Ole Petter Brunstad

Autorisasjon (1986)

Trollåsen Legesenter Telefonnummer66 81 21 4066 81 21 ...
Trollåsveien 25 1414 Trollåsen
Ole Petter Brunstad er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Ole Petter Brunstad

Kunnskapsrik og tålmodig

Brunstad er en god lege som tar seg tid til å forstå meg. Har hatt andre leger som vil skrive ut resepter før man har tatt en eneste prøve. Brunstad derimot går systematisk frem, tar prøver og forsøker å finne ut årsak og riktig kur.

Behagelig og sikker

Tar seg litt, lytter og henviser videre hvis han er i tvil. Følger pasienten godt opp, ringer tilbake når det er behov. Veldig bra,

Omsorgsfull, flink til å følge opp

Jeg har hatt Brunstad som min fastlege i noen år nå og er meget fornøyd. Han er veldig flink å følge opp og han viser omsorg, samtidig som han er kunnskapsrik. Er det noe han selv ikke er helt sikker på nøler han ikke med å henvise til spesialist. Jeg har aldri måtte vente lenge på å få time hos han.

God fastlege for hele familien!

Vi har hatt Brunstad som fastlege for barna (en jente og en gutt) som nå er blitt omkring 20 år, og vi har god erfaring med behandling av barna og av oss voksne - inkludert utreding og videre henvisninger til spesialister ved behov! Vår erfaring er kun positiv, og vi opplever han som imøtekommende, profesjonell og dyktig. Jeg mener det er bedre at vi venter på legekontoret enn at han tvinner tommeltotter og venter på pasientene, og selv om han skriver på PC under konsultasjonen (hvem gjør ikke det i dag?) så opplever jeg at han lytter til det vi sier.

Ikke fornøyd

Jeg har ikke selv hatt han som lege, men er datter til en som har hatt han. Hun fikk liten og seriøs oppfølging, og var alvorlig syk og ble sendt hjem. Jeg har ingen tillit og vil heller ikke anbefale noen å gå til denne legen.