Ronny Granå

Tlf: 24 13 13 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ronny Granå er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ronny Granå

Hyggelig, flink og profesjonell

Både jeg og mine barn har han som fastlege og opplever han som meget dyktig. Han er hyggelig og tar alt på alvor.

Bra lege

Dr. Ronny Granå er en lege som tar seg god tid til å lytte og kommer med anbefalinger samtidig som jeg føler at ha lytter til meg og mine meninger. Kan til tider være vanskelig å komme gjennom på telefon da det ikke er sentralbord på legekontoret, men føler meg godt ivaretatt hos Ronny Granå.

Bra lege

Lytter og forklarer om det er spörsmàl, föler ikke noe stress og han ser deg i øynene nàr han samtaler, bra.

Den bästa läkaren jag haft!

En fin läkare med mycket kunskap och god förståelse. Har alltid fått den hjälp som förväntas och vill aldrig byta, trots att jag har flyttat till en annan kommun.

Kjempegod lege!

Dette er den beste legen jeg har hatt. Han tar deg på alvor, tar seg tid til å lytte og spør alltid om du lurer på noe mer. Det eneste negative er at det tar tid å komme igjennom på telefon for å bestille time, men på den andre siden man får alltid snakke direkte med legen. Det er også lett å få time på dagen, man bare reiser dit og trekker kølapp. Anbefales!

Lege som anbefales!

Dyktig lege med god serviceinnstilling i tillegg. Tar seg god tid, spør om flere forhold og tar informasjon på alvor. Henviser når han ser behov for spesialist, men er kunnskapsrik og trygg. Det har vært lett å få time.

Oppdatert inntrykk

Hei,

Jeg vil bare medele at jeg har et oppdatert inntrykk av responstiden. Tidligere skrev jeg at jeg ikke var fornøyd, pga lang tid før jeg fikk svar og ble ikke fulgt opp.

Jeg byttet aldri og har fortsatt hos Granå. Jeg vil også da si at nå i ettertid har det blitt veldig mye bedre responstid og man får svar raskt på telefon.

Oppsummert: Granå er en tillitsvekkende person som jeg får veldig god hjelp av. Tiden før jeg får booket time eller svar er nå veldig bra. Han bruker også god tid på deg, og forklarer bra slik at du forstår det du er der for. Er svært fornøyd med han som lege! Kan anbefales videre!

veldig bra lege!! lyttende sensitiv og proffs i jobben sin

Bra lege. Tar deg på alvor å tar ikke telefon under legetime. Vurderer alltid ulike ting for medisin setts in. Ser deg som menneske å ikke bare en vanlig patient... hilser å vennina imøtekommende!

Godt fornøyd

Lett å kommunisere med. Føler man blir tatt på alvor å lyttet til. Spør om det er noe man lurer på.

Derimot så synker vurderingen med tanke på resepsjonisten som var der. Hadde bestilt time . Men når jeg ankommer får jeg beskjed om at legen er syk. Noe som i og for seg er helt greit. Men når hun i tilegg med en nedlatende,å sur tone presterer å si "glemte å ringe". Å ber meg enten trekke kølapp eller ringe tilbake på mandag så føler jeg vel igrunn at det er ganske dårlig service innstilling. Med tanke på at man faktisk har tatt seg fri ifra jobb for å rekke timen, skulle man i det minste tro at man da kunne fått bestilt en ny time uten å måtte starte på scratch.

Grei

Umulig å få time. Minimum 40 min i tlf kø. Eller bli sittende flere timer på legekontoret for en dropp in time. Det koster ikke alvorlig mye å ansette en sekretær eller få inn et bestilling system på nettsiden.

SUVEREN LEGE!!!!!!

Beste lege jeg noensinne har hatt!!! Har alltid god tid og lytter og undersøker alt man lurer på!!!!
Kommer med råd og kommentarer til best mulig løsning for en selv! Godt humør har han alltid!
Vil ALDRI bytte han ut, men ha ham for resten av livet, uannsett hvor jeg måtte bo!!!
Desverre litt vanskelig å komme fram til han på tlf, men fullt forståelig han er populær!!! Og derav også desverre noe lang ventetid på avtalt time. Men, alt-i-alt, en:
Super lege!!!!

Den beste legen jeg har hatt!

Ronny Granå er en god lege, som faktisk bryr seg om pasienten! Jeg tørr å påstå at det ikke er mange fastleger her i landet som hører etter og ikke bare skriver ut en resept for å bli kvitt deg. Men sånn er ikke Granå, han lytter og gir god informasjon om evtuelle medisiner som kan passe eller ikke. Også er han morsom og veldig medmenneskelig. Flott lege, flott mann! Kjipt med telefonkøene, men verdt det!

Den beste legen jeg har opplevd

Jeg har hatt 4 bosteder og 4 fastleger i Oslo. Ronny er den soleklart beste! Tar nesten alltid telefonen med en gang (Rodeløkka har direktenummer til hver fastlege, så man slipper resepsjonister etc.). Jeg får alltid time når jeg trenger, ofte samme dag hvis man har behov for det. Han spør til og med om det er andre ting man lurer på, når man egentlig er ferdig og har fått svar på alt man lurte på.

En god lege

Har blitt raskere til å svare på telefon.

Rask, profesjonell og tar meg seriøst.

M.

Dessverre kun middelmådig

Granå er dessverre kun en lege å gå til når du har influensa eller lignende. Når ting blir mer komplisert enn det, virker han derimot fort rådløs. Det slo meg hvor lite han virket til å vite om hyppige diagnoser og sykdomsbilder.

Dyktig fastlege

Jeg oppfatter dr.Granå som en veldig tillitsvekkende og hyggelig person og jeg følte meg derfor veldig avslappet første gangen jeg møtte ham.
Han tok seg god tid og var veldig flink til å lytte ordentlig til det jeg hadde å si.Jeg synes han var veldig lett å prate med og åpne seg for.Han virker faglig dyktig
og oppdatert på det medisinske feltet.
Dr.Granå er den beste legen jeg har hatt siden innførselen av fastlege systemet.

flink lege

han lytter og han gir råd,prøver og finne ut av hva som er problemet og vil løse d hvis d er mulig

Elendig legesenter, grei lege

Kom over dette nettstedet mens jeg lette etter åpningstidene deres. Må nok være hjemme med halvsykt barn med øyebetennelse i dag, trenger bare ringe Granå for hans vurdering. At de ikke har sekretær og ikke e-post er idiotisk. I tillegg ligger ikke åpningstidene deres på nett, eller på svareren deres, så jeg vet ikke om jeg kan begynne å ringe klokken åtte eller ni. Og en halvtime i telefonkø betyr faktisk noe når man har et sutrete barn på armen. Hadde det ikke vært for at det ligger så nært hadde jeg byttet legesenter for lenge siden. Granå selv er grei+, synes jeg.

Anbefaler ikke

dårlig lege, han er flink til å lytte, men når en lege ber en Pasienten hva hun tror hun har og både sittende og tenke i flere minutter, har vært der flere ganger for samme probleme,uten å lykkes med mine smerter, anbefaler ikke Granå!

Kjempe lege!

En lege som trygt kan annbefales!
Han har tid til deg, hører og handler! Samt en med menneskelig personlig lege!