Ole Petter Brunstad

Trollåsen Legesenter

Trollåsveien 25 1414 Trollåsen
Ole Petter Brunstad er en av 26 fastleger i Oppegård

Siste vurderinger av Ole Petter Brunstad

Omsorgsfull, flink til å følge opp

Jeg har hatt Brunstad som min fastlege i noen år nå og er meget fornøyd. Han er veldig flink å følge opp og han viser omsorg, samtidig som han er kunnskapsrik. Er det noe han selv ikke er helt sikker på nøler han ikke med å henvise til spesialist. Jeg har aldri måtte vente lenge på å få time hos han.

God fastlege for hele familien!

Vi har hatt Brunstad som fastlege for barna (en jente og en gutt) som nå er blitt omkring 20 år, og vi har god erfaring med behandling av barna og av oss voksne - inkludert utreding og videre henvisninger til spesialister ved behov! Vår erfaring er kun positiv, og vi opplever han som imøtekommende, profesjonell og dyktig. Jeg mener det er bedre at vi venter på legekontoret enn at han tvinner tommeltotter og venter på pasientene, og selv om han skriver på PC under konsultasjonen (hvem gjør ikke det i dag?) så opplever jeg at han lytter til det vi sier.

Ikke fornøyd

Jeg har ikke selv hatt han som lege, men er datter til en som har hatt han. Hun fikk liten og seriøs oppfølging, og var alvorlig syk og ble sendt hjem. Jeg har ingen tillit og vil heller ikke anbefale noen å gå til denne legen.

Omsorgsfull og pålitelig.

Har brukt ham i mange år og kan ikke sette fingeren på noe negativt. Tvert imot en doktor som kan sitt fag og som tar pasienten med det største alvor. Anbefaler Ole Petter på det sterkeste!

Veldig misfornøyd

Har hatt Brunstad som lege siden skolealder, er nå snart 30.
De forholdsvis få gangene jeg har vært der de siste årene har jeg slitt med relativt alvorlige sykdom eller reelle fysiske skader.

Jeg går aldri til lege med mindre jeg føler meg helt nødt til det, og det har vært veldig frustrerende for meg å føle at jeg ikke har blitt tatt på alvor.

Jeg vil dessverre ikke anbefale Brunstad som fastlege.