Ronny Granå

Autorisasjon (2005)

Ronny Granå er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ronny Granå

Lyttende og imøtekommende

Skiftet til Dr Granå etter mange år hos annen fastlege der. Sympatisk, lyttende og rolig lege, som forstår dine problemer, og som sender deg videre i systemet om det er behov for det. Kunnskapsrik og høflig. Anbefaler han på det varmeste. Legekontoret kan trenge noe oppussing men utover det så funker det meste fint der.

Veldig hyggelig og svært fornøyd.

Jeg har vært pasient hos Ronny Granå i noen år nå. Jeg har ikke noe negativt å kommentere om ham, alle mine erfaringer med han var komfortabel, profesjonell og han hjalp meg med alle mine forespørsler. Jeg har flyttet fra Oslo nå, og jeg kommer til å savne å ha en så flink lege som ham!

Ikke spesielt fornøyd

Møtte opp til avtalt time, ble henvist videre, og belastet 230kr for absolutt ingenting. Var inne hos Ronny i 3-4 minutter.

God lege - håpløs tilgjengelighet

Han har alltid tatt meg seriøst, og har aldri tvilt ​på å sende henvisninger både når det gjelder fysiske problemer og psykiske.

Jeg må dessverre bytte lege da jeg bor langt unna, men det veier også tungt at dette legekontoret henger langt tilbake i tid når det kommer til digitale løsninger (mangler dialogtjeneste med lege på nett) og tilgjengelighet på telefon (de har ikke resepsjonist). Her må du forvente å sitte alt fra 20 - 55 minutter i tlf. kø bare for å bestille en time.. Er ikke så veldig hyggelige lokaler heller, minner om et gammelt sykehus og med 4 forskjellige typer stoler i forskjellige fasonger gir litt loppemarkedfølelsen. Her er det mye forbedringspotensiale!

Lytter og henviser

Alltid greit å komme inn til Granå. Effektiv, men lyttende! Henviser alltid videre når det er noe. Tar meg seriøst som pasient. Har også noe telefontid, men med noe lang ventetid.