lege AS

Autorisasjon (1997)

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Andreas Fismen er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Andreas Fismen

Trygg, kunnskapsrik og hyggelig

Er så heldig å ha Andreas Fismen som min fastlege. Har hatt det over mange år. Opplever alltid å bli lyttet til og får informasjon på en forståelig og god måte. Føler meg trygg på hans faglige vurderinger. Han er effektiv, handlingsrettet og kunnskapsrik.

Svært dyktig og tillitsfull

Kan varmt anbefale Andreas. Han har fulgt meg opp rundt bl.a. svangerskap og jeg har følt meg godt ivaretatt alle årene jeg har hatt ham som fastlege.

Useriøs

Jeg skiftet lege til dr Fismen i april, grunnet sammenbrudd av kommunikasjon med min tidligere lege på samme kontor, som ellers har vært ganske ålreit.

Dr Fismen ønsket tilsynelatende å kurere min ME ved å ‘forårsake en endring i samtale’. Det var så langt jeg skjønte oplegget hans etter forsøk på å skjønne presist hva det var han ville, etter en halvtimes telefon.

Dr Fismen har en tro på at alle sykdommer kan kureres eller kraftig bedres. Dette er farlig som pasient hvis du har en sykdom du må lære å leve med. Ikke velg han hvis du er kronisk syk..

Trygg, faglig dyktig, tar pasienten på alvor

Har hatt Fismen som fastlege siden tidlig på 2000-tallet. Han er både min lege og mine barns fastlege.
Opplever alltid å bli tatt på alvor, og han er alltid ærlig når han mener at hans ekspertise ikke holder. Da spør han kolleger eller henviser til spesialist.
Tar heller en blodprøve for mye for å eliminere mistanke om sykdom.

Utrolig behagelig

Andreas Fismen er utrolig behagelig og en strålende lege.
Han er genuint interessert i din helse og nærmest jubler når resultater er gode på dine vegne.