Ole Petter Brunstad

Trollåsen Legesenter

1986

Ingen på venteliste

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Trollåsen Legesenter
Trollåsveien 25 1414 Trollåsen
Tlf: 66 81 21 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ole Petter Brunstad er en av 28 fastleger i Oppegård

Siste vurderinger av Ole Petter Brunstad

Behagelig og sikker

Tar seg litt, lytter og henviser videre hvis han er i tvil. Følger pasienten godt opp, ringer tilbake når det er behov. Veldig bra,

Omsorgsfull, flink til å følge opp

Jeg har hatt Brunstad som min fastlege i noen år nå og er meget fornøyd. Han er veldig flink å følge opp og han viser omsorg, samtidig som han er kunnskapsrik. Er det noe han selv ikke er helt sikker på nøler han ikke med å henvise til spesialist. Jeg har aldri måtte vente lenge på å få time hos han.

God fastlege for hele familien!

Vi har hatt Brunstad som fastlege for barna (en jente og en gutt) som nå er blitt omkring 20 år, og vi har god erfaring med behandling av barna og av oss voksne - inkludert utreding og videre henvisninger til spesialister ved behov! Vår erfaring er kun positiv, og vi opplever han som imøtekommende, profesjonell og dyktig. Jeg mener det er bedre at vi venter på legekontoret enn at han tvinner tommeltotter og venter på pasientene, og selv om han skriver på PC under konsultasjonen (hvem gjør ikke det i dag?) så opplever jeg at han lytter til det vi sier.

Ikke fornøyd

Jeg har ikke selv hatt han som lege, men er datter til en som har hatt han. Hun fikk liten og seriøs oppfølging, og var alvorlig syk og ble sendt hjem. Jeg har ingen tillit og vil heller ikke anbefale noen å gå til denne legen.

Omsorgsfull og pålitelig.

Har brukt ham i mange år og kan ikke sette fingeren på noe negativt. Tvert imot en doktor som kan sitt fag og som tar pasienten med det største alvor. Anbefaler Ole Petter på det sterkeste!

Veldig misfornøyd

Har hatt Brunstad som lege siden skolealder, er nå snart 30.
De forholdsvis få gangene jeg har vært der de siste årene har jeg slitt med relativt alvorlige sykdom eller reelle fysiske skader.

Jeg går aldri til lege med mindre jeg føler meg helt nødt til det, og det har vært veldig frustrerende for meg å føle at jeg ikke har blitt tatt på alvor.

Jeg vil dessverre ikke anbefale Brunstad som fastlege.

Svært gjennomført og saklig!

Aldri "unnasnakk", men saklig samtale og diskusjon. En lege som noen ganger bemerker at han først må konferere med kolleger, anser jeg som en meget profesjonell og dyktig fagmann!

Suveren lege. Savner ham!

Min fastlege i over ti år, til jeg flyttet nordover. Var gjennom sykemelding, attføring, rehabilitering og til slutt uføretrygd. Respektfull. Fulgte alltid opp. Virker som om han har hjertet på rett plass, og hodet fullt av erfaring og medisinsk kunnskap. Han stiller de riktige spørsmålene. Kan ikke få fullrost ham. Verdt å vente på.

En menneskelig kunnskapsrik og erfaren lege

Ole Petter Brunstad har vært min fastlege siden 2006. jeg har siden 2002 slitt med alkoholproblemer og utbrenthet. jeg har i perioden 2002 - 2006 hatt flere fastleger som ikke har forstått hvor alvorlig og omfattende denne problematikken har vært. Dr. Brunstad har forstått dette fra dag en, og hele tiden ivaretatt meg som pasient på best mulig måte. I tillegg i å være en erfaren og dyktig lege har han også vist en omsorg som jeg føler er helt unik i legestanden. Etter min mening og erfaring er Dr. Brunstad helt unik hva gjelder tålmodighet og forståelse. Han gir av selg selv i meget stor grad med tanke på omsorg og rekreasjon for pasienten. At han til tider er noe forsinket i forhold oppsatt skjema, kan jeg meget godt forstå og godta. Dette da han, etter min erfaring, kun ønsker å ivareta pasientens interesser. At dette i noen enkelte tilfeller kan belaste en meget dyktig leges tidsskjema, må skyldes pasienten i større grad en legen....

utbrent

Alltid 30-50 min forsinket. Virker sliten å lei av jobben sin. Hatt han over 10 år, men har mistet helt troen på han som lege. Veldig synd, for han var en kjempe lege for 10 år siden. Skremt over å ha han som lege hvis jeg hadde vært alvorlig syk. Står i kø for ny lege!

Alltid for sent ute til avtalt time.

Har brukt han i mer en 10 år og har aldri kommet inn til avtalt time.En annen ting du får aldri øyekontakt !,han bare skriver på PC under konsultasjonen.
Det blir som med Ole brum.

Hyggelig,

men føler ikke at han er så behjelpelig, noe som ikke skaper trygghet. Tar seg ikke ordentlig tid.

hyggelig mann

Behagelig lege,virker kunnskapsrik,men til tider stresset .sannsynligvis på grunn av for mange pasienter,som regel lang ventetid etter avtalt tid.

En trygg lege

Sosial, faglig flink og trygg lege. En god fastlege som tar seg tid til å lytte. Bare gode ord å si om Brunstad!

Fantastisk legen hvor kommunikasjon med andre behandlingsenhet fungerer godt.

Tar seg alltid tid der hvor det trengs. Kontakter gjerne spesialister der det er nødvendig.

Dyktig og forståelsesfull

Faglig dyktig, imøtekommende og forståelsesfull. Skaper trygghet

En god og tillitsvekkende lege

Behagelig person som tar seg tid med sine pasienter. (Ulempen er at han alltid er på etterskudd tidsmessig.)

En god lege

Tar seg tid til å lytte, virker kunnskapsrik. En rolig og behagelig lege som jeg har stor tillitt til.

Kunnskapsrik og trygg. Han var rask til å diagnostisere mine plager og satte igang medisinering som har vært vellykketø

Han var rask til å diagnostisere mine plager og satte igang en medisinering som har vært vellykket i de siste 6 årene. Alltid nøye og grundig ved halvårlige helsesjekker.