Tove Gridset

Kjelsåsveien 114 0491 Oslo
Tlf: 22 09 20 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tove Gridset er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tove Gridset

Fantastisk fastlege, empatisk og flink

Alltid god til å lytte, dyktig, lett å snakke med :) Rett og slett den beste fastlegen jeg har hatt. Anbefaler på mitt sterkeste! Kan ta opp alt med henne.

Lytter ikke

Føler at legen ikke lytter til hva som feiler deg.
Blid men veldig arrogant. Har begynt å grue meg for å gå til legen.
Har derfor satt meg opp på venteliste til ny fastlege

Uprofesjonell og avvisende

Denne legen tok seg overhodet ikke tid til å lytte til meg. Hun var arrogant og ville nesten ikke høre på hva jeg hadde å si. Sånne leger som henne gjør at folk slutter å gå til legen rett og slett. Jeg gikk fra legesenteret som et eneste stort spørsmålstegn og følte meg lite respektert.

"Den beste fastlegen jeg har hatt

Tove er en veldig hyggelig, tillitsfull og engasjert lege. Hun tar pasienten på alvor og gir god hjelp og veiledning. Hun tar seg også god tid og er tilgjengelig.

Tilgjengelig, lite lyttende og tidvis tilbakemeldinger

Det er stort sett mulig å få time raskt. For vanlige og enkle sykdommer fungerer hun greit, men om man har mindre åpenbare problemstillinger og ikke godtar at det går over av seg selv er hun lite lyttende. Har også opplevd at hun er avvisende på kanten til arrogant til å diskutere alternative løsninger enn egen.

Dyktig og troverdig lege

Forståelsesfull, dyktig, sympatisk. Tar seg god tid og stiller opp for deg. Hun har vært fastlegen min over de siste ti år og er en av grunnene til at jeg står på bena idag. Hun har vært der gjennom tykt og tynt. Hun tar pasientens problemer på alvor uansett hvor store eller små de er. Fantastisk lege. Takk for alt.

Flott og profesjonell lege med integritet.

Stiller gode og saklige spørsmål, fatter lett poenget, grundig.
Henviser og følger godt opp.
Kritisk på en fornuftig måte, lite dill.
Sikkert ikke den enkleste legen for de som er ute etter tabeletter og sykemeldinger, et kvalitets stempel i seg selv.

I beste fall gjennomsnittlig god

Har et ambivalent forhold til denne legen. En dag kan hun være hyggelig og hjelpsom, en annen dag kan hun være irritert/ufin og nærmest oppgitt over din problemstilling(det er ingen tvil om at legens dagshumør påvirker hvordan hun er ovenfor pasientene), har et inntrykk av at hennes personlige meninger gjerne betyr mer enn hva folk faktisk føler/trenger. Kan oppfattes som uproft, eller gjerne lettere arrogant.

Sjekker grundig ditt problem, og er ikke snau når det kommer til å henvise til spesialist. Får pluss for det.

Alt for streng på reseptbelagte medisiner man tydelig kan ha nytte av.

Lite kompetent

Hyggelig i møte, lett å komme frem på telefon og greit å få time. Hun har ikke hørt om antivirale medisiner som eks: lopinavir og ritonavir til tross for at hun er spesialt i allmennmedisin. Bruker mye tid på å forklare svært åpenbare ting. Skriver raskt ut til spesialist, dette er også positivt, hun leser aldri i felleskatalogen med pasient til stede, skriver gjerne ut aller svakeste medisin selv når sterkere er helt påkrevd. virker arrogant og lite kompetent angående det medisinske/vitenskapelige!

Den beste legen jeg har hatt!

Hyggelig , omtenksom, lyttende og flink! -Uten tvil den beste legen jeg har hatt, jeg måtte desverre flytte, skulle gjerne hatt henne fortsatt!

Dyktig og reflektert

Jeg er heldig som har en så dyktig og reflektert fastlege som Tove Gridset.

Fornøyd

Virker dyktig og omtenksom og fremstår etterrettelig. God lytter som er lett å snakke med.

Super lege

Jeg er så heldig å ha en så dyktig, omtenksom lege at jeg har ingen problemer med å anbefale henne.

Dyktig, grundig, omtenksom

Dyktig, grundig i undersøkelser, lytter og gir alltid tilbakemelding.

Fikk endelig hjelp!

Min forrige fastlege konstaterte migrene på meg, men avviste meg i en krisetid, og jeg gikk arbeidsledig en god stund uten legerådføring.

Så ble jeg anbefalt fastlege Tove Gridset, og da fikk jeg endelig hjelp - både for det fysiske og det psykiske! Nå går jeg i behandling, og er tilbake i arbeidslivet med nystartet bedrift! Tove Gridset tok meg på alvor, lytter, gir råd og hjelp!

Dårlig lege

Dårlig og lite hjelpsom lege. Tar seg ikke tid til å høre på pasienten. Påstår f.eks. at pasienten ikke selv skjønner hva man trenger av medisin. (Ennå medisinen man ber om er blitt skrevet ut av leger i alle år tidligere!). Ble virkelig dårlig behandlet. Gikk aldri tilbake.

Super

Veldig hyggelig og imøtekommende. Det virker som hun husker meg fra gang til gang til tross for at jeg ikke er der så ofte. Svært hjelpsom og proffesjonel. Anbefales!

Den beste legen jeg har hatt.

Den beste legen jeg har hatt.Vil ikke bytte.Får alltid tilbakemelding.

Vil aldri bytte fastlege!

Evner å lytte og skape nærhet samtidig som hun registrerer informasjon om meg på skjerm. Dyktig på stille avklarende spørsmål og gir konkrete råd. Er klar og presis, medmenneskelig og dyktig. En herlig dame!

Utrolig flink lege

Forståelsesfull og hyggelig lege. Veldig hjelpsom.