Andreas Fismen

Tlf: 22 55 06 88 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Andreas Fismen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Andreas Fismen

Trygg, empatisk og tilgjengelig

Hatt ham i flere år. Som regel 15-20 min sen. Faglig dyktig.Opplever å bli tatt på alvor,lyttet til og henvist når det er nødvendig. Dog ikke særlig proaktiv og det er jeg som ber om ting, men han er da lydhør og sier ikke nei. Får inntrykk av at han tenker jeg er frisk og ikke trenger noe sjekk. Flott å kunne nå ham på mail,f.eks m.h.t. resepter slik at jeg slipper å komme til time.

MIN LEGE!

Egentlig burde jeg ha gitt Andreas Fismen full skår for lenge siden, for han har vært uvurdelig for meg og min familie siden en eller annen gang på nitti-tallet.
Han har alt det en fastlege skal ha:
Bred kompetanse
Evnen til å lytte og vise engasjement for pasienten
Sterke empatiske evner

Han gir trygghet

En viktig egenskap hos en lege er å gi trygghet, og den har A. Fismen. I tillegg til hans egen gode kompetanse, henviser han til spesialister e.l. når det er nødvendig. Jeg er glad for å ha ham som min fastlege.

Beste fastlegen!

Jeg byttet fastlege for hele familien til Andreas for 4 år siden, etter at jeg fikk anbefalt Din Lege, og det var litt tilfeldig at han ble min fastlege.
Han tar alltid godt imot oss, har tid og omsorg. Nå løper ikke vi ned dørene der, men vi føler os svært godt ivaretatt. Han fikser småting der og da, og er grundig. At han kan ta ultralyd så du slipper å bli sendt videre for det minste, er veldig bra. Legevakt tjenesten hos Din Lege, funker også veldig bra. Og reisevaksiner før jul ifbm reise, tok vi også der. Anbefaler Andreas, dyktig lege:)

Skuffet

Min siste time hos Andreas var en bomtur. Jeg kom for gjentatte halsbetennelser og dårlig almentilstand og hovne lymfeknuter. Han tok ingen tester på meg foruten at han kjente litt på halsen min. Jeg ba om å få tatt noen blodprøver og lurte jo så klart på hva dette kunne være. Kunne det være allergi, bihulebetennelse mm. Ja som pasienter leiter man jo etter svarene. Jeg fikk anbefalt å kjøpe allergi tabletter og teste ut selv. Foruten det fikk jeg tatt noen generelle prøver. Noen dager etterpå fikk jeg svar på sms med utslag på leververdier. Jeg ringte legesenteret og ba om å bli ringt tilbake o forhold til hva dette betydde. Fikk vite at det var veldig vanlig å slå ut på det. Men skulle komme til en ny time to uker frem i tid. Dagene etterpå ble jeg igjen veldig dårlig og klarte ikke å slå meg til ro med denne legesjekken så bestilte time på volvat! Der fikk jeg god hjelp. Fikk målt feber, puls, blodtrykk, skjekket lymfeknuter på flere stedet på kroppen, sjekket lever og milt, halsprøve og tatt gode blodprøver. 3 dager etterpå fikk jeg telefon fra volvat om at jeg hadde kyssesyken!!! I en god stund hadde jeg vært livredd for faktisk å ha lymfekreft så var så utrolig lettet når jeg endelig fikk en bekreftelse på hva som feiler meg. Det var så verdt de 1800,- kronene. Jeg betaler lett andreas flere hundre lapper om han bare tar seg god tid og sjekker det man skal og tar grundige tester.