Ronny Granå

2005

Ronny Granå er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ronny Granå

Bra lege

Dr. Ronny Granå er en lege som tar seg god tid til å lytte og kommer med anbefalinger samtidig som jeg føler at ha lytter til meg og mine meninger. Kan til tider være vanskelig å komme gjennom på telefon da det ikke er sentralbord på legekontoret, men føler meg godt ivaretatt hos Ronny Granå.

Bra lege

Lytter og forklarer om det er spörsmàl, föler ikke noe stress og han ser deg i øynene nàr han samtaler, bra.

Den bästa läkaren jag haft!

En fin läkare med mycket kunskap och god förståelse. Har alltid fått den hjälp som förväntas och vill aldrig byta, trots att jag har flyttat till en annan kommun.

Kjempegod lege!

Dette er den beste legen jeg har hatt. Han tar deg på alvor, tar seg tid til å lytte og spør alltid om du lurer på noe mer. Det eneste negative er at det tar tid å komme igjennom på telefon for å bestille time, men på den andre siden man får alltid snakke direkte med legen. Det er også lett å få time på dagen, man bare reiser dit og trekker kølapp. Anbefales!

Lege som anbefales!

Dyktig lege med god serviceinnstilling i tillegg. Tar seg god tid, spør om flere forhold og tar informasjon på alvor. Henviser når han ser behov for spesialist, men er kunnskapsrik og trygg. Det har vært lett å få time.